۸۶۵۸۲۷
۱۷ نظر
۵۰۱۱
۱۷ نظر
۵۰۱۱
پ

نظر پلیس راهور درباره تصادف خودروی پورشه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: پلیس در حال پیگیری لایحه ماده ۱۹ در مجلس برای اجباری کردن استفاده از صندلی کودک است و در صورت تصویب با متخلفان برخورد می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: پلیس در حال پیگیری لایحه ماده ۱۹ در مجلس برای اجباری کردن استفاده از صندلی کودک است و در صورت تصویب با متخلفان برخورد می‌کند.

سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه مراسم افطار با ایتام با بیان اینکه سالانه ۱.۳ میلیون نفر در حوادث رانندگی جهان کشته می شوند، اظهارکرد: در کشور ما سالانه ۱۷ هزار نفر در تصادفات رانندگی کشته و ۳۵۰ هزار نفر مجروح می‌شوند این در حالیست که کودکان و نوجوانان زیر ۱۰ سال حدود ۱۳ درصد کشته‌های سوانح را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه از ۴۶ کشته تصادفات روزانه در کشور هفت نفر کودک است، گفت: اخیرا مجلس قانونی را در حمایت از کودکان تصویب کرده است که پس از تصویب شورای نگهبان اجرایی می شود. بر اساس این قانون از حبس تعزیری تا جریمه نقدی برای متخلفان رانندگی که جان کودکان را به خطر بیندازند در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ادامه داد: خارج شدن کودکان از شیشه و سقف خودرو و نشستن آنان در صندلی جلو یا روی پای راننده تخلف است زیرا موجب به خطر افتادن جان کودکان می‌شود.

هادیانفر با بیان اینکه صندلی کودک باید به صندلی عقب خودرو با کمربند ایمنی مهار شود و پس از آن کودک در آن قرار گیرد، اظهارکرد: پلیس در حال پیگیری لایحه ماده ۱۹ در مجلس برای اجباری کردن استفاده از صندلی کودک است و در صورت تصویب با متخلفان برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: نرخ جریمه‌های فعلی به‌خصوص برای تخلفات حادثه‌ساز و موضوعات مرتبط با کودکان اصلا بازدارنده نیست و پلیس راهور در شورای عالی ترافیک موضوع افزایش نرخ جریمه‌ها را در این بخش‌ها در دستورکار قرار داده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی افزود: بر اساس قانون استفاده از کمربند ایمنی توسط سرنشین جلو در شهرها و سرنشینان عقب در جاده‌ها الزامی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: واژگونی خودرو، حدود ۴۳ درصد تصادفات نوروز امسال را به خود اختصاص داد و در این نوع از تصادفات، صدمات جدی به کودکان وارد می‌شود.

سردار هادیانفر به سهم ۱۸ درصدی همیاران پلیس در کاهش حوادث ترافیکی اشاره و اظهارکرد: امروز ۱۳ میلیون همیار پلیس داریم و به‌طور جد پلیس راهور روی این موضوع برنامه‌ریزی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راهور ناجا هدفگذاری امسال خود را در کاهش ۱۲ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی قرار داده است. در صورت مشارکت ۳۳ دستگاه دخیل در موضوع تصادفات، امسال می‌توانیم ۲۰۰۰ نفر کاهش کشته داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهور ناجا درباره تصادف خودروی پورشه در اصفهان با پراید و مرگ راننده پراید گفت: پلیس بر اساس قانون خودروها را توقیف و به پارکینگ فرستاده است و پرونده این حادثه به مرجع قضائی رفته است. امیدواریم با توجه به فیلم منتشر شده در فضای مجازی و اظهارات مقصر حادثه، قاضی اشد مجازات را برای وی در نظر بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون دختر یا صدای بلند میگفت میدونی پدر من کیه ؟ حالا خواهشن بگید پدرش کیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدرش کیه چیه دیگه

      • بدون نام

        میدونید پدرش کیه خوب یه ادمه دیگه

    • وحید

      خسته نباشید برادر.....خداقوت

    • بدون نام

      راست میگی با افزایش جریمه ها حداقل جیب شما پر میشه

    • بدون نام

      قضات عادل و برادران و خواهران شریف نیروی انتظامی عزیزان دل ما مردم هستند و مسلما سخت ترین برخورد را با اراذل و اوباشی مانند نوکیسه های پورشه سوار خواهند کرد
      درخواست ما این است که حتما همه آنها را به جرم رفتار های زشت و نابهنجار و توهین مستقیم به قوانین کشور به محل جرم برده و به سختی شلاق بزنید تا این جماعت در سراسر کشور نقره داغ شوند و شهر اصفهان با افتخار اولین شهری باشد که با اراذل خودرو سوار برخورد می کند

    • بی نام

      برادر من شما اگر فکر مردم هستید دست مافیای خودرو را از جیب مردم کوتاه کن. جلوی تولید کاری بی کیفیت و نا امن را بگیر...
      ماشینی که توی سرعت 90 کیلومتر در ساعت تصادف میکنه و تا صندوق جمع میشه صندلی کودک میخواد چه کار؟
      از طرفی خودرو باید امکان نصب صندلی کودک را داشته باشه که شما استفاده آن را اجباری کنید!
      بهانه جدید برای جریمه میتراشید یا فکر جان مردم هستید؟ کله خود را بالاتر بگذارید!

    • مهدی

      ماشین هارو ارتقا بدید ، اگه دور بچه رو فولاد هم بذارید وقتی بشینه تو پراید جونش در خطره پلیس نچندان مهترم به اینم توجه کنه

    • بدون نام

      پلیس در صورت مشاهده تخلف ، یک صندلی کودک به صورت قسطی به راننده تحویل دهد و از همان لحظه به بعد اعمال قانون کند و نه جریمه ، جهان سومی که اینطور فکر نمیکنه !

    • علیرضا

      لعنت بر راهنمایی و رانندگی با ماموراش که انقدر الکی جریمه میکنن؛عقده ایا

    • مملکت به تاراج رفت

      آقای قاضی پرونده،،سعی کن خودتو مدیون خون این جوون و مدیون مردم ایران نکنی،،آه مظلوم زود گریبانگیرت میشه ها،،حواست باشه

    • بدون نام

      فقط جریمه. ماشین با کیفیت چی؟ جاده استاندارد چی؟
      فقط روزتان به مردم بدبخت میرسه؟
      ها دیگه راحت ترین کار همینه .
      انشاءا... که سزای ندانم کاریتون را تو همین دنیا ببینید.

    • وانک علا خلق عظیم

      چرا نمیگید مقصر اصلی کارخانه سایپا اگر ماشین ایمنی داشت مثل ماشین کفار باکیفیت است هیچوقت راننده عرابه مرگ فوت نمیشود پس مقصر اصلی معلومه است وباید دیه فوتی رابپردازد وجریمه بشود اگر واقعآ قانون خوب اجرا شود دنبال جوان پورشه سوار اشد مجازات باید شود تصادف شده دیگه حالا اگر هم مقصرباشد ولی کرم از خود شرکت هست

    • ایرانیم

      دوستان واقعاپلیس راهنمایی تو مملکت ما نباشه متاسفانه بیشترماقانون رانندگی رعایت نمیکنیم ولی کاش یه پلیس هم بود که بادزداوآقازادهاشون برخوردمیکرو

    • پروچ

      فقط به فکرپرکردن جیب خودشان هستند نه به فکرتان مردم

    • قلی

      گل آقا خدا بیامرز اسم خوبی گذاشته بود ...اداره ی نصب علائم و اخذ جرائم...

    • بدون نام

      پژو ۲۰۶ که چهار چرخش کنده شده با پورشه کورس گذاشته پورشه دوم موقع تصادف میاد و دختر که جیغ میزده به وسایل داخل ماشین ....سی و پنج میلیون پول نقد و چهار گوشی توسط دختر از خودرو تصادفی برمیداره ..... !مادر جوان فوت شده دو روز سرگردان بوده و پلیس دنبال رمز گوشی بوده ! تا به خانواده اش اطلاع دهد ؟! مگه شماره ماشین نبوده یا سوالات دیگر مادرپسر جوان را جواب بدید ؟ منکر زحمت پلیس نیستم،اما کورس دو پورشه ؟پلیس در صحنه بوده قبل از تصادف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج