جاباما
۸۶۵۳۶۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

فصل آخر «بازی تاج و تخت» به بدی «خانه پوشالی»

فصل پایانی سریال "بازی تاج و تخت" به یک ناامیدی بزرگ نزد هواداران و منتقدان تبدیل شده است.

ایسنا: نمودارهایی که از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی آمریکایی در چند سال اخیر بر اساس امتیاز کاربران و منتقدان در وب‌سایت "IMDb" در فصل‌های مختلف از ابتدا تا انتها منتشر شده است، به خوبی نشان می‌دهد که فصل هشتم و پایانی این مجموعه تلویزیونی تا چه اندازه در برآورده کردن انتظارات مخاطبان ضعیف عمل کرده است.

فصل آخر «بازی تاج و تخت» به بدی «خانه پوشالی»

متوسط امتیاز کاربران تا فصل ماقبل پایانی به سریال "بازی تاج و تخت" بین ۸.۵ تا نزدیک به ۱۰ بوده است اما در فصل هشتم در بدترین حالت به ۶ هم رسیده است!

قسمت اول از فصل هشتم و پایانی این سریال که پس از چند ماه رونمایی شد آمار فوق‌العاده ۱۷.۴ میلیون بیننده رسمی را به ثبت رساند اما ظاهراً فصل پایانی که آخرین اپیزود آن نیز امشب (یکشنبه) رونمایی می‌شود چندان مطابق با خواسته‌ها و انتظارات هواداران پیش نرفته و به همین دلیل امتیاز بسیار کمی در مقایسه با سایر فصل‌ها کسب کرده است، این در حالی است که فصل پایانی سریالی چون "برکینگ بد" با تحسین جهانی رو به رو شد و نمره‌ای بالاتر از همه فصول گرفت.

فصل آخر «بازی تاج و تخت» به بدی «خانه پوشالی»

نمودار فصل‌های سریال «بازی تاج و تخت" بر اساس امتیاز "IMDb"

سریال‌های معروفی چون "لاست"، "سوپرانوز"، "۲۴"، "وایر"، "مرد دیوانه" و "برکینگ بد" همگی روندی تقریباً با ثبات در تمامی فصول از نظر اقبال مخاطبان و منتقدان داشتند و تنها سریال معروف "خانه پوشالی" بود که در فصل پایانی از لحاظ امتیاز در سایت "IMDb" عملکرد فاجعه‌باری داشت و امتیاز آن به ۵ و کمتر از آن رفت. البته دلیل اصلی این افت فاحش ماجرای رسوایی اخلاقی "کوین اسپیسی" بازیگر اصلی این سریال بود که در نهایت به اخراج او از این مجموعه انجامید و جایگزین کردن او دیگر نتوانست اقبال مخاطبان را به این مجموعه بازگرداند.

فصل آخر «بازی تاج و تخت» به بدی «خانه پوشالی»

سریال جنایی "دکستر" نیز افت فاحشی در فصل پایانی داشته است.

سریال "بازی تاج و تخت" توسط "دیوید بیناف" و "دی. بی. وایس" برای شبکه "HBO" و بر اساس مجموعه داستان‌های فانتزی "ترانه یخ و آتش" نوشته "جورج آر. آر. مارتین" در هشت فصل ساخته شده است. انتشار فصل هشتم و پایانی این سریال از ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ آغاز شد و قرار است آخرین قسمت آن در تاریخ ۱۹ می منتشر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آدولف هیتلر کبیر

      آدم عاقل مزخرفاتی مثل بازی تاج و تخت رو نمیبینه فقط بی بی فن های احمق و فاسد مغز از چنین چرندیاتی خوششون می اید و دلیل استقبال زیاد از چنین مزخرفاتی زیاد بودن احمق ها در جهانه

    • بدون نام

      چرا خبر محکومیت شوهر مهناز افشارو نمیزارید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج