جاباما
۸۶۵۵۴۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

بلومبرگ: ترامپ به دنبال جنگ نیست

بلومبرگ در گزارشی تاکید کرد: دولت‌های جهان از افزایش تنش میان ایران و آمریکا ابراز نگرانی ‌می‌کنند آنچه که نگرانی از آغاز جنگ‌های تازه را از بین می‌برد این است که همه متحدان ترامپ بر این باورند که ترامپ از آغاز جنگ تازه بیزار است.

خبرگزاری ایلنا: متحدان آمریکا اگرچه گاها انتقاداتی تند و جنگ طلبانه علیه ایران مطرح می‌کنند، اما همگی در این موضوع توافق نظر دارند که ترامپ به دنبال آغاز جنگ و درگیری نظامی با ایران نیست.

دولت‌های جهان از افزایش تنش میان ایران و آمریکا ابراز نگرانی ‌می‌کنند آنچه که نگرانی از آغاز جنگ‌های تازه را از بین می‌برد این است که همه متحدان ترامپ بر این باورند که ترامپ از آغاز جنگ تازه بیزار است.

افراد جنگ‌طلب دولت ترامپ و افرادی مثل پمپئو و جان بولتون هم نمی‌توانند جهان را با سیاست‌های جنگ‌طلبانه‌شان همراه کنند.

در ادامه این گزارش به سفر اخیر پمپئو به بروکسل اشاره شده است. در سفر هفته گذشته مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به بروکسل استقبال چندانی از وی صورت نگرفت و طرح ها و مواضع ضد ایرانی اش با استقبال چندانی مواجه نشد.

از سوی دیگر منابع آگاه درباره دیدار پمپئو و پوتین خبر دادند که در آن دیدار هم پمپئو نتوانسته رییس‌جمهور روسیه را با مواضع ضد ایرانی‌اش همراه کند. این منابع آگاه در ادامه به اختلاف‌های میان آمریکا و روسیه اشاره کرده و در این باره گفتند: اختلاف میان این دو کشور بسیار جدی و عمیق است و همین عامل باعث عدم توافق سران این کشورها در مورد ایران است.

«فئودور کوکیانوف»، رئیس شورای سیاستگذاری خارجی و دفاعی روسیه در مورد تمایل ترامپ به آغاز جنگ با ایران گفت: ما در دو سال و نیم گذشته رویکرد و تاکتیک‌های ترامپ را به خوبی مطالعه کرده‌ایم. او آدم جنگ‌طلبی نیست و دوست ندارد وارد جنگ شود.

وی در ادامه افزود: «او دوست دارد یک نمایش قدرت به راه بیندازد و از اهرم‌های اقتصادی استفاده کند. ترامپ فکر می‌کند که تحریم‌ها سرانجام ایران را وادار به مذاکره خواهد کرد.»

از سوی دیگر ، مقام‌های ایالات متحده هفته گذشته اعلام کردند که ترامپ به دنبال نزاع و درگیری نظامی نیست و در صورت لزوم از منافع خود دفاع می‌کند. حتی وقتی از ترامپ هم در مورد آغاز درگیری و جنگ نظامی با ایران سوال پرسیده شد، در جواب گفت که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.

این در حالی است که کماکان تصمیم‌های ترامپ باعث نگرانی سران کشورهای مختلف شده است. از سوی دیگر ایران اعلام کرده است که برخی از تعهدات برجامی خود را کاهش می‌دهد و هرگز تسلیم ترامپ برای ورود به مذاکره نمی‌شود و به دنبال اتحاد با سایر کشورها برای دور زدن تحریم‌ها است..

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتحاد ایران با کشورهای دیگر برای دورزدن تحریم واقعا این دیالوگ نفس آمریکا را گرفت ....کدوم متحد کدوم برادر و کدوم همسایه ..همه دنبال منافع خود ..منتظر روسیه و عراق نباش درست کنار آمریکا خواهند بود .. میبینیم

    • آسا

      جنگ نخواهد شد،، این روزها خیلی داره تکرار میشه،،آمریکا قصد جنگ نداره،، و از این قبیل تیترها مرتب داره زده میشه،،،
      ما باید آماده تر از قبل باشیم،،،
      همه شواهد رو به جنگ خواهد شد هستش،،
      حواسمان هزاران بار جمع تر از گذشته باید باشد..

    • صابر فرخی

      نظامیان غیور ما باید هوشیار باشند واماده چرا که آرایش جنگی وارونه گرفتن از نقشه های غافلگیر کننده است .آمریکا الان .در حال چینش عقبه در دور دستها بوده و بعداز استحکام ادوات عقبه نیروی اصلی را در این نوع پازل چینی قرار خواهد داد که دیگر کاری نمی توان کرد

    • استکی

      مگربه حرف این مکارهامی شوداعتمادکرد
      پس این همه ناوجنگی وهواپیمابرو نیروی نظامی درمنطقه چه می خواهدآیااینهابرای آمریکا هزینه ندارد
      بایدآمادگی کامل داشته باشیم درمبارزه بادزدان واختلاسگران که موفق نبودیم ...

    • سردار اسلام

      ولی هرطور شده او را به جنگ میکشانیم !

    • بدون نام

      باید جانب احتیاط را گرفت! خیلی وقتها حرف با عمل یکسان نیست!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج