جاباما
۸۶۵۴۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عسگری فینالیست کارته وان ترکیه شد

با راهیابی بهمن عسگری به فینال عدد فینالیست های ایران به ۶ رسید و تیم کشورمان به دو مدال برنز دیگر دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: در سومین روز پیکارهای لیگ سری آ که با حضور ۱۸۱۳ کاراته کا از ۱۰۳ کشور در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرمبا غلبه بر تمام رقبا فینالیست شد و مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم و علی مسکینی در وزن ۶۰ - کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

در ادامه مسابقات امروز(یکشنبه) و در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری موفق شد ابتدا زبیر محمد انصاری نماینده هند را ۸ بر صفر از پیش رو بردارد. در مبارزه دوم احمد شدید اردنی را ۵ بر صفر برد. سپس در مقابل تیموفی لئونتف روسیه‌ای یک بر صفر به برتری رسید.

عسگری فینالیست کارته وان ترکیه شد

عسگری در چهارمین مسابقه جرمن چارپنتیر از شیلی را 6 بر 2 شکست داد . در ادامه 5 بر صفر از سد هنری ویکوآ گرجستانی گذشت و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی عبدالعزیز عبدالمحمود مصری را 2 بر یک برد و فینالیست شد.

در وزن 84- کیلوگرم، مهدی خدابخشی ابتدا با نتیجه 9 بر صفر از سد رسپ گز از ترکیه گذشت. سپس 6 بر صفر مقابل خاویر دلستال از اسپانیا پیروز شد. در مبارزه سوم 4 بر یک محمد الکتبی از مصر را مغلوب کرد. درادامه 8 بر صفر جولین شین از سوئیس را شکست داد.

نماینده وزن 84- کیلوگرم کشورمان در بازی پنجم 3 بر 2 آلوین کارال از کوزوو را برد. در ادامه 9 بر یک مقابل برات جاکوپی از مقدونیه به برتری رسید. سپس 2 بر یک وی وو چون از چین تایپه را برد و به نیمه نهایی رسید.

خدابخشی در نیمه نهایی 2 بر صفر مقابل اوگور آکتاش از ترکیه نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. او در این مسابقه دانیر یولداشف از قزاقستان را برد و به مدال برنز رسید.

در وزن 60 - کیلوگرم نیز علی مسکینی ابتدا 9 بر صفر حریف اسپانیایی را برد. سپس 2 بر صفر نماینده بلاروس را شکست داد. در ادامه 6 بر یک بر حریفی از شیلی غلبه کرد. در چهارمین بازی 4 بر صفر نماینده کشور میزبان را از پیش رو برداشت.

مسکینی در مبارزه پنجم 4 بر 3 حریف عربستانی را مغلوب کرد. بازی پنجم او مقابل آرای صمدان ترکیه ای بود که یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.

او در این گروه ابتدا سینا جلیلیان دیگر نماینده ایران را 5 بر 2 برد و سپس در رده بندی دارخان اسدیلوف قزاقستانی را پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه در هانتی شکست داد و مدال برنز را از آن خود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج