۸۶۵۶۸۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

هوا ۷ تا ۱۰ درجه خنک می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده شاهد کاهش دمای ۷ درجه‌ای در استان‌های شمال غرب و سواحل خزر و ۶ تا ۱۰ درجه‌ای در شمال شرق کشور خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده شاهد کاهش دمای ۷ درجه‌ای در استان‌های شمال غرب و سواحل خزر و ۶ تا ۱۰ درجه‌ای در شمال شرق کشور خواهیم بود.

امین حسین نقشینه افزود: امروز (۳۰ اردیبهشت) برای مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز، دامنه‌های زاگرس، جنوب، جنوب شرق، بخش‌هایی از جنوب غرب، مرکز و شرق رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: امروز شدت بارش‌ها در شرق لرستان، شمال آذربایجان غربی و شرقی، نیمه غربی اصفهان، جنوب و شرق مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، فارس، غرب یزد، کرمان، هرمزگان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ارتفاعات مرکزی و شرق تهران خواهد بود.

وی تأکید کرد: با توجه به‌شدت بارش‌ها در این نواحی احتمال وقوع تگرگ، سیلابی شدن مسیل رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر شهری در این مناطق وجود دارد ازاین‌رو به هم‌وطنان توصیه می‌کنیم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

نقشینه ادامه داد: فردا در بیشتر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب بارش خواهیم داشت که در برخی ساعات به‌صورت رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد خواهد بود، چهارشنبه از میزان بارش‌های نواحی غربی، جنوب غرب و جنوب کاسته می‌شود اما در سایر مناطق ادامه خواهد داشت که در برخی از ساعات با رگبار همراه خواهد بود. پنج‌شنبه و جمعه نیز برای ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش پیش‌بینی شده است.

تهران خنک می‌شود

نقشینه افزود: هوای تهران امروز با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده همراه خواهد بود، چهارشنبه هوای پایتخت حدود ۵ درجه خنک‌تر می‌شود و بارانی نیز خواهد بود، امروز و فردا هم به‌ویژه در بعدازظهر وزش باد شدید و افزایش ابر و فردا شب رگبار و رعدوبرق رخ پیش‌بینی شده است.

وی گفت: کمینه دمای امروز مهرآباد ۱۹ و شمیران ۱۵ درجه بود و بیشینه دمای امروز مهرآباد ۳۲ و شمیران به ۳۰ درجه خواهد رسید اما طی سه روز آینده خنک‌تر می‌شود.

نقشینه اطهار داشت: اهواز با دمای ۳۹ درجه بالای صفر و همدان و ارومیه ۹ درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا

      بله خوبتر است

    • بدون نام

      صرفه جوییدر برق میشه خیلی خوب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج