۸۶۵۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سلیمی: شک نکنید در تیم ملی وزنه میزنم

مدال آور المپیکی ایران می گوید غیبتش در فینال لیگ وزنه برداری هماهنگ شده بوده است.

خبرآنلاین: قصه،قصه دلخوری از المپیکی ها به خصوص بهداد سلیمی است که چرا در فینال لیگ برتر وزنه برداری شرکت نکرده اند.اما بهداد یک دلیل می آورد و می گوید:«خودشان که در جریان بودند.»وقتی حاجتی مدیرعامل تیم ملی حفاری مصاحبه کرد و گفت که نبود او به ما ضربه زد همه فکر کردند که بهداد در گام آخر وزنه را زمین گذاشته و نخواسته تا برای نماینده اهواز وزنه بزند اما اصلا این طور نبوده است چون خود سلیمی توضیح بیشتری دراین مورد می دهد:«بودن یا نبودن سلیمی نباید خیلی مهم نیست مهم این است که تیم حفاری به موفقیت رسیده است.در ضمن من برای آقای حاجتی احترام زیادی قائل هستم اما احتمالا ایشان در جریان صحبت های من نبوده است.من از هفته چهارم که سرما خورده بودم دو هفته تمرین نکردم به همین دلیل آماده نبودم.من اصلا حاضر نیستم در مسابقه ای شکست بخورم تا برایم حرف و حدیث درست کنند.»

اما مسئولان تیم حفاری خیلی از دست تو ناراحت هستند؟

والا ما که قهرمان شده ایم و دهان خیلی ها را با این قهرمانی بستیم.ما با وزنه زدن این کار را انجام دادیم نه با حرف زدن.خیلی ها قبل از این مسابقات می گفتند ما فلان هستیم و فلان کار را می کنیم اما بچه های حفاری نشان دادند که در میدان مسابقه حرف هایشان را می زنند و کاری به حاشیه ها ندارند. بچه های حفاری با غیرت قهرمان شدند.ما تیم بی ادعایی داشتیم و با همین بی ادعایی تیم های پرمدعا را شکست دادیم.

صحبت های حاجتی مدیرعامل تیم و...

من احترام زیادی برای ایشان قائل هستم و به ایشان هم حق می دهم که نگران من باشد اما بهتر بود قبل از اینکه همه چیز را رسانه ای کنند در جریان موضوع قرارمی گرفتند.احتمالا ایشان در جریان هماهنگی بنده با مربیان تیم نبوده اند.من با آقای رامهرمزی صحبت کرده بودم و دلایل نیامدنم را برای ایشان توضیح دادم.

ولی خود آقای رامهرمرزی هم از شما گله دارند؟

من می گویم مشکلاتم را به آنها گفتم.به هر حال در هفته چهارم سرما خورده بودم و با دو سه هفته تمرین کردن نتوانسته به آمادگی لازم برسم.دوست ندارم در مسابقات شکست بخورم تا در آینده حرف و حدیثی به وجود بیاید.

فکر نمی کنید این دلخوری ها به دلیل بحث اسپانسرینگ باشد.به هر حال این احتمال وجود دارد که مسئولان ملی حفاری روی بهداد سلیمی در بحث تبلیغات و آن هم در مسابقات فینال حساب باز کرده بودند؟

راستش من نمی دانم و زیاد در جریان این چیزها نیستم.اما با مسئولان تیم هماهنگ کرده بودم که در مسابقات شرکت نمی کنم.

حفاری قهرمان شد و باز هم نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا است.

اگر مشکلات مالی مسئله ساز نشود امسال تیم ملی حفاری در جام باشگاه های آسیا خواهد بود.سال قبل مشکلات زیاد بود و به دلیل اینکه میزبان کشور کره شمالی بود و ملی حفاری ه مشکلات مالی داشت نتوانستیم در این رقابت ها شرکت کنیم.اما امسال شرایط ره نظرم فرق می کند و تیم با قدرت راهی مسابقات خواهد شد.

حسین رضا زاده اعلام کرده که سرمربی تیم ملی ماه آینده مشخص می شود.این اتفاق به ضرر تیم ملی تمام می شود.

قطعا همین طور است.همه رشته های دیگر چند هفته است که در اردو هستند و دارند خودشان را برای رقابت های آسیایی آماده می کند.فقط وزنه برداری است که همچنان بلاتکلیف است.رضازاده هم حتما دلایل خودش را دارد و احتمالا زمان می خواهد.به هر حال شروع اردوها می تواند هم بازیکنان و هم شرایط جوی حاکم بر اردوها را در شرایط مناسبی نگه دارد.حضور ورزشکاران در اردو باعث می شود تا آنها خیلی از شرایط مسابقات فاصله نگیرند.امیدوارم سرمربی زود مشخص شود و ملی پوشان هم به اردو بروند.

بهداد سلیمی در اردوی جدید تیم ملی وزنه برداری شرکت می کند؟

شک نکنید که هستم.دارم تمرین می کنم تا برای حضور در تیم ملی آماده آماده باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج