۸۶۵۴۹۳
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

تاجگردون:

افزایش حقوق کارمندان از این ماه باید پرداخت شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش حقوق کارمندان دولت از این ماه باید پرداخت شود.

خبرگزاری صداوسیما: غلامرضا تاجگردون در پایان نشست مشترک مجلس با دستگاه‌های نظارتی و سازمان برنامه و بودجه در خصوص اجرای مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۸ گفت: بر اساس مصوبه قانون بودجه، حقوق همه کارمندان دولت با هر رده‌ای حداقل ۴۰۰ هزار تومان باید افزایش یابد و بین صفر تا ۱۰ درصد هم علاوه بر این به حقوق افزوده می‌شود که این افزایش باید متناسب با اعتبارات اعمال شود.

وی با بیان اینکه مصوبه مجلس به تأیید هیئت تطیبق رسیده است، افزود: در عین حال نظراتی بود که دولت در این زمینه تخلف کرده است لذا جلسه‌ای برای بررسی این گزارش‌ها و نظرات مخالفان برگزار و نظر دستگاه‌های نظارتی دیوان محاسبات و سازمان برنامه و بودجه در این زمینه بررسی شد.

تاجگردون گفت: در این زمینه حکم وجود داشت که افزایش حقوق به میزان ۴۰۰ هزار تومان باشد و برخی هم معتقد بودند این عدد در ضریب نباشد که مجلس برای حفظ منافع حقوق بگیران پایین این رقم را در ضریب کرد چراکه اثرگذاری مثبتی در بخش‌های تشکیل دهنده حقوق خواهد داشت که این موضوع اعمال شد و تخلفی در این بخش وجود ندارد.

وی افزود: اما درباره افزایش صفر تا ده درصد برخی بر این باور بودند که تخلف شده است هرچند مستنداتی در این زمینه ارائه نشد، اما به دیوان محاسبات مأموریت داده شد که موضوع را بررسی کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: براساس قانون بودجه و پیش بینی ضریب تصاعدی مالیات، عملاً حقوق بگیران بالا مالیات سنگینی پرداخت می‌کنند به طور مثال اگر حقوق فردی ۱۸ درصد افزایش یابد با مالیاتی که از او دریافت می‌شود این افزایش به ۱۵ درصد کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارش دستگاه‌ها هم اکنون احکام حقوقی در بیشتر دستگاه‌ها تنظیم شده است و از این ماه باید پرداخت بر اساس احکام جدید انجام شود فقط درباره افزایش حقوق قضات و اعضای هیأت عملی دانشگاه‌ها ابهاماتی وجود داشت که به صورت جداگانه اصلاح و در هیئت تطبیق تأیید پرداخت می‌شود.

تاجگردون گفت: مبنای افزایش حقوق از اول فروردین است و کسری حقوق ماه قبل در ماه جدید اعمال و پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز افزود: برای این منظور ردیفی خاصی در بودجه پیش بینی شده است و دولت متناسب با اعتبارات آن را عمال می‌کند، اما در عین حال اولویت اصلی در این بخش برای حقوق‌های زیر ۲.۵ میلیون تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahrdad

      شرکت های خصوصی کشک ، هر چی هست برای کارمندان دولت ... هر کس سنگ خودشو به سینه ميزنه ، خلاصه ....بوق بوق بوق .....

    • گل رز

      خوشبحال کارمندان

    • بدون نام

      بابا افزایش نخواستیم لطفا بازار گرمی نکنید.اجناس گرونتر میشه.

    • بدون نام

      یعنی کشک ،،،یعنی اینکه باید قشر کم در آمد دوباره تو سری خور باشه با این همه تورم ،،قضات،هییت علمی وغیره حقوقشون دو برابر ،،لااقل از رب گوجه یاد میگرفتین با همون قوت وپا فشاری رو حرف خودش ایستاد،،

    • عابد

      بيچاره به کسانيکه درزمان شاغل بودن .گروه جبهه و تشويقي و جانبازي و گردان گرفتن وچندرغازي اضافه شده بود حالا بايد درجا بزنن تا کسانيکه از آن گروهها نگرفتند .حقوقشان برسد اين يعني ضايع کردن حقي که عده اي دارند و دوم اينکه قرار بود بازنشستگان با شاغلان همسانسازي شوند که برعکس شد و باخودشان همسانسازي ميشوند ..يعني درپايان برنامه ميشود اول برنامه ..

    • بهار کریمی

      ببخشید چرا یکی از حقوق کارگرها صحبت نمی کنه چه برسه به افزایش حقوق؟؟؟

      پاسخ ها

      • جواد

        حقوق کارگرها که ازهمه بیشتراضافه شد37 درصد

    • بدون نام

      اگرمعلولین شدیددرمنزل بامستمری 100 وهشت تومن ظالمانه بی رحمانه بهزیستی وزیررفاه توجه به خواسته بحق شان نمی کند لیست وپرونده شان ارجاع به سازمان ملل یا کشورهای اروپایی تا شاید غیرمسلمان ها رسیدگی کنند

    • بی نام

      همش دروغ وطفره که راحت میشه اضافه کردن برای چی این همه خارج میرند چون بهترین جا ادارات دولتی هست وقتی اخرش اینطوره ایه اینده ندارند این همه دزد واختلاس گر چرا اینجا بمونند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج