۸۶۵۵۱۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

دو میلیارد، کفاف بدهی‌های پرسپولیس را می‌دهد؟

ایرانسل همچنان حامی مالی باشگاه خواهد بود اما در عین حال با یک شرکت جدید هم با عنوان شرکت مجری و کارگزار به توافق رسیده‌اند که موظف است علاوه بر همکاری با ایرانسل، درآمدهای دیگری هم برای ایجاد کند.

ایران ورزشی: تقریبا دو هفته پیش بود که یکی از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه ۵۰۰ هزار یورو از مطالبات معوقه‌ی برانکو ایوانکوویچ را تامین کرد تا پرسپولیس خطر فسخ احتمالی قرارداد او و رفتنش را از سر بگذراند. آن ۵۰۰ هزار تا البته همه‌ی پولی نبود که به باشگاه تزریق شد و آن مقدار را به کادر فنی پرداخت کردند.

ماجرا از این قرار است که مدیران پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان این باشگاه از مدت‌ها یپش دنبال از نیمایی بودند که بالاخره به خواسته‌شان رسیدند و چیزی بیش از ۷ میلیارد تومان ارز نیمایی گرفتند. این پول در واقع برای حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس پرداخت شد و بعد از پرداخت ۵۰۰ هزار یورویی به برانکو، از آن ۷ میلیارد رقمی در حدود ۲ میلیارد تومان در حساب باشگاه باقی مانده که شاید با این پول بخشی از پاداش قهرماتی بازیکنان در لیگ برتر پرداخت شود. پاداشی که آقای مدیرعامل برای پرداخت آن آخر هفته را وعده گرفته بود و حالا بازیکنان امیدوارانه به انتظار خوش‌قولی‌اش نشسته‌اند.

دو میلیارد، کفاف بدهی‌های پرسپولیس را می‌دهد؟

این بازیکنان تا امروز که لیگ هجدهم را به پایان رسانده‌ایم، چیزی بین 30 تا 50 درصد از قراردادهای این فصل‌شان را دریافت کرده‌اند و بدتر اینکه از فصل قبل هم طلبکارند. البته حرفِ باشگاه چیزی غیر از این است و ادعا کرده که پرداختی‌اش به بازیکنان بیش از ۶۰ درصد بوده است. پیدا کردن تفاوت این ارقام البته کار خیلی سختی نیست و به حساب و کتاب نیازی ندارد.

واقعیت این است که باشگاه کل پولی را که به بازیکنان پرداخت کرده، پای قراردادهای این فصل آنها نوشته اما خودِ بازیکنان مطالبات فصل گذشته‌شان را از آن کسر کرده و رسیده‌اند به رقمی بین 30 تا 50 درصد. به همین خاطر قرار است پیش از بازی با سپاهان، باشگاه پرسپولیس تراز مالی قراردادهای بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی را به صورت کتبی در اختیار آنها بگذارد تا میزان دریافتی‌ها و طلب آنها مشخص شود. هر چند از همین حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که ارائه این تراز مالی هم بی‌دردسر نخواهد بود و باعث اعتراض بازیکنان خواهد شد. بازیکنانی که پرداخت‌های 7 درصدی اخیر حسابی دلخورشان کرده و نگرانند که باشگاه باز هم در پرداخت‌هایش بدحسابی کند.

این نگرانی را صحبت‌های مدیرعامل بیشتر هم می‌کند وقتی می‌گوید: «مشکلات مالی باشگاه هنوز تمام نشده و بزرگ‌ترین مشکل، پرداخت ارز به بازیکنان خارجی تیم است. به هر حال تمام راه‌های ارتباطی ما با فیفا و ای‌اف‌سی قطع است و فقط فدراسیون فوتبال می‌تواند پیگیر مطالبات ما از آنها شود. که در این رابطه دوباره با آقای تاج صحبت کردیم و قول مساعد دادند. ما حتی پاداش‌های آسیایی را با تأخیر دو سه ماهه دریافت کردیم. ضمن اینکه آن موقع پول را به ریال به ما دادند که نسبت به قیمت ارز در این روزها بسیار ارزان‌تر بود.»

مدیرعامل پرسپولیس سپس دریافتی این باشگاه از حامی مالی‌اش را شمرده: «حامی مالی باشگاه باید حدود ۶۰ میلیارد به ما بدهد. البته باید ۳۰-۴۰ میلیارد تومان دیگر روی این مبلغ بگذاریم تا بتوانیم به قراردادهایی که می‌بندیم، پایبند باشیم و پول بازیکنان را بدهیم.»

خبر خوش اینکه باشگاه به تازگی با یک حامی مالی جدید به توافق رسیده و قرار است همکاری‌شان از فصل آینده آغاز شود. قرارداد باشگاه پرسپولیس با حامی مالی فعلی‌اش اوایل مهرماه به پایان خواهد رسید و به همین دلیل مذاکرات برای یافتن حامی مالی جدید آغاز شد. در این رابطه مسئولان این باشگاه با چند کمپانی وارد مذاکره شدند و به نظر می‌رسد با یکی از آنها به توافق هم رسیده‌اند.

البته از آنجا که قرارداد فعلی پرسپولیس با حامی مالی‌اش همچنان در جریان است، مسئولان باشگاه قصد دارند چراغ خاموش حرکت کنند و برای همین مذاکرات هم مخفیانه انجام شد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، قرارداد باشگاه پرسپولیس با حامی مالی جدید که همنام با یکی از مراکز تجاری مهم تهران است، به امضا خواهد رسید.

البته ایرانسل همچنان حامی مالی باشگاه خواهد بود اما در عین حال با یک شرکت جدید هم با عنوان شرکت مجری و کارگزار به توافق رسیده‌اند که این شرکت موظف است علاوه بر همکاری با ایرانسل، درآمدهای دیگری هم برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امان از دشمنی و حاشیه سازی این نشریه کثیف و کیسه کش که مدام در حال حاشیه سازی و فرافکتی علیه پرسپولیس هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاری به کیسه کشای کثیف نداریم این مدیریت پرسپولیس چرا برای پرداخت این پول اقدام نکرده تا حالا

      • ( SHERVIN )

        رقم اعلام شد شب روحانی دو میلیارد به حساب آنها واریز میکنه
        البته این دو‌میلیارد حق حساب داوران است
        پس لنگ کثیف نگران نباش شب نوبخت برایتان واریز میکند
        آن کاپ هم تو سرتان بخوره در اصل آن کاپ را نبردین لنگ آن کاپ را خریدین

      • ( SHERVIN )

        سانسور چی اعصاب مردم را خراب نکن
        برای چی حذف میکنی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج