۸۶۵۴۶۵
۱۰۱ نظر
۵۰۰۴
۱۰۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جنگ سپاهان و سازمان لیگ به نفع پرسپولیس

خبری که دیروز روی سایت فدراسیون فوتبال آمد، سپاهانی ها را شوکه کرد. خبر از این قرار بود: کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد ظرفیت سکوهای ورزشگاه نقش جهان اصفهان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) در فصل ۹۸-۹۷ برابر آئین نامه، بین تماشاگران دو تیم سپاهان و پرسپولیس به طور مساوی تقسیم می‌شود.

برترین ها: خبری که دیروز روی سایت فدراسیون فوتبال آمد، سپاهانی ها را شوکه کرد. آنها که تدارک زیادی برای بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس دیده بودند، ابتدا با تغییر زمان بازی مواجه شدند که قرار بود روز سوم خرداد برگزار شود ولی به علت تقارن با ایام شب قدر به هشتم خرداد موکول شد. سپاهانی ها روی خستگی بازی های پیاپی پرسپولیس حساب باز کرده بودند و حالا پرسپولیسی ها فرصت بیشتری برای استراحت برای این بازی بعد از بازی فردا با السد دارند.

خبر از این قرار بود: کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد ظرفیت سکوهای ورزشگاه نقش جهان اصفهان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) در فصل ۹۸-۹۷ برابر آئین نامه، بین تماشاگران دو تیم سپاهان و پرسپولیس به طور مساوی تقسیم می‌شود.

با توجه به آئین نامه مسابقات جام حذفی به علت اینکه مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌گردد و ظرفیت ورزشگاه به صورت مساوی در اختیار تماشاگران تیم‌های میهمان و میزبان قرار می‌گیرد ولی درآمد حاصل از بلیت فروشی متعلق به تیم میزبان است.

حتی اگر عجیب بودن این خبر را در نظر نگیریم، حساسیت دیدار سپاهان و پرسپولیس همیشه به حدی است که بلافاصله خبرهای مربوط به آن در رسانه های مختلف و فضای مجازی دست به دست شود؛ البته که موضوع مورد بحث، جنجالی ترین خبرِ امروز فوتبال ایران بوده است.

جنگ سپاهان و سازمان لیگ به نفع پرسپولیس

هواداران تیم فوتبال سپاهان و همینطور رسانه های ورزشی اصفهان، با شنیدن این خبر واکنش های منفی زیادی به آن داشته اند. آنها ابتدا از مسئولین باشگاهشان خواستند تا با توجه به میزبان بودن سپاهان، اجرای قانون 10/90 در استقرار هواداران را پیگیری کنند و از مسئولین بخواهند ولی وقتی متوجه شدند یکی از بندهای قوانین برگزاری مسابقات جام حذفی به این موضوع اشاره کرده، روش دیگری برای نشان دادن اعتراض خود انتخاب کردند و به سراغ بازی های گذشته جام حذفی رفتند؛

بازی هایی که یک تیم میزبان بوده و توانسته از قانون 10/90 در استفاده از ظرفیت ورزشگاه خانگی بهره ببرد. یکی از مسابقات مورد اشاره، دیدار نیمه نهایی فصل گذشته جام حذفی میان دو تیم استقلال تهران و صنعت نفت آبادان است که تقریبا فضایی برای حضور هواداران استقلالی در ورزشگاه تختی آبادان وجود نداشت و بازی دیگری که به آن اشاره می شود، مصاف سپیدرود و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سال جاری است که هواداران تیم سپیدرود، بیشتر سکوها را به خود اختصاص داده بودند.

سیامک قلیچ خانی مدیررسانه ای باشگاه سپاهان ضمن انتقاد از مسئولین سازمان لیگ، در اعتراض به قانونی که نیمی از ورزشگاه نقش جهان را در دیدار نیمه نهایی به پرسپولیس خواهد داد، می گوید: واقعا حیرت انگیز است. من فقط یک مثال می زنم. چرا در بازی سپاهان و مس این قانون 50/50 را اعلام نکردند و 50 درصد ورزشگاه را به ما ندادند؟ در کرمان این قانون اجرایی نشد و کل ورزشگاه را هواداران کرمانی پر کرده بودند.

جنگ سپاهان و سازمان لیگ به نفع پرسپولیس

مدیر رسانه ای سپاهان حرف هایش را ادامه داد و اضافه کرد: مثال های زیادی وجود دارد. چطور حالا که به بازی سپاهان و پرسپولیس رسیده، این قانون از گنجه درآمده، خاکش را گرفته اند و با صدای رسا اعلام می شود. واقعا آدم متعجب می شود از این برنامه ریزی.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره ۵۰-۵۰ بودن سکوهای نقش جهان در بازی نیمه نهایی جام حذفی بین سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: از وقتی جام حذفی به صورت تک بازی انجام می شود، این آیین نامه نوشته شده است. حتی آیین نامه سال ۹۶ یکسری اصلاحات داشته و به باشگاه‌ها ابلاغ شده است. برای اولین بار نیست که چنین این اتفاقی می افتد و در ۲ سال اخیر این آیین نامه در حال اجراست.

وی افزود: تماشاگران به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم می شوند، اما درآمد بلیت فروشی به میزبان می‌رسد. در بازی سپیدرود-پرسپولیس حدود ۲۰ درصد از تماشاگران پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند و دیگر کسی نبود که در سکوهای آنها بنشیند، به همین خاطر سکوها را در اختیار میزبان قرار دادیم. در بازی استقلال و صنعت نفت، در مجموع ۲۰، ۳۰ نفر از همراهان استقلال روی سکو بودند و هیچ کس برای تشویق این تیم نیامده بود. به همین خاطر سکوها به میزبان رسید. حتی در لیگ برتر هم دیدید که تماشاگران پرسپولیس به ورزشگاه یادگار نرفتند و همه سکوها به تبریزی‌ها رسید.

جنگ سپاهان و سازمان لیگ به نفع پرسپولیس

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: در این بازی هم ما سکوها را ۵۰-۵۰ می کنیم و اگر پرسپولیسی ها نتوانستند بخش خود را پر کنند، اجازه می دهیم سپاهانی ها ظرفیت بیشتری را داشته باشند. آقای تابش، مدیرعامل سپاهان نامه زده، اما ما آیین نامه را برایشان می فرستیم. بازهم تاکید می کنم این تصمیم فقط مربوط به این بازی نیست.

مسعود تابش، مدیر عامل سپاهان درباره تصمیم سازمان لیگ فوتبال برای اختصاص سکو‌های ورزشگاه نقش جهان به طور مساوی بین هواداران سپاهان و پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: از این خبر خیلی متعجب شدیم, برای اینکه نیمه نهایی شرایط متفاوتی با فینال دارد.

در فینال روال منطقی وجود دارد، چون معمولاً فینال در یک شهر و یک ورزشگاه بی‌طرف برگزار می‌شود و هواداران دو تیم هم به صورت 50 - 50 در ورزشگاه قرار می‌گیرند،‌ اما برای نیمه نهایی از مدت‌ها قبل قرعه‌کشی شده و ما ماه‌هاست که می‌دانیم در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس هستیم.

با این حال به یکباره تصمیمی اعلام می‌شود که فضای شهر اصفهان را ملتهب می‌کند و ببینید که چقدر برگزاری بازی به این سبک مشکل می‌شود. اگر ما میزبان این بازی هستیم بنابراین چه شرایطی برای میزبانی ما وجود دارد؟

جنگ سپاهان و سازمان لیگ به نفع پرسپولیس

وی عنوان کرد: امروز در نشست شورای تأمین استان همه‌ی اعضا همدل و متحد نظرشان این بود که این کار کاملاً غیراصولی است و شرایط ناجوری برای برگزاری مسابقه ایجاد می‌شود. ما صد درصد مخالف این قضیه هستیم و قصد ایجاد التهاب بیشتر نداریم، اما فدراسیون و سازمان لیگ بررسی کنند که آیا با این شرایط می‌توان یک مسابقه را به صورت منطقی و صحیح برگزار کرد یا خیر. ما کتباً اعتراض‌مان را به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کردیم و امیدواریم که تجدیدنظر کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دوستان می‌گویند که این موضوع از سال قبل مصوب شده است، اما هیچ ابلاغی نه به باشگاه‌ها و نه به هیئت فوتبال نشده است. ما در همین جام حذفی رفتیم به کرمان و با مس بازی کردیم که در آنجا نیز شرایط ۵۰ - ۵۰ نبود و به هواداران سپاهان ۱۰ درصد و به هواداران میزبان به حق ۹۰ درصد داده شد. همچنین ما میزبان نساجی بودیم که اتفاقاً تیم پرهوادارای هم است و اینجا هم بحث ۱۰ - ۹۰ برقرار شد. من اعلام می‌کنم که حتماً باید در این موضوع تجدیدنظر کنند.

تابش ادامه داد: برخی هواداران تماس می‌گیرند و می‌گویند که چرا از حق‌ما دفاع نمی‌کنید. ما دفاع می‌کنیم، اما اهل جار و جنجال نیستیم. ما نباید تمام موارد را به اطلاع همه برسانیم. من از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدامات را آغاز کردیم و منتظر بودیم که در جلسه شورای تأمین هم شرکت کنیم تا نظر این شورا را هم ببینیم که این نظر نیز قرار است، اعلام شود.

این بازی از آن جهت اهمیت دارد که صحبت های ضد و نقیضی در مورد حریف فینال برنده جدال این دو تیم نقل می شود: داماش گیلان به علت ناداوری فاحش در دیدار لیگ دسته دوم مقابل نیروی زمینی که منجر به عدم صعود این تیم به لیگ دسته اول شد تهدید کرده که در دیدار فینال حذفی حضور پیدا نمی کند و این بازی ممکن است تنها مسابقه باقی مانده جام حذفی باشد.

البته تا این لحظه موضع رسمی خود را در این باره اعلام نکرده است. آخرین نظر داماشی ها در تلگرام این باشگاه حضور در این دیدار است.

جنگ سپاهان و سازمان لیگ به نفع پرسپولیس

سومین دیدار پرسپولیس و سپاهان طی یک سال اخیر 11 روز باقی مانده؛ دیدار رفت و برگشت این دو تیم در نقش جهان و آزادی را شاید بتوان خبرسازترین بازی های لیگ هجدهم نامید. دو دیداری که میان مدعیان اصلی قهرمانی این فصل که پس از سال ها دوباره با هم برای کسب قهرمانی سرپنجه شده اند، با تساوی خاتمه یافت. در دیدار رفت قضاوت علیرضا فغانی و مصاحبه قلعه نویی علیه او تا مدت ها نقل محافل ورزشی بود و در دیدار برگشت هم اتفاقات تلخی که روی سکوها رقم خورد، خیلی پررنگ تر از بازی محافظه کارانه دو تیم در زمین بود.

جنگ سپاهان و سازمان لیگ به نفع پرسپولیس

صحبت در مورد درست یا نادرست بودن تصمیمی که نیمی از ظرفیت ورزشگاه تیم میزبان را در تک دیدارهای جام حذفی به تیم میهمان می دهد، نیاز به بحث کارشناسی دارد؛ اما اشاره به دو نکته از ابعاد این ماجرا ضروری به نظر می رسد؛ اول اینکه یک بررسی سطحی از نحوه برگزاری رقابت های جام حذفی طی سال های گذشته و همین فصل و بررسی چگونگی استقرار هواداران دو تیم، سوال ها و تضادهای بسیاری را در قوانین مربوطه و نحوه اجرای آنها، برای اعتراض سپاهانی ها فراهم می کند و دوم هم اینکه دیدن ورزشگاه نقش جهانی که نیمی از آن قرمزرنگ باشد، چندان معمولی به نظر نمی رسد.

صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام هواداران سپاهان از قول مدیرعامل این باشگاه خبر عجیبی را منتشر کرده‎اند. تابش گفته در صورتی که قرار باشد سکوها در بازی نیمه نهایی جام حذفی به طور مساوی در اختیار هواداران سپاهان و پرسپولیس قرار بگیرد، آن وقت این احتمال وجود دارد که سپاهان از جام حذفی کنار بکشد.

جنگ سپاهان و سازمان لیگ به نفع پرسپولیس

این بار جنگ میان سپاهان و سازمان لیگ است. پرسپولیسی ها چون این مصوبه تازه اعلام شده را به نفع خود می بینند از این جنگ کنار کشیده اند تا سرانجام اجرایی شدن یا نشدن این قانون را ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جدیدا مد شده برای مثال هم از مال همدیگه بالا میرن ضمنا گزارش خبر کاملا بودار و به نفع سپاهانه و جناب مدیر شما هم که چاپ نمیکنی نظرات رو غلط میکنی نظر سنجی میزاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازی تراکتور ی تماشاگر هم نداشتیم اگه میزاشتن میبردیم

        اینا جنگ روانی اوناس.با تماشاگر بی تماشاگر ما میبریم.

        ولی بنظرم اونا هیچی نگن چون وقتی بردیم بهانه دارن که بخاطر تماشاگرا باختیم و تیم حکومتی و...بهانه جور باشه براشون

    • بدون نام

      مافیای کثیف سپاهان بخصوص مربی و باشگاه ش

    • بدون نام

      زردک شما تو اصفهان هم تماشاگراتون از پرسپولیس کمتره اونوقت میخواستی تو کرمان نصف ورزشگاه روبدن به شما خوب نصف ورزشگاه خالی میموند ولی پرسپولیس سرتاسرایران هواداراش از همه تیمها بیشتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگیه ۸ خرداد بهت نشون میدیم که طرفدار واقعی کیه

      • گرگ خسته

        باش

      • بدون نام

        خفه شو شله زرد

    • بدون نام

      مثلا چیو میخوای لوث کنی؟یعنی اینکه این قانونه و از زمان تک حذفی لیگ یعنی دو سه سال قبل تدوین شده هم میخوای گردن پرسپولیس بندازی؟حالا اگر پرسپولیس در آزادی میزبان بود هم همین طور سفسطه میکردی؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اولا سه باره این متن و دلنوشته ات را نو و کهنه میکنی و مدام با سفسطه حاشیه میدی !!!میخوای به چی برسی قانون قانونه و مال امسالم نیست پس چرا واسه حمایت از تیم اصفهانی مرثیه راه انداختی که به چی برسی؟؟؟

    • بدون نام

      بدون تماشاگر هم قهرمان جام حذفی میشیم.
      بهانه دست شله زرد ندهید
      جلو هواداران رقیب جام بردن مزه دیگر دارد

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی88

        خخخخخ کلی ن باید هوادارای ارتشم باشن

    • علی

      اگر این سایت اندکی شرف داشت در مورد قانون داستان سرایی نمیکرد ،و دنبال حمایت مسخره و خارج از عرف از تیم فدراسیون اصفهانی نبود

    • بدون نام

      خجالت هم خوب چیزیه وقتی قانون سال نود وپنج تدوین شده دیگه چرا از خودت حدیت آیه در میاری

    • بدون نام

      کیسه رقیب دیرینه ما بود و خوشحال شدم مجیدی گفت میسازم از نو ولی برام خیلی زور داره سپاهان کثیف ترین وناپاک ترین فوتبال !رو داره ولی کسی کاری بهش نداره!!؟ اینقدر کثیف که جام ها و تاج ها و ساکت ها واسلامی ها و در گذشته هم کفاش نائینی همگی در بالا بردن جام تو اصفهان ...بودن و کیسه و پرسپولیس جام بدل میگیره اما ارزشش واقعی داره ؛اونا جام از طلای و نقره هم بدرد دفاتر خودشون ...بجزشله نمیدن به ..! این سری تو تهران باعث مرگ جوان شدن...متنفرم

    • بدون نام

      جام حذفی هم بدین لنگ پولیس یکی دیگه هم برا فصل بد براشون درست کنید به بقیه تیمها هم بگین چه بازی کنین چه نکنین تا وزیر هست لنگ پولیس قهرمانه ولا غیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر اتفاقا. شما دارید از یه جا دیگه میسوزید وگرنه پرسپولیس همیشه قهرمانه چه با وزیر چه بی وزیر.

      • علیرضا

        چرت نگو کیسه

      • بدون نام

        پمادسوختگی بدم خدمتتون

      • بی نام

        عجب مطمئن باشید کل قانون و عوض میکنن و همه کاری می کنند پرسپولیس قهرمان بشه و باز هم بیچاره تیم های کم طرفدارتر .

      • بدون نام

        کار از پماد گذشته من برا کیسه ها تجویز کردم. سه بسته خاک هر 6 ساعت 1بار تاکید میکنم هر 6 ساعت (6)یکبار سه مشت برا هت تریک قهرمانی و بریزید رو سرتون و با خودتو ن تکرار کنید من یه بد بخت کیسه کشم 6 بار 6بار 6بار تکرار کن.

      • بدون نام

        یعنی میخوای بگی شما هم باهامون تبانی میکنید؟؟اخ جوون

      • بدون نام

        کور شود انکس که نتواندقهرمانی بهترین تبم کش
        ورش راببیند هتتریک یادت نره

        سرورتتتتتتتتتتت

    • بدون نام

      ترسیدند مافیایی ها

    • جابر

      فوتبال کثیف.آقایون برا جام حذفی هم ذات کثیفشون رانشون دادن.تا حالا همچین چیزی ندیدیم .هیچ جای دنیا.سپاهانیا عرضه ندارن که کنار بکشن از جام حذفی

    • امین

      اگه غیر از این رای میدادن باید تعجب میکردیم

    • محند

      اگه ایین نامه هست که زررررر مفت میزنند

    • طلایه دار

      تا وزارت و کمیته داوران و فدراسیون هست غمی برای پرسپولیس نیست

      پاسخ ها

      • علی صراف

        الان تیم شما کجای این جامه؟ لطفاً اجازه دهید بزرگ‌ترها ابن مسئله را بین خودشان حل کنند

      • بی نام

        ای داد بیداد اینا تا چرت پولیس و تو این جامم قهرمان نکنند ول کن ماجرات نیستن الان با هوچی گری طرفدار اگه نشد داور اگه نشد بازی رو به خشونت میکشن و لغو می کنند

      • بی نام

        اول تغییر زمان بازی تا خوب تیم حکومتی استراحت کنه بعد قانون من دراوردی 50 50 بعدش استفاده از داور مهربان و بعد هم کمک از فدراسیون و وزرات محترم اگه نشد خشونت در بازی و ... بالاخره باید جام را به چرت پولیس داد تمام .

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      همه چی ب نفع تیم کثیف حکومتیه. بخاطر این تیم سوگلی همه قوانین رو میزارن زیر پا و علنی. بهشونم اعتراض میکنی ب گردن نمیگیرن . حالا هواداری لنگ میان کامنت میزارن تعصبی. پ شرف و وجدان مگ ندارید ک حقو قبول کنید ک لنگ حکومتیه.

    • بدون نام

      چرا خدایی باید در حق پرسپلیس نامردی بشه حقشه که باید ۱۰ روز استراحت داشته باشه

    • بدون نام

      تمام این مملکت شده در خدمت لنگیا ....تف به این بی عدالتی هاتون که دیگه شرم و حیا رو هم رد کردین ...

    • بدون نام

      لجن زار فتاحی هنوز ادامه دارد

    • بدون نام

      عوضی عوضی عوضی ترین گروه در قالب تیم دولتی در دنیا فقط لنگ

    • بدون نام

      کثافت ها فقط حامی لنگ هستند

    • بدون نام

      چقدر مسخره چطور این قانون فقط برا لنگی هااا اجرااا میشه. فغانی هم داور بذارید خودتون رو راحت کنید

    • sa

      مرحبابه سازمان لیگ آقای سعیدفتاحی کثافت لنگی گستاخی نه فتاحی

    • بدون نام

      حالا لنگیا با پر رویی تمام زر میزنن ما تیم حکومت نیستیم

    • بدون نام

      فدراسیون شده طویله لنگیون

      خیلی بیشرفی فتاحی

      همیشه خوزستان هوادار استقلال بوده

      از این همه بی‌شرفی برید بمیرید

    • بدون نام

      تعجب نداره وقتی سوپر جام بدون بازی قهرمانیش به لنگ رسید دیگه چه انتظاری دارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شله هم بازی نکنه.این جام هم به ما میرسه.بسوزززییید

    • بدون نام

      لطفا اعتراض نکنید که نسخه تان پیچیده میشود. شکایت خدارو به حضرت عباس میکنید؟

    • وحید شهرکرد

      بابا پرچم قرمزت دیگه عیان شده تو لنگی تمام عیاری آخه بیچاره برا استقلال کسی نیومده بود ورزشگاه تختی!!!! برو کشکت را بساب بی وجود

    • تراکتوری

      آرزوی قهرمانی برای سپاهان عزیز این بی شرفها هرکاری از دستشان بیاد برای تخریب تیمهایی شهرستانی میکنند تا یک جام کثیف دیگه به تیم منفور فدراسیون بدهند

    • مانی

      آخه این پرسیدن داره...
      چون لونگی تیم حکومتی
      همه جوره باید خوابشو داشت
      لونگیه لجن

    • بدون نام

      قانونه حالا سپاهان میگه نه

    • ha

      تیم حکومتیه. دیگه کاریش نمیشه کرد

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی ام با افتخار و اقتدار

        آره ما حکومتی هستیم،ولی شما چی؟
        ما ارزش داشتیم که حکومتی شدیم ولی شما چی؟ببین چقد پرسپولیس عزیز بوده که به قول حرف شما تیم حکومتیه تو یه جا دیگه میسوزی نه،؟3 قهرمانی لیگ و 2تا سوپر جام نائب قهرمانی آسیاو... کیسه کش بدبخت آب و بریز همونجا که میسوزه .

      • بی نام

        افرین پسر خوب بالاخره بله را گفتی و قبول کردی تیم حکومتی هستید و با لطف داورا و مرحمت وزارت و حکومت جام می برید .

    • سعید کلانتری

      این قانون باید اجرا شود چون مسابقه بصورت رفت و برگشت نیست که هردوتیم شرایط یکسانی تجربه کنند.بنابراین باید 50 50 اجرا شود.

    • منیژه

      فتاحی نون ..........

    • a.t

      پرسپولیس تیم حکومتی است. دیگه چجوری باید بگن باچه زبوووونی

    • ارش ازادیان

      دیگه بالاخره باید نشون بدن که تیم کثیف حکومتی هستن لعنت به این فوتبال

    • بدون نام

      فوتبال و اعضای شدن عوامل لنگ چقدر هم راحت برای. به نفع لنگ قان. ن تصویب میکنن خاک بر سرتان آبروی فوتبال رو بردید

    • شهاب 3

      لعنت به فوتبالی که همه چیز به نفع تیم پرسپولیس
      بخدا دارن کاری میکن کاسه صبرمون تموم بشه ....
      وای بحالت مدیریت این کامنت نزارید

    • شهاب2

      خدایا زودی ۱۴۰۰بشه از دست این کابینه ورزشی روحانی راحت شیم

    • علی11

      این جام هم مال پرسپولیس، برن گمشن که همه افتخارات حلبی رو بدست آوردن، حداقل دیگه بذارن از سال دیگه لیگ طبق حق پیش بره.... البته زهی خیال باطل!!! اینجا همه چی رو به عقبه، در این حد که به راحتی از حقمون می‌گذریم، مثل جمله ای که من آرزو کردم! همین باعث تاسف در کل مملکته

    • تاج

      میگن تیم حکومتی یعنی این .حالا اگر پرسپولیس میزبان بود فدراسیون این قضیه 50-50 را رعایت میکرد به خاطر این هست که همه ایران پرسپولیس را تیم حکومتی میدونن

    • حسین نظام

      اولا اگه قانون بوده چرا حالا قبل بازی فتاحی آشغال اومده اینو علنا بیان کرده وپارسال هیچ خبری از این قانون نبود پارسال تو صندوق قائم کرده بودند. مرتیکه بی مصرف فوتبال را به لجن کشیده.

    • شاهین

      دوستان و برادران سپاهانی با تقدیر از باشگاه مردمی و عزیز ای کاش که به پیشینه هر دو تیم نیم نگاهی کنیم که هر دو تیم از یک خانواده هستن که اصول اخلاقی بیشتر از قهرمانی و نتیجه براشون باید مهم باشه ونگذارید تحت تاثیر حواشی قرار بگیرید زیبایی ورزش به مردانه گی و معرفت هسش

    • حسین حسینی

      وقتی همه قانون ها واسه یه تیم خاص عوض میشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما خاصیم چون خودمون خواستیم

    • بدون نام

      تاوقتی فدراسیون دست این اصفهانیای پرسپولیسیه همین آش وهمین کاسه وقتی اینانبودن سپاهان یاهرسال قهرمان لیگ بودیاجام حذفی یاحداقل سهمیه آسیامیگرفت این سه سالی که اینااومدند ببینیدسپاهان چه روزگاری داره وپرسپولیس هرسال قهرمان میشه تازه هرکاری ازدستشون برمیاددارندانجام میدندجام حذفیم بدندبه پرسپولیس!!!

    • محمود ایزو

      اقای فتاحی یه چیزی بگو حداقل یه کم مردم فکر کننند مگه میشه. 20 الی 30 نفر وادار استقلال بیاد استادیوم تختی اهواز. ..تو که راست میگی

    • فرساش ایرونی

      وقتی اکثریت مسولین ورزش و فوتبال پرسپولیسی باشن،بخاطر دررامان بودن تیمشون جلوی همه وایمیستن، حق استقلال رو میخورن، با سپاهان درمیوفتن، تراکتور رو قربانی میکنن....هیچی براشون مهم نیست جز تیم مورد علاقشون!!!!

    • شاهین

      دوستان عزیز هوادار و هیئت مدیره باشگاه مردمی سپاهان کاش به پیشینه هر دوتیم نگاهی کنیم که هر دوتیم از یک مکتب هستن بزرگانی همچون یاوری برزمهری و از سپاهان ودهداری ها بهزادی وو اینها از مکتب مردمی که اصول اخلاقی از هر قهرمانی براشون مهمتر باید باشه و کاش اسیر حواشی نشویم

    • N

      ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      لنگیا همیشه بیشتر از حقشون میخوان.فلسفه لنگ اینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون حق ما این چیزایی نیس که شما کیسه تنان بهش دل خوش کردین ما مث شما افق دیدمون کوتاه نی ، ما بلند پروازیم ولی شما..

      • بی نام

        آره جون خودت شما افق دیدتون همیشه دست داورا و الطاف فدرایون و وزارت خونه است النگی جان

      • بدون نام

        حرف دیگه ای نداری کاربر 9 و 56 دقیقه .زورت بزن فشار بده آفرین . جمع کن بابا خاله فرناز بدبخت آب و بریز همونجا که آتیش گرفته

    • بدون نام

      بابا جان میخوان لنگ پلویس قهرمان جام حذفی بکنن وسلام .

    • بدون نام

      عدم اجرای قانون ، تغییر زمان به نفع یک تیم
      باز هم بگویید از یک تیم خاص حمایت نشده است . الله الله از فوتبال کثیف و گند زده .

    • بدون نام

      باز هم فوتبال کثیف کثافت خود را آشکار کرد .

    • بدون نام

      فوتبال ارمانی با پسوند کثافت .

    • بدون نام

      بله خب باید ۵۰ ۵۰ بدن چون تیم تیم حکومته شهرستانیها هیچ حقی ندارن .خدا اون بالا نشسته میبینه این بی عدالتی

    • hm@

      اون ازوضع داوری توبازیهای سپیدرود ونود ارومیه وتعویق چهارماهه نیمه نهایی وبعدش تعویق همین بارگزی به هشتم خرداد وحالا قانون من دراوردی پنجاه پنجاه بس کنید .خود پرسپولبس هم نمیخواد اینقد اویزان شما باشه واقعا به سازمان لیگ و....چی میرسه اهدای جام های کثیف به تیم سوگلی

    • بدون نام

      اینقدر از هوادارا میترسین.
      یکبارم که شده بازی تو زمین انجام بدید

    • بدون نام

      خوب ، خدا رو شکر، بالاخره امسال یه چیزی به نفع پرسپولیس شد ،
      همینجا از وزیر ورزش به خاطر اینکه اصلا پرسپولیس رو حمایت نکردن گلایه میکنم،

      پاسخ ها

      • بی نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • ضد چرکپولیس

      سازمان لیگ میدونه چطور کار خدشو تو حذفی تکمیل کنه

    • aliii

      ای خدا ببین چه جنجالی به راه انداختن ینی انقدر از حضور پرسپولیسی ها وحشت دارین
      البته همه میدونن بهترین هواداران دنیا رو پرسپولیس داره و باید ازشون ترسید حتی اگه طرف ژاوی باشه
      ضمنا شما اگه طرفدار داشتین بازی آخرتون تو لیگ ک مثلا مدعی قهرمانی بودین تشریف میاوردن استادیوم تشویقتون میکردن ک کلا 2 ، 3 هزار نفر اومده بودن
      حیف مکتب شاهین

      پاسخ ها

      • بی نام

        ههههههههههههههههههههههههههههه

    • هدای

      مرددونه بگو آقای تابش اگه بازی تهران میفتاد بازم دنبال 10 و 90دبودی یا زمین و زمان رو بهم میدوختی که 50 و 50 باشه.مرد باش و مردانه جواب بده

    • ستاره سرخ

      اصلا کل ورزشگاه برا شما بازم زیر مایید ههههههه

    • حمید

      پرسپولیسی ها مواظب باشن که به نقش جهان نیان حتی یک نفر
      چون مسئولیت جونِش با خودشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخوایی چه غلطی کنه شله زرد .؟

    • حمید

      تیم حکومتی همینه دیگه.لیگ برتر را دادن بهشون حالام میخان جام حذفی را یه باره تمام تیم ها یه نامه به Afcبزنن بگن اقا این جام باشگاه های اسیا را هم بدین پرسپولیس یه نفس راحت بکشن

    • علیرضازمان

      درستش همینه سماهان مگه هوادارهم داره ........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه به جز کسایی که شله زرد دوست دارن

    • بدون نام

      سازمان ایک چوب طرفداری از پرسپولیس را خواهد خورد

    • بدون نام

      گمشو فتاحی فقط هر چی تبصره و قانون هست به نفع لنگ مینویسن

    • ناشناس!

      شما چکار به حاشیه و تماشاگران دارید؟! از تماشاگرای زیاد پرسپولیس در اصفهان می ترسید! بازی ۱۱ به ۱۱ است و نتیجه در ۹۰ و شاید ۱۲۰ دقیقه شاید هم با ضربات پنالتی تعیین شود! مسلما سپاهان که سر یک مساله کوچک انقدر بهانه گیری می کنه ! شک نکنید که شرکت نمی کنیم یه بلوف بزرگ است و با التماس و با قدرت شرکت‌می کنند و این حربه حداقل تو ایران کارایی ندارد!!!

    • بدون نام

      حرس خوردنم براشما

    • بدون نام

      چه شلوغی راه انداختن شل زردها؛

    • حمزه

      خب قانون بوده دیگه بقیه تیما سواد نداشتن نمیدونستن از جقشون دفاع نکردن دلیل نمیشه پرسپولیس از حقش بگذره

    • بدون نام

      این سایت طرفدار استقلاله

    • بدون نام

      لنگ لنگ لنگی پاره پاره

    • بدون نام

      سازمان لیگ باید کاری کنه تیم حکومتی شیافپولیس قهرمان شه

    • بی نام

      جام را بدید به چرک پول لیس و کارو راحت کنید نفرین به تیم حکومتی و فغانی کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج