جاباما
۸۶۵۲۲۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا تیام نمی‌تواند دوباره آبی پوش شود؟

مهاجم فصل گذشته استقلال تهران با وجود مذاکراتی که با مسئولان این باشگاه برای بازگشت به فوتبال ایران داشته در مقطع فعلی نمی‌تواند امارات را ترک کند.

ایلنا: مامه بابا تیام نام فراموش نشدنی برای طرفداران استقلال تهران است که با گذشت یک فصل هنوز امیدوار به بازگشت او هستند. مهاجم ۲۶ ساله که در تابستان گذشته جمع آبی پوشان را ترک کرد به عجمان امارات رفت و یک فصل به همراه این تیم حضور داشت. تیام در فصل اخیر طی ۲۴ مسابقه رسمی ۱۰ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل ارسال کرد. عملکرد تیام اگرچه همانند روزهای حضور در استقلال نبوده اما آمار قابل قبوی از خود به نمایش گذاشته است.

از روز گذشته که این بازیکن خطاب به طرفداران در لایو اینستاگرام خبر داده که قرار است به باشگاه استقلال برگردد موج شادمانی با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات برای طرفداران این تیم ایجاد شد به خصوص اینکه آنها یک فصل با امار غیرقابل قبول مهاجمانشان رو به رو بودند اما بازگشت تیام به دلایلی غیرعملی است:

قرارداد با عجمان

مهاجم پرورش یافته در یوونتوس و اینتر میلان زمانیکه استقلال را ترک کرد قراردادی دو ساله با عجمان به امضا رساند. تیام یک فصل از این قرارداد را گذرانده و در صورتی که استقلال مایل به همکاری دوباره با او باشد با رقم سنگینی را برای رضایتنامه بپردازد. تیام با پرداخت رقمی به تیم تهرانی راهی امارات شد و حال باشگاه باید هزینه زیادی برای بازگشت او به حساب همتای اماراتی خود واریز کند.

تیام در مدت زمانیکه پیراهن استقلال را برتن داشت طبق ارزش‌گذاری سایت معتبر ترانسفر مارکت ۱.۸۰ میلیون یورو ارزش داشت و اکنون ۱.۳۰ میلیون یورو می‌ارزد. با این وجود تیام در حال حاضر گرانقیمت‌ترین بازیکن عجمان است و رتبه بیست و چهارمین بازیکن گرانقیمت لیگ امارات را در اختیار دارد. عملکرد این بازیکن مورد تایید سران باشگاه عجمان بوده و آنها راضی به فروش او نیستند و همین سنگ اندازی بزرگ یکی از دلایلی است که امید به بازگشت تیام را کمرنگ می‌کند.

دلایل همسر

تیام که در مدت زمان حضور در استقلال متاهل شد اکنون به دلایلی که همسرش مطرح کرده نمی‌تواند به ایران برگردد. همسر این مهاجم سنگالی اعلام کرده به ایران نمی‌آید و بازیکنی که قبلا اعلام کرده بود به خاطر خانواده‌اش به امارات رفته بعید به نظر می‌رسد با وجود مخالفت همسرش از تصمیمش منصرف شود.

استقلال مشکلی ندارد

باشگاه استقلال برای پرداخت دستمزد این بازیکن باارزش مشکلی ندارد و در حال حاضر چند بازیکن در صف فروش هستند. مسئولان استقلال برای پرداخت هزینه‌های تیام می‌توانند بودجه مورد نیاز را به دست بیاورند و در صورتی که دو دلیل محکم در مقطع فعلی در روند مذاکرات تاثیر نداشته باشد، او می‌تواند دوباره پیراهن استقلال را برتن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      چرا استقلال با پرداخت دستمزد بالای تیام مشکل نداره ؟ خوب دلیلش روشنه وزیر پرسپولیسی!!!

    • بدون نام

      ون پول مفت میخواد

    • موسوی

      کیسه ها اینهمه پول مفت را از کجا میارن!!!!؟؟؟؟ به قول خودشون وزیر که پرسپولیسیه !!! سال ۹۷ ۳۰ تا بازیکن خریدن و ....

    • بدون نام

      مشکل نداره چون صیادمنش و فروخته و منشا و ایسما هم میخواد بفروشه. تیام ارزش این پولو داره. حداقل از بودیمیر که قابل غیاس نیست.

      پاسخ ها

      • مسعود. الف

        این سه تا بزغاله رو که بفروشه فقط پول اون آنالیزور تقلبی ساشا شفر رو میتونن رداخت کنن! پول خود شوفر و پروپیچ ودستیارای شوفر و بقیه هم که مونده! هنوز پول اسطوره تون مرحوم پورحیدری رو هم که ندادین.

    • استقلال

      چون بیاد لنگ بیچاره میشه.و
      وزیر و پسرش بدبخت

    • علی

      اینتور که اینا تیام تیام میکنند بعد 2 سال هواداران رئال با رفتن رونالدو . کریس کریس نگفتند
      معز این کیسه کش ها به اندازه نخود کار نميکنه والا من موندم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج