۸۶۵۶۶۶
۹۳ نظر
۵۰۰۵
۹۳ نظر
۵۰۰۵
پ

پرچم ژاپن و معجزه دشمنی!

تماشای آن همه دشمنی و همدستی برای پایین کشیدن سرخ‌ها، بی‌هیچ تردیدی به تیم برانکو جان مضاعف بخشید؛ به طوری که قرمزها امروز به شکلی ویژه باید قدردان سیاست هماهنگ رقبا باشند.

روزنامه دنیای اقتصاد: «روز بازی رفت سپاهان و پرسپولیس، ۲۷ پرچم ملی ژاپن تنها در ضلع روبه‌روی جایگاه ورزشگاه نقش جهان به چشم می‌خورد. امیر قلعه‌نویی روز قبل از مسابقه در نشست خبری رواج استفاده از پرچم ژاپن توسط رقبای پرسپولیس را «لوس‌بازی» دانسته بود اما ۲۴ ساعت بعد از بازی، آن را «پرچم عدالت» توصیف کرد!

بهره‌برداری گسترده از این پرچم‌ها از زمان شکست پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد. رقبای داخلی برای پایان دادن به استیلای پرسپولیس بر لیگ برتر، رو به این جنگ روانی آوردند اما امروز به جرأت می‌توان گفت شمشیر سامورایی‌ها بیشتر جبهه خودی را قلع‌وقمع کرد.

تماشای آن همه دشمنی و همدستی برای پایین کشیدن سرخ‌ها، بی‌هیچ تردیدی به تیم برانکو جان مضاعف بخشید؛ به طوری که قرمزها امروز به شکلی ویژه باید قدردان سیاست هماهنگ رقبا باشند. شاید بد نبود اگر کنار آن پرچم ملی کرواسی، یک پرچم ژاپن هم در جشن قهرمانی سرخپوشان شرکت داده می‎‌شد؛ به پاس تأثیر شگفت‌انگیزی که در تهییج بازیکنان این تیم برای پیمودن ادامه راه داشت!

روز بازی برگشت با کاشیما، درست همان دقایقی که محمد انصاری با رباط پاره به‌عنوان نماد یک تیم بی‌یاور می‌لنگید و از زمین خارج می‌شد، بسیاری از هواداران این تیم نگران سکته احتمالی پایان نیم‌فصل بودند. خیلی از تحلیل‌ها حول این بود که پرسپولیس محروم تا اینجا هم خودش را با شوق قهرمانی آسیا بالا کشیده و حالا که این رؤیا ویران شده، با مشتی بازیکن مصدوم و نیمه‌جان احتمالاً لیگ را نیز از دست خواهد داد.

دشمنی‌ها اما به این تیم شوق زندگی داد. باورکردنی نبود اما پرسپولیس بعد از بازی با کاشیما و قبل از باز شدن پنجره‌اش، ۶ بازی دشوار با فواصل زمانی نزدیک برگزار کرد و ۴ مسابقه را برد. آنها پیکان را در فیفادی و حتی بدون بشار و بیرانوند و نوراللهی شکست دادند، پس از آن از سد ذوب‌آهن و ماشین‌سازی و پارس جم گذشتند و برابر سپاهان و تراکتورسازی هم مساوی کردند؛ نتایجی که حتی از عملکرد تیم در مسابقات دور برگشت با پنجره‌های باز هم به مراتب بهتر بود.

پرسپولیس بی‌بازیکن در حضور پرچم‌های ژاپن از آن ۶ بازی ۱۴ امتیاز گرفت اما در نیم‌فصل دوم با همه نفرات جدیدش از ۶ مسابقه مشابه فقط موفق به کسب ۱۰ امتیاز شد؛ آری، این معجزه دشمنی است! این همه شوق و عطش بعد از بزرگترین حسرت بین‌المللی تاریخ باشگاه، حیرت‌انگیز به نظر می‌رسید.

پرسپولیسی‌ها برای بردن جامی که دو سال گذشته هم فتحش کرده بودند از همیشه تشنه‌تر بودند، چون بازیکنان این تیم به هر ورزشگاهی پا می‌گذاشتند فوجی از پرچم‌های کشور بیگانه را می‌دیدند؛ شاید نمادی از استیصال رقبا و ارسال پیغام «من شادم از غصه تو». پرسپولیس برای فرو نشاندن آن بیرق‌ها با تتمه جان و جوهرش به پا خاست و با همان امتیازات طلایی روزهای پایانی نیم‌فصل اول، نخستین هت‌تریک قهرمانی تاریخش را رقم زد.

برانکو، جلال حسینی، بقیه بازیکنان و از همه مهم‌تر هواداران تیم در سومین قهرمانی پیاپی نقشی غیر قابل انکار داشتند، اما دیگر رل اصلی را پرچم ژاپن بازی کرد؛ پرچمی که در «یادگار» و «نقش جهان» و «آزادی» بیشتر از فینال ایباراکی دیده شد! تراکتوری‌ها رکورددار استفاده از پرچم ژاپن بودند و در توجیهش می‌گفتند اینها را به عشق سوگیتا به ورزشگاه می‌آورند.

آنها اما با سوگیتا و سه کاپیتان تیم ملی ایران سهمیه هم نگرفتند تا در عوض تیمی که مدام به‌صورتش نفرت پاشیده می‌شد سه‌جامه شود. این یعنی گاهی دشمنی‌ها کارسازتر از دوستی‌هاست. می‌شود به چشم‌های دشمن زل زد و از او علیه خودش انرژی گرفت.

خصومتی که گام آدم را محکم‌تر کند، هزار بار مفیدتر است از محبتی که پشت آدم را باد بدهد. بگذار این مهم‌ترین درس پایان یک فصل پرجدل در فوتبال ایران باشد. شاید همه ما در زندگی روزمره هم نیاز به یک «پرچم ژاپن» داریم تا یادمان بیاورد زنده‌ایم و این آدم زنده است که دشمن دارد؛ اگر نه کسی وقتش را برای مردگان تلف نمی‌کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • با افتخار لنگیه کیسه کشم

      نگارنده خوب جوووو ساخته زمانی که استقلال بازی داشت بازی ملی نبود هرچند تو بی عرضه ترین لیگ بی عرضه ترین تیم جام گرفت وقتی داشت رررررریپ میزد بقیه گند میزدن بهتر که لنگ جام گرفت که اگر غیر از این بود باید به فوتبال شک میکردیم اما نگارنده عینک بزن منصفانه بنویس نه از روی غرض ورزی

      پاسخ ها

      • علی

        چرا تو بی عرضه ترین لیگ تیم تو بی عرضه جام نگرفت پس بنا به گفته و عدله ی خودت خیلی تیمت بی عرضه و ترسو بود هه هه هه هه هه هه پرسپولیس ایرانیم به کوری چشم حسودان حالا حالاها قهرمانیم

      • بدون نام

        دوست عزیز معلومه خیلی با انصافی.ولی نمیدونی که به پرسپولیسی ها چی میگذشت با دیدن اون پرچم.و حس تنها و غریب بودن بین هموطنان خودت..ولی به قول ی بزرگی که گفت بکشید مارو قویتر میشویم.خدا کمکمون کرد.تموم این حرفای تبانی و...بخدا که ادامه ی همون توطیه ست.و اگه سر سوزنی مطمین بودن ازین قضیه ی ساعت نمیزاشتن دیر بشه و رو میکردن.فقط جنگ روانی رو بلدن

      • بدون نام

        بدبخت بیچاره پرسپولیس سرورته قبول کن

      • بدون نام

        زرد قناری بگو پرچم ژاپن الان کجاست ???

      • بدون نام

        ما مردم عادی تبم مردمی رو خوب تشخیص میدیم.تیم حکومتی هم شماها که پولشو گرفتید و سی بازیکن بدرد نخور خریدید.پس مارا با تیم مردمیمان تنها بگذارید لطفا.وزیران حکومتی و کمکهایشان مال شما.
        مارا پرسپولیس بس است.

      • بدون نام

        اتحاد رقبا در استفاده از پرچم ژاپن این تیم حکومتی رو قهرمان نکرد اتحاد وزیر و فدراسیون وسازمان لیگ و دپارتمان داوری بود که چرت پولیس قهرمان شد وگرنه اگه مثل بقیه تیمها باهاشون رفتار میشد شاید الان تو کورس نیافتادن به لیگ یک بودن نگارنده هم معلومه که بجز کاسه لیسی چیز بدرد بخوری بلد نیست فقط خواسته خایه مالی بکنه

      • دونالد ترامپ

        ژاپنی های مقیم ایران که هرازگاهی پرچم کشورشون رو میارن ورزشگاه به دید عموم میزارن

    • بدون نام

      رقبای احمق داشتن چقدر خوبه. مرسی که هستید. باز هم از این ائتلافها بکنید :-)))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی بود

      • بدون نام

        واقعا احمقن
        دمت گرم

    • ......

      دمت گرم عجب متنی

    • ???

      باافتخارپرسپولیسیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا قهرمان نشدن .چون عضو لیگ ژاپن و زیر پرچم ژاپن بودن و اینجا ایران است.

      • زهره

        قهرمانی پوشالی چرت پولیس به کمک داوران و وزیر ورزش و فدراسیون افتخار ندارد شرم دارد قهرمان واقعی استقلال و سپاهان و تراکتور هستند با شجاعت جنگیدند و حق کشی آنها باعث قهرمانی پوشالی و سفارشی چرت پولیس شد پس ننکتان باد نه افتخار

      • سعید

        با افتخار بی افتخار هستی.... پرسپولیس قهرمان ابدی آسیا خخخ

      • بی نام

        جونم زهره آفرین عالی بود

      • علی

        فدراسیون تقدیم میکند : برنامه سه ساله لیگ ایران : قهرمان پوشالی اثر وزارت ورزش با همکاری داوران ،هوچی گران و.....

    • بدون نام

      پرسپولیس ی تیم مردمی بوده ،،وهست،،از اقشار ضعیف و متوسط جامعه. ک همیشه با کمترین امکانات وفقط ب دلیل حمایت هوادارانش بدنبال حق خودبوده،،،ولی کیسه ی تیم ک قبل از انقلاب حمایت ساواک ودارودسته درباری وولیعهد وشاه روداشته،،خوب خودتون قضاوت کنید،،،

      پاسخ ها

      • بی نام

        آخه بی مغز این چرندیات چیه میگی هر دو تیم دولتی هستند ولی الان تیم چرت پولیس مورد حمایت کامله از وزارت ورزش بگیر تا داروا و فدراسیون . . مطمئن در نتیجه گیری تیم تاثیر دارند

    • بدون نام

      احسنت

      پاسخ ها

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        اینها که از دکل ژاپن میرن بالا ژاپنی های پناهنده ایران هستن که حالا هویت نداشته خودشون رو به رُخ میکشند ...

    • علی تاجی

      من ماندم برانگو تا کجا نهار داده به خبرگذاریها که به روزنامه غیر ورزشی دنیای اقتصادم سهمی افتاده . !!!! دنیای اقتصاد معلومه مزه داده نهارهای برانگو که اینجوری سنگشو به سینه میزنید . شرافتم خوب چیزیه اگه توی آئینه نگاه کنی چهره منفور خودتونو میبینید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول نهار رو از جیب عمت داده

      • م.ر.ا

        احسنت خوب گفتی

      • بدون نام

        شما کیسه کشها کلا وامانده اید

      • حمید

        شفر بدبختو که ازش بت ساخته بودید مثل هاپو از تیم بیرون انداختینش دیگه از امثال شما بیشتر از اینا نمیشه انتظار داشت

    • ج

      احسنت دمت گرم

    • علی

      بیگ لایک ...

    • farhad

      چه قلم شیوایی دارن جناب خبرناهار

    • ناشناس!

      بعضی موقع ها حس حسادت خیلی کارساز میشه! جالبه از طرف ترکای ژاپن هم پرچم میوردند!!!!

    • لوییز ۳۳

      عظمت پرسپولیس آریایی نشان داد که رقیبانمان هیچ چیزی
      در توان ندارند و آن قدر حقیرند که با پرچم یک کشور بیگانه
      برایش کری میخوانند.
      وبازهم قهرمانی،قهرمانی وقهرمانی....
      رئیس مافیا کیه:امیر قلعه نوعی

      پاسخ ها

      • مهدی

        عزیز دل آوردن پرچم دشمن نبود اعتراض به بی عدالتی و ناداوری و فوتبال کثیف است برا خودت مقاله ننویس و به قلمت افتخار نکن

      • علی

        وقتی تیمتوت مال وزارت ورزشه همه چی به نفع شماست خو

    • تاج کبیر

      یعنی تیمهای پایین جدول هم دشمن پرسپولیس بودند . نه عزیزم آنانی که پرچم ژاپن را در ورزشگاه ها به اهتزاز در آوردند می خواستند به مسئولین کشور بگویند که خدایی بالای سر شماست ودر موقع حساس اشک شما را در می آورد پس حق کشی را کنار بگذارید ........افتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیمهای پایین جدول نبود کیسه کشهای عقده ایی مثل تو بودن که میرفتن ورزشگاه بقیه مزخرفاتتم بدار در کوزه تا وقتی انقدر عقده ای و بی منطقید نتایجتون میشه همین باز خوبه پرسپلیس با پنجره بسته تو توکیو دو تا گل خورد شما که از العین امارات ۶ تا تو دوبی خوردید و از السد ۳ تا تو تهران

    • hm@

      نوبسنده لونگی فراموش کرده که اولین بارهمین لونگیها درتهران وحین بازب استقلال جوبیلیو این کارراکردند وفراترازان علنا به حمایت تیم ژاپنی پرداختند..اما امسال حمایتهای گسترده حکومتی درهمه عرصه هاازپرسمولیس باعث این جبهه گیری شد.تفاوت پرسپولیسی که درلیگ قهرمانش کردند ودراسیا ازدوتیم مدعی چهارم سد فقط داوران بودند شرافت وهوش زیادی نمیخواد مقایسه صحنه هایی که برانکو معتقد به افسایدیا پنالتی دربازی با السد وپاختاکور والاهلی بود با بازیهایش مقابل سپاهان وتراکتور وجم وماشین سازی که سوت های داوران سرنوشت بازب وقهرمانی درلیک وعدم صعود ازاسیا را عوض کرد.برانکو باید یک باردیگر ابن صحنه ها رو مرور کنه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس اینقدر محبوبه که از مسئولین بگیر تا مردم دوستش دارند نه مثل تیم منفور کیسه زباله...

      • قرمز

        چقدرپُرروئید

      • م.ر.ا

        دمت گرم

      • بدون نام

        عزیزم تو مشغول پماد زدنت باشی بهتره تا بخوای نظر بدی
        پمادت را بزن،اگرهم‌نداری دیجی‌کالا سفارشربده برات بیارن

      • داود

        بولله باداوری موفق شدن فوتبال ما خیلی کثیفه به بزرگی خدا قسم خود لنگیا هم میدونن سه فصله با کثافت کاری قهرمان شدن زنده باد تاج کبیر متاسفم برات لنگ حقیر

      • بدون نام

        خوب حکومت هم مجذوب‌ پرسپولیسه چون محبوبه و نمیتونه برخلاف جهت اب شنا کنه

      • بی نام

        جونم که چقدر درست گفتی

      • بدون نام

        چرا دروغ میگی
        خودم تو بازی استقلال جوبلیو تو ورزشگاه بودم و داشتم استقلال رو تشویق میکردم
        جایگاه پرسپولیسی ها هم پر بود و جالب تر که اونا هم داشتن استقلال ایران رو تشویق میکردن
        حتی وقتی استقلال عقب افتاد طرفداری پرسپولیس شروع کردن به تشویق استقلال حتی شعارشون هم یادمه
        حمله حمله این تیم ایران ما گل میخوایم این استقلال

    • Araz

      نویسنده متن بخاطر نزاد پرستی شدید احتیاج فوری به روانپزشک فوق دکترا دارد پماد نیز فراموش نشه

    • احمدم احمد

      ماشالا به پرسپولیس کور شود هر آنکه نتواند دید

    • بدون نام

      چرا تیم آویزونا استفاده مکنند.

    • بدون نام

      حالا پرچم ژاپن ببرن شیاف کنن

    • هادی

      پرسپولیس ایرانی
      حالا حالا قهرمانی

    • شایان

      دنیای اقتصاد همین که یک خبرگزاری همچنین بر ضد تیم های رقیب و حمایت از لنگ می نویسد مشخصه که قهرمانی تیم لنگ چقدر بوداره هت فساد افتخار نداره بلکه خجالت داره اقای نویسنده اگر داوری و بازگشت ذهنی به نفع تیم محبوبت نبود الان برای بقا می جنگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من ماندم استفراغی ها به چه امیدی زنده هستند.چون آدم بی صاحب زود میمیره

      • علی

        من تعجب میکنم هواداران استفراغ به چه امیدی زنده هستند.ولی آدم بی شرف هیچ مرگیشنمیشه

    • بدون نام

      موقعی که میگفتیم خدا با ماست ، هواداران رقیب به ما میخندیدن
      ولی
      خدا جواب مظلومیت پرسپولیس رو به خوبی داد

    • بدون نام

      دیگه نبود تعریف و تمجید کنی لنگی جان خودتون کامل زدین بخواب از وزیر ورزش قدردانی و تشکر کن

    • ضد چرکپولیس

      اونی که این مقالاتو مینویسه ایا از خودش نمیپرسه اگه داوران کار رو در نمیاوردن الان لنگ چندم جدول بود

    • سعید

      عالیه.

    • بدون نام

      نویسنده خیلی حال دادی و بیشترسوزوندی تخم و ترکه ژاپنیهارو خخخخخخخخ

    • بدون نام

      الان اون پرچم باید کجا بزارن ???

    • لنگی

      بله لطف داور حتی تودادن کارت چشم پوشی میگرد. برو عمو خودتونین. خوب میدونی چه جوری اولشون کردن

    • سلطان

      حالا برید پرچم ژاپن رو بچرخونید

    • 666666

      احسنت...متن عالی بود

    • بدون نام

      درررررووووووود بر نویسنده این متن زیبا
      شیر مادر حلالت

    • علوی

      خیلی زیبا و مفید

    • مصطفی.

      خبرنگار عزیز اگه از خریدهای میلیاردی و ولخرجیهای تیم کیسه دم نرنی و از مافیا و سکه های لای گز اف سی شله زرد چیزی نگی و از شعارهای جدایی طلبانه و ضد ملی و قومیتی ترکهای عثمانی دم نزنی میشی با شرافت!!

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      تیم کثیف حکومتی

    • بدون نام

      عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

    • فاتح

      اینها همش کلک لنگیاست

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      متنی که کاملا سوزش کیسه دلان را تشدید کرد. کیسه کشا چرا نارحت میشید عین واقعیت رو نوشته

    • بدون نام

      عالی بود. کاملا موافقم

    • صالح

      این آقایان چون خودشان نمی توانند بچه درست بکنند متوسل به ژاپنیها شدن ! شما ناراحت نشوید.. اینها اثر سوزش است..

    • بدون نام

      این همه مطلب نوشتی يه چيزي از قلم جا انداختی
      نگفتی تیم حکومتی پرسپولیس که وزارت ورزش و سازمان لیگ پشتش بود تا قهرمان بشه
      چرتپولیس اگه عرضه داشت تو آسیا از مرحله گروهیش صعود میکرد چرا صعود نکرد چون داور ایرانی بازیهایای تیم منفور چرتپولیس رو سوت نزد

      پاسخ ها

      • A. R. B

        دقیقا مثل تیمت بی وجود و بی هویتی. هنوز خودتون نمیدونید اسم تیمتون اسدقلاله یا تاج. مثل خودت که بدون نام و هویتی. وقتی که بزرگترین اسطورتون فرناز جون بدون بازی ملی بدون آقای گلی بدون بازی تو تیم‌های بزرگ بین المللی و فقط بخاطر گل زدن به تیم سرورتون میشه بزرگ و اسطورتون عقل سلیم میفهمه که کیسه چه تیم حقیر و درجه چندمیه.

    • بدون نام

      مرررسی عالی بووود

    • بدون نام

      احسنت

    • امید

      بله از مردود کردن گل صحیح استقلال در آبادان و گرفتن پنالتی ناحق بر علیه سپاهان و گرفتن پنالتی ناحق بنفع سوگلی حکومت وووو دیگه چه بگویم از قهرمانی پاک تیم وزیر ورزش خخخخخ فقط فغانی را با خودتان ببرید آسیا شاید از گروه تان صعود کردید.

    • بدون نام

      فقط ترتر که سهمیه هم نگرفت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      امسال تو لیگ قهرمانان آسیا که بازیکن داشتین چندم آسیا شدید

    • hamidjamali

      پرسپولیسیها باید پرچم کشورمون ایران بیارن تو ورزشگاه تا ایرانی بودنشون نماد ایرانی بودنشون رو بیارن .. واقعا برای اونای که پرچم ژاپن رو به پرچم کشورش رو ترجیع میدن متاستفم.

    • بدون نام

      بله.روسیاهی به زغال موند

    • بدون نام

      حمابت های همه جانبه وزیر و اعمال نفوذ داوران و کمیته انضباطی عامل قهرمانی تیم حکومتیه.
      افکار عمومی هوشیارهند.

    • بدون نام

      عالی بود

    • بدون نام

      افرین به این متن همیشه قهرمان همیشه محبوب پرسپولیس قهرمان

    • بی نام

      احسنت،حرف حق جواب نداره، پرسپوليس قهرمانی مبارکت باشه❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      من یک لنگی مافیای حکومتی هستم

    • امید خسته

      تف به روت نویسنده که جو سازی میکنی به این همه دشمنی ابی و قرمز دامن میزنی بی معرفت کمی ادم باش میدونم وجود ندارید پاک می کنید ولی از شما ها باید شروع بشه به این دشمنی ها پایان داد فوتبال ارزش این همه کینه و دشمنی نداره غیرت بهم بزن نویسنده

    • امید خسته

      تف به روت نویسنده که جو سازی میکنی به این همه دشمنی ابی و قرمز دامن میزنی بی معرفت کمی ادم باش میدونم وجود ندارید پاک می کنید ولی از شما ها باید شروع بشه به این دشمنی ها پایان داد فوتبال ارزش این همه کینه و دشمنی نداره غیرت بهم بزن نویسنده

    • بدون نام

      تیم کیسه وشله زرد و تر تر بسوزید وان نفری که با نام زهره کامنت کذاشته فقط میتونم بگم برات متاسفم که اینقدر بی معرفتید درست مانند بعضی ااز طرفداران تیم شله زرد و ترتر وکیسه . باز هم بی لیاقتی خوتون را با اوردن پرچم یک کشور بیگانه نشان دادید

    • اشکان خزایی

      همین که ستقلالیا ازقهرمانی ماسوختن کافیه بقیش جام حذفیکامل اتیش میگیرن خخ عشق پرسپولیس

    • بدون نام

      بمیری ای نویسنه مرگ بر تو واجب بید

    • بدون نام

      عامل فخاشی ها و نفرت و کینه در لیگ فقط دوتیم حکومتی وزارت ورزش هستش

    • بدون نام

      رسانه های مافیایی دوتیم حکومتی و کثیف مرکز

    • بدون نام

      کیسه اب براجاییه که میسوزه پس اب رو بریزید اونجا که میسوزه خبری بچاپ ممنونم ازشما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج