جاباما
۸۶۵۲۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی:‌ می‌خواستم در نساجی بمانم، اما نمی‌شود

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ۲۰۰ میلیون قرارداد مطهری بوده و این مبلغ برای مربی مثل او زیاد و غیرعادی نیست.

خبرگزاری میزان: مجید جلالی که از نیم‌فصل دوم لیگ برتر سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران و جانشین جواد نکونام شد در نهایت لیگ هجدهم را به همراه تیمش با رتبه دهم به پایان رساند.

نکته جالب در این میان اینکه جلالی و حمید مطهری مربی تیم نساجی پیش از آغاز بازی پایانی این تیم در لیگ هجدهم مقابل پیکان با مالک این باشگاه درگیری لفظی پیدا کردند و علیه یکدیگر مصاحبه‌های تُندی انجام دادند.

مجید جلالی سرمربی تیم نساجی در خصوص پایان لیگ برتر هجدهم، جدایی از نساجی و ... صحبت‌های جالبی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا در مورد پایان لیگ برتر هجدهم صحبت کنید.

دور رفت لیگ برتر حدود ۷ ماه طول کشید، ولی نیم‌فصل دوم همان ۱۵ بازی در حدود ۳ ماه انجام شد و این چالش سختی برای همه تیم‌ها بود. با این حال تیم‌ها از نظر کیفی عالی بودند و بازی‌های خوبی دیدیم. عملکرد مربیان جوان خیلی خوب بود و خوشحالم که گروه زیادی از مربیان جوان وارد کار شدند و نمایش مطلوبی داشتند. حضور این مربیان جوان و موفقیت آنها افتخار جامعه مربیگری است. مربیانی مثل علیرضا منصوریان، یحیی گل‌محمدی، علی دایی، مهدی تارتار، رضا مهاجری و حتی سیدمهدی علوی سرمربی تیم استقلال خوزستان که این اواخر آمد همگی خوب کار کردند. به نظرم اینها مثل یک چراغ روشنی بودند که به لیگ روح دادند.

*لیگ امسال برای خودتان چطور بود؟ شما لیگ را با پیکان شروع کردید و با نساجی و فراز و نشیب‌هایش تمام کردید.

در پیکان ما تا هفته دهم چهارم جدول بودیم و تا هفته نهم ما ۱۶ امتیاز داشتیم، ولی دچار یک افت شدیدی شدیم و به یکباره ۶ بازی متوالی را شکست خوردیم که منجر به قطع همکاری شد. در تیم نساجی هم کنار راهبری فنی بیشتر به دنبال مدیریت تیم بودم. با توجه به چالش‌های موجود، اینکه ما توانستیم در دور برگشت ۲۰ امتیاز کسب کنیم فکر می‌کنم عملکرد خوبی بود. به هر حال لیگ امسال هم برای من با وجود تجربه‌ای که داشتم، چالش جدیدی بود.

*در هفته پایانی لیگ برتر اتفاقات عجیبی در باشگاه نساجی بین کادرفنی و مالک باشگاه پیش آمد. ماجرا از کجا شروع شد؟

به هر حال مشکلات وجود داشت و تا زمانی که حل نشود از یک جایی خود را نشان می‌دهد. نمی‌خواهم دوباره در این موضوع صحبت کنم، چون هر چه بوده گذشته. وقتی مشکلات برطرف نشود بزرگتر می‌شود و پیامدش همین می‌شود که اتفاق افتاد.

*پس با این شرایط شما در نساجی نمی‌مانید.

می‌خواستم که در نساجی بمانم و این تیم را دوست داشتم. ادامه همکاری با نساجی باعث افتخار من بود، چون ما امسال بازی‌های عزت‌مندانه و غرورآمیزی انجام دادیم. من به فضای ورزشگاه شهید وطنی بهشت می‌گویم نه جهنم. آنجا فضای فوق‌العاده‌ای دارد و به همین دلیل دوست داشتیم بمانم، ولی به هر حال من از چندین هفته قبل درباره آینده با مدیران، مالکان و حتی با استاندار هم حرف زدم، اما دیدم که برنامه‌ای برای آینده وجود ندارد و دیگر هم صحبتی نشد. مسائل و اتفاقات این اواخر هم به گونه‌ای پیش رفت که دیگر امکان کار کردن در نساجی وجود ندارد.

*بعد از اتفاقات و حواشی اخیر گفته شد که آقای جلالی می‌دانست تیم مشکلات دارد با این شرایط هدایت نساجی را قبول کرد و الان اعتراضاتش بی‌مورد است.

نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم، چون اگر بخواهم حرف بزنم، صحبت‌های زیادی دارم، اما چیزی نمی‌گویم، چون سودی ندارد. ما اینجا به عنوان مربی آمدیم و امانت‌داری کردیم و خداراشکر آن را هم خوب تحویل دادیم. طرف ما هم مالک باشگاه است و امیدوارم موفق باشد.

*برنامه شما برای آینده چیست. آیا پیشنهادی برای رفتن به تیم جدید دارید؟

هنوز پیشنهادی ندارم و فکر می‌کنم که کمی نیاز به استراحت دارم. باید صبر کرد و دید چه می‌شود.

*پس از بیانیه باشگاه خیلی‌ها به مبلغ قرارداد حمید مطهری معترض شدند.

۲۰۰ میلیون قرارداد مطهری با باشگاه نساجی بوده و این مبلغ برای مربی مثل او زیاد و غیرعادی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج