جاباما
۸۶۵۱۵۴
۱۶ نظر
۵۰۶۳
۱۶ نظر
۵۰۶۳
پ

قتل یکی از نوچه‌های وحید مرادی در زندان

به‌دنبال قتل یکی از نوچه‌های وحید مرادی در زندان رجایی شهر کرج سه مرد بازداشت شدند که یکی از آنها قاتل مأمور بدرقه زندان کرج در ۸ سال قبل بود.

ایران نوشت: به‌دنبال قتل یکی از نوچه‌های وحید مرادی در زندان رجایی شهر کرج سه مرد بازداشت شدند که یکی از آنها قاتل مأمور بدرقه زندان کرج در ۸ سال قبل بود.

۱۹ اردیبهشت گزارش درگیری مرگبار بین زندانیان اندرزگاه یک رجایی شهر به بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

بازپرس جنایی و تیم تحقیق پس از حضور در زندان، با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با ضربات جسم نوک تیزی به قتل رسیده بود. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که ۲۰ زندانی در این نزاع شرکت کرده بودند.

قتل سارق مسلح

تیم تحقیق در بررسی‌های خود دریافت که مقتول به‌نام بهمن به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر و به زندان محکوم شده بود. این سرقت ۲۱ مهر سال ۸۹ از یک طلافروشی در تهران رخ داده بود. بهمن و همدستش با شلیک ۴ تیر به سقف و ۷ تیر به ویترین ضد گلوله طلافروشی موفق شده بودند که ۶ کیلو طلا سرقت کنند.

مردان خشن هنگام فرار به دو خودروی دیگر نیز تیراندازی کرده و با خودروی ۲۰۶ اقدام به فرار کردند. در ادامه تحقیقات و با بررسی‌های صورت گرفته عاملان این سرقت مسلحانه بلافاصله دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند. متهمان در دادگاه به ۱۵ سال حبس محکوم شدند. اما چند سال بعد همدست بهمن، در زندان به مرگ طبیعی فوت کرد.

اما بهمن دوران حبس خود را می‌گذراند که وحید مرادی - شرور معروف- به اتهام قتل به اندرزگاه آنها پا گذاشت و بهمن به یکی از نوچه‌های اوتبدیل شد. وحید ۱۱ تیر سال ۹۷ در زندان کشته شد اما بهمن که بعد از او در اندرزگاه قصد داشت با قلدری و کری خوانی ثابت کند که از یکه تازان است با تعدادی از زندانیان درگیر شد و سرانجام به دست یکی از آنها به قتل رسید.

در ادامه تحقیقات سه متهم اصلی این جنایت شناسایی شدند و به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

قاتل مأمور زندان

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد یکی از سه متهمی که به اتهام قتل بهمن بازداشت شده است، ۸ سال قبل مأمور بدرقه زندان را به قتل رسانده و با تأیید حکم قصاصش در انتظار اجرای حکم است. ماجرای قتل مأمور بدرقه زندان از این قرار بود که صبح بیست و دوم آذر سال ۹۰ هنگامی‌ که خودرو حامل زندانیان ندامتگاه مرکزی کرج قصد انتقال زندانیان به دادگاه انقلاب کرج را داشتند، دو خودروی پیکان و زانتیا در پل محمد شهر با خودروی حامل زندانیان تصادف ساختگی ایجاد کرد. به‌دنبال این تصادف سرنشینان خودروی پیکان درحالی که نقاب به چهره و اسلحه کلاشنیکف در دست داشتند وارد خودروی حمل زندانیان شده و اقدام به تیراندازی کردند.

در این میان یکی از مأموران بدرقه زندان به‌نام علیرضا مرادخانی به قتل رسید.

کارآگاهان با انگشت نگاری آثار به جا مانده در خودرو پیکان و تحقیقات پلیسی، ۷ روز پس از آن موفق به دستگیری ۸ متهم این پرونده شدند.

متهم به قتل این مأمور زندان در اعترافات خود گفت: مدتی قبل یکی از دوستان پدرزنم برای او پاپوش درست کرد و داخل خودرواش مواد مخدر گذاشت. پدرزنم نیز به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شد. همسرم از این ماجرا خیلی ناراحت بود و من که نمی‌توانستم ناراحتی همسرم را تحمل کنم تصمیم گرفتم پدرزنم را فراری دهم.

با برادرزنم و دوستم به‌نام میثم قرار گذاشتیم روزی که قرار است پدرزنم را به دادگاه منتقل کنند ماشین حمل زندانی‌ها را متوقف کنیم و پدرزنم را فراری بدهیم روز حادثه من سوار ماشین پیکان بودم و برادرزنم و میثم سوار زانتیا شدند. ماشین حمل زندانی را متوقف کردیم. من کلاشنیکف را درآوردم و تهدید کردم. اما وقتی وارد خودروی حمل زندانیان شدیم پدرزنم در خودرو نبود. بعد یکی از مأموران زندان سعی کرد جلویم را بگیرد. من هم برای اینکه بترسانمش شلیک کردم اما اصلاً قصدم این نبود که او را بکشم.

در حال حاضر تحقیقات از سه زندانی برای روشن شدن زوایای پنهان قتل بهمن در زندان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدام کنید این انگل های اجتماع و جهان رو زودتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زندان نسیت اموزشگاه سرقت و ادم کشی و هرخلافی که به ذهن هر انگل انسان نما. برسه

    • بدون نام

      گزارش از کدام کشور بود ؟ امریکا ، مکزیک ، کلمبیا ،......

    • بدون نام

      تعجب آور تو زندان ادم بکشند اونهم با وسیله نوک تیز اصلا ادم نمیدونه چی بگه آیا زندان جای قتل هست یا جای متهم که بتونه خودش درست کنه برای بقیه زندگیش خیلی سخته ولله قتل در زندان اتفاق بیفته

    • ( SHERVIN )

      گروه سازش اقدام کنید و این قاتلان را آزاد کنید تا نفرات دیگر را بکشند ثواب دارد.

    • بدون نام

      این وحشیهارا به محض دستگیری باید اعدام کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدون نام 09/58اون وقت گروه سازش چیکار کنند عده زیادی که کارشون سازش بین قاتل و اولیای مقتول است پاک بیکار میشن و شاید شرور بشن،!!!

      • بدون نام

        کاربر عزیز من خودم طرفدار جنگ قتل خونریزی نیستم
        نباید فکر طرز فکرت در مورد این انسانها اینطور باشه ماهمه انسان هستیم حق زندگی داریم اینها هم باید درست بشن راهش هم هست ولی متاسفانه فقط بلدیم بیگم اینها اعدام کنی یا توهین به شان مکنیم

    • بدون نام

      این موجودات اسمشون انسانه واقعا؟
      برای چی زندانیشون میکنن مرتب؟ باید با یه گلوله به زندگی خوکی و شرارت هاشون پایان داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زندگی خوکی؟ منفى

    • بدون نام

      اینها رو تو زندون اونقدر نیگر دارین تا همدیگرو بکشند

    • بدون نام

      اینا که نوشتین تگزاس بوده! مگه نه؟

    • بدون نام

      یه مشت آدم نفهم اومدن اینجا هی نظر میدن شما همتون انسانهای پاک و درستی هستید اگه دسته شما انگل ها بود که همرو اعدام میکردین همه آدم ها یه روی خوب و بد دارن که بسته به شرایط نشون میدن

    • بدون نام

      اینایی که نوشتی راسته خدایی؟؟؟؟ اگه اینطوره چرا فیلم سینمایی اینو درست نمیکنن همش از خشونت کشورهای دیگه فیل نشون میده شبکه های تلوزیونی .......پس ایناکه راستکیشه......

    • رضا

      جوون آی قلعه پیر..
      چراجوانان مادیوانه شده اند!؟آیااوناکه مسببشن،درآخرت جوابی دارن بدن؟!خداجاحق نشسته.

    • شراره

      خدایا چی شده !!!!! من که دارم دیوانه میشم این آقا رو که بجرم محارب و مفسدفی الارض اعدام شده بود که یکی بیاد منو توجیح کنه دارم دیوانه میشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج