۸۶۵۵۱۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

باورنکردنی؛ سولاری، بهترین مربی فصل رئال!

سانتیاگو سولاری در این فصل آماری بهتر از دو سرمربی دیگر رئال از خود به جا گذاشت.

وبسایت نود: فصل ۱۹-۲۰۱۸ رقابت های لالیگا روز یکشنبه با برگزاری دو دیدار به پایان رسید و بارسلونا با کسب ۸۷ امتیاز، توانست با موفقیت از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

اما این فصل برای هواداران رئال مادرید، فصلی برای فراموش کردن بود. رئالی ها که بعد از جولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری، فصل را با سومین سرمربی خود یعنی زین الدین زیدان به پایان رساندند، در آخرین بازی نیز توفیقی نیافتند و در خانه با ۲ گل مغلوب رئال بتیس شدند تا با ۶۸ امتیاز و حضور در رده سوم، فصل را با ۱۹ امتیاز کمتر از بارسلونا به پایان ببرند؛ اختلافی که پیش از این بی‌سابقه بوده است.

زین الدین زیدان در ۱۱ مارچ در شرایطی به رئال مادرید بازگشت که با حذف از لیگ قهرمانان و کوپا دل‌ری، تنها رقابت های لالیگا پیش روی رئال بود. زیزو در ۱۱ بازی پایانی به همراه رئال ۵ برد، ۲ تساوی و ۴ شکست را ثبت کرد تا به ازای هر مسابقه، ۱.۵۴ امتیاز کسب کرده باشد. رئال او در این مدت ۱۶ گل زد و با دریافت ۱۴ گل، نتوانست تفاضل گلی بهتر از ۲+ داشته باشد.

باورنکردنی؛ سولاری، بهترین مربی فصل رئال!

نکته حالب آن است که سلف زیدان، سانتیاگو سولاری آمار بهتری نسبت به او از خود به جای گذاشت و در حقیقت بالاتر از زیدان و لوپتگی، بهترین سرمربی این فصل رئالی ها بود. سولاری که بعد از شکست 5-1 رئال مقابل بارسلونا هدایت این تیم را به دست گرفت در 17 مسابقه لالیگایی رئال را هدایت کرد و به همراه این تیم، 12 برد، یک تساوی و 4 شکست در کارنامه خود ثبت کرد تا به شکل میانگین از هر بازی 2.18 امتیاز کسب کرده باشد.

پیروزی های 2-0 مقابل والنسیا و سویا، پیروزی های 4-2 در خانه سلتاویگو و اسپانیول و پیروزی 3-1 در واندا متروپولیتانو مقابل اتلتیکومادرید از جمله نتایج درخشان رئال در این فصل از لالیگا با هدایت سولاری بودند. تیم سولاری 33 گل به ثمر رساند و 18 گل هم دریافت کرد. جالب آن که آخرین مسابقه سولاری پیش از اخراج نیز با برتری 4-1 بر وایادولید همراه بود اما دو شکست متوالی مقابل بارسلونا در کوپا دل‌ری و لالیگا و شکست 4-1 مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان و حذف از دو جام در عرض یک هفته، کار سولاری را قبل از دیدار مقابل وایادولید به پایان رسانده بود.

با احتساب تمامی رقابت ها، باز هم آمار سولاری قابل اعتنا به نظر می‌رسد. او در مجموع در 28 مسابقه روی نیمکت رئال نشست و 18 برد، 2 تساوی و 8 شکست را ثبت کرد تا به شکل میانگین از هر بازی 2 امتیاز اندوخته باشد. تیم او در این مسابقات 56 گل به ثمر رساند و 35 بار نیز دروازه خود را یاز شده دید.

بعد از سولاری و زیدان، عنوان ضعیف ترین مربی فصل رئال مطابق انتظار به جولن لوپتگی می‌رسد. او در 10 مسابقه لالیگایی رئال را هدایت کرد و تیمش در این بازی ها تنها 4 پیروزی کسب کرد و 2 تساوی و 4 شکست هم در کارنامه رئال او ثبت شد. با کسب 14 امتیاز، رئال به شکل میانگین از هر بازی 1.4 امتیاز کسب کرده بود و پایان لوپتگی با شکست 5-1 مقابل بارسلونا، به این معنا بود که رئال او در لالیگا 14 گل زده و 14 گل هم دریافت کرده است.

با محاسبه سایر مسابقات هم آمار لوپتگی بهبود خاصی پیدا نمی‌کند. او در مجموع 14 بار روی نیمکت رئال نشست و 6 برد، 2 تساوی و 6 باخت را در کارنامه خود ثبت کرد. تیم او 21 گل زد و 20 گل هم خورد و میانگین امتیازی او به 1.43 امتیاز به ازای هر مسابقه رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      خوب بازیاش بیشتر بوده
      ولی جامم برده(جام باشگاه های جهان)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج