۸۶۵۶۳۷
۲۴ نظر
۵۰۱۰
۲۴ نظر
۵۰۱۰
پ

توزیع کوپنی کالا‌های اساسی تا نیمه اول امسال

عضو کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه سودجویان تمام زورشان را به کار گرفته‌اند تا توزیع کوپنی دیرتر اجرایی شود گفت: به نظر می‌رسد تا پایان نیمه نخست امسال، مجبور به اجرایی کردن سیستم توزیع کوپنی در کشور خواهیم شد.

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه سودجویان تمام زورشان را به کار گرفته‌اند تا توزیع کوپنی دیرتر اجرایی شود گفت: به نظر می‌رسد تا پایان نیمه نخست امسال، مجبور به اجرایی کردن سیستم توزیع کوپنی در کشور خواهیم شد.

محمدرضا منصوری با اشاره به لزوم اجرایی شدن ساز و کار توزیع کوپنی کالاهای اساسی اظهار کرد: متاسفانه با توجه به شرایط موجود کشور، تنها راه موجود، حرکت به سمت توزیع کوپنی اقلام اساسی خانواده‌ها است و هرچقدر اجرایی شدن این تصمیم به تعویق بیفتد، ضرر و زیان بیشتری نصیب مردم و کشور خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه سودجویانی که در فضای فعلی، سودهای کلانی را به جیب می‌زنند، تمام زورشان را به کار گرفته‌اند تا توزیع کوپنی اقلام اساسی، دیرتر اجرایی شود ولی با توجه به مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، باید هرچه سریعتر توزیع کوپنی اجرایی شود.

منصوری اضافه کرد: در شرایط فعلی از یک سو، بسیاری از خانواده‌ها و افراد ضعیف جامعه همچون سالمندان، نمی‌توانند اقلام مورد نیازشان را در شیوه فعلی توزیع تهیه کنند و از طرف دیگر این شیوه توزیع سبب شده تا توزیع کنندگان و زنجیره توزیع، درگیر فساد شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان اجرایی شدن توزیع کوپنی اقلام بین خانوارها خاطرنشان کرد: همانطور که برخی‌ها در ماجرای ارز ۴۲۰۰ تومانی مصرانه از آن دفاع می‌کردند ولی به واسطه مشکلاتی که ایجاد شد و مطالبه‌ای که شکل گرفت، مجبور به اصلاح آن شدند، در ماجرای توزیع کالاها نیز به نظر می‌رسد تا پایان نیمه نخست امسال، مجبور به اجرایی کردن سیستم توزیع کوپنی در کشور خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کوپن

      توزیع عادلانه نکبت و فلاکت بین مردم !

    • بدون نام

      برگشتیم به چهل سال پیش!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجایی برگشتیم به دویست سال پیش

    • بدون نام

      نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • بدون نام

      انچنان ر
      ونق اقتصادی کنم ازخوشی بمیرید

    • بدون نام

      هرچه زو تر هم دیراست

    • بدون نام

      مبارکه.عقب گرد!!

    • بدون نام

      جیره بندی خوبه ولی نه مانند کوپنی سابق .سهمیه افراد در کارتی مشخص شود و به فروشگاهها مراجعه کنند و با شخصیت هر کس سهم خودشو بگیره نه اینکه گون داده بشه و یه پولی بابت کوپن بگیرن و بازار دلالانکوپن رونق پیدا کنه و از اینی که هست بدتر بشه

    • بدون نام

      کل دنیا دارن پیشرفت میکنن و جامعه ما داره به سی سال قبل بر میگرده واقعا خننداره. این است نتیجه نبود مدیریت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نتیجه تحریم دشمن بیرونی وفسادواحتکار دشمن داخلی ملت ایران است برای آسیب ندیدن قشر ضعیف جامعه این آخرین راه است.وبهترین راه.

    • ( SHERVIN )

      واقعا خاک بر سر شما که ایران را ۵۰ سال به عقب برگردان دید

    • بدون نام

      کوپنی شدن اجناس خوبه.کشور را چهل سال به عقب برمیگرداند.لااقل مدیریت اقتصادی را از کشور جنگ زده عراق یاد بگیرید که پولش دوازده برابر کا ارزش دارد من از حقم نمیگذرم که پول مال را بی ارزش کردید.قیامتی هم بکار است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در کشور عراق مانند ایران میلیاردرها کالاهای اساسی مردم را انبار نمیکنندتا باپول خون مردم بچه هاشون شلنگ تخته بندازند.

    • بدون نام

      کوپنی شدن اجناس خوبه.کشور را چهل سال به عقب برمیگرداند.لااقل مدیریت اقتصادی را از کشور جنگ زده عراق یاد بگیرید که پولش دوازده برابر کا ارزش دارد من از حقم نمیگذرم که پول مال را بی ارزش کردید.قیامتی هم بکار است

    • وانک علا خلق عظیم

      اسم چی بزاریم کشور جنگ زده یابهتربگیم فلک زده جون همه چیز دارد إلا مسئول ندارد دولتمردان کلاهاتون بکشید بالای بالا

    • بدون نام

      خجالت آور است کوپن ضعف دولت است یعنی اینکه دولت توانایی نظارت بر کالاها را ندارد.

    • رحیم

      اهای کاربرانی که افتادید به جون هم شما انگار از اصل ماجرا باخبر نیستید الان نزدیک ماه سوم هستیم انوقت دولت هی میگه کارت بدیم یا گوپن از اون طرف هم مردم رو انداخته به جون هم یکی میگه خوبه یکی میگه برگشتیم چهل سال قبل بابا کالارو هرطور که میدین بدین فقط این بازی کوپنی یا کارتی رو رها کنید هی الکی دارن لفتش میدن تا به مردم بگن ما توفکرتون هستیم فقط دنبال روشش هستیم.

    • قبر

      مردم دنیا پیش رفت کردند ایرانها برگشتیم عقت ماشاءالله

    • بدون نام

      دادن کوپن یعنی شروع دزدی ورانت خواری کسانیکه از کوپن دم میزنن از این راه سود میبرن

    • بدون نام

      کسی که محالف اینگونه توزیع است .بداند که مگر آلان وقتی گوشت توزیع میشود صف نبست میدانم اصلا نباید اینطور باشد،مشکل در بدنه دولت زیاد است ولی کالا برگ یک سهمیه درنظرگرفته شده است .کاش زودتر انجام شود ومشمول زمان نشود .

    • بدون نام

      کسی که محالف اینگونه توزیع است .بداند که مگر آلان وقتی گوشت توزیع میشود صف نبست میدانم اصلا نباید اینطور باشد،مشکل در بدنه دولت زیاد است ولی کالا برگ یک سهمیه درنظرگرفته شده است .کاش زودتر انجام شود ومشمول زمان نشود .

    • pooria

      کی میتوته بمونه توصف های طولانی.همیت الان هم باکارت ملی شکروبرنج میدن خیلی ها نمیرن تو صف چون نمیتونن یا غرورشون اجازه نمیده

    • مهدی

      این عقب گرد نیست.به دستان نیازمند کودکانی بنگرید که به اکثریت تبدیل شدن. و شاهد انواع غذا ها هستند که دسترسی به آن ندارن.
      و در جنگ مستکبران و افرادی که شبیخون به آنها میزنند را شاهد هستیم. در رنجیم
      قبل از اینکه شاهد محرومیت بیشتر مردم باشیم زمینه رفع نیاز سیستماتیک را داشته باشیم تا به جای کوپن مردم به نابودی خود رای نداده و از هم دست گیری کنند.پول بدون مفید بودن عین بی انصافی است چه آنهائی که زمینه میسازند.و چه آنهائی که به ناحق کسب میکنند. حتی اگر کار را به زمان کوتاه تقسیم کنیم نبایستی هیچ کس از کار شرافتمندانه محروم باشد.از اینکه می بینم یک فوق لیسانس بی کار است از ناکارآمدی برنامه ریزان و غاصبان در رنجیم.اما از اینکه این فرد در هر کاری برای کسب درآمد فعال است به وجودش افتخار میکنم. بایستی آزادی درآمد باشد. اما زمانی که به غم همدیگر راضی نباشیم

    • بدون نام

      مردم برای خودشان متاسفند نه برای مسئولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج