جاباما
۸۶۵۳۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پرونده تخلفات خصوصی‌سازی‌ها به دادسرا می‌رود

رییس دیوان محاسبات، گفت: تخلفات خصوصی سازی ها از نظر دیوان احراز شده و قطعی است و تا ۶ ماه دیگر پرونده این تخلفات نهایی می شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس دیوان محاسبات، گفت: تخلفات خصوصی سازی ها از نظر دیوان احراز شده و قطعی است و تا ۶ ماه دیگر پرونده این تخلفات نهایی می شود.

عادل آذر با اشاره به اعلام برخی تخلفات سازمان خصوصی سازی در جریان قرائت تفریغ بودجه سال ۹۶، گفت: مواردی که در صحن علنی مجلس درباره سازمان خصوصی سازی مطرح شد رای هیئت عمومی دیوان محاسبات را داشت، یعنی از نظر بخش حسابرسی دیوان این تخلفات محرز است.

رییس دیوان محاسبات، افزود: معمولا پس از قرائت خلاصه تفریغ بودجه که در دی ماه قرائت می شود، پرونده ها نهایی و به دادسرا ارسال می شود که در حال حاضر پرونده های خصوصی سازی ها نیز در حال ارسال به دادسرا است.

وی با بیان اینکه مواردی از پرونده های تخلف همانند خصوصی سازی کشت و صنعت دشت مغان به استان ها مربوط می شد، ادامه داد: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی جلسه ای برای رسیدگی به تخلفات خصوصی سازی ها برگزار کرده است تا بر این اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۹۶ درباره تخلفات خصوصی سازی ها را بررسی کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، آذر با تاکید بر اینکه تا ۶ ماه دیگر پرونده تخلفات در خصوصی سازی ها نهایی می شود، اضافه کرد: این نشست و برخاست ها تغییری در یافته های دیوان محاسبات ایجاد نمی کند و تخلفات از نظر دیوان احراز شده و قطعی است و رای هیئت عمومی را دارد که شواهد امر نیز نشان داده که رای دیوان محاسبات تغییری نمی یابد.

رییس دیوان محاسبات با بیان اینکه پرونده تخلفات خصوصی سازی ها به دادسرا می رود و پس از تایید، دادستان در این باره دادخواست می دهد، تصریح کرد: سپس پس از طی این مراحل مستشاری رای می دهد که آیا این تخلفات قطعی است یا خیر و چه مجازاتی باید برای متخلفان در نظر گرفته شود که این مجازات ها اعم از انفصال و جبران ضرر و زیان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      نبایستی مسئولین خصوصی سازی در پست خود باشند.آنها وقت خواهند داشت تا پرونده خصوصی سازی ها را قطعی کنند. و امکان رصد فسادند شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج