۸۶۵۸۶۸
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

آذری: عربستان و عراق، هماهنگ بودند

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان لغو شد.

ایسنا: به نقل از باشگاه ذوب آهن دیدار این تیم با النصر عربستان که قرار بود فردا( سه شنبه) در ورزشگاه کربلا برگزار شود لغو شد.

گویا AFC در نامه‌ای اعلام کرده است که این دیدار به خاطر مسائل امنیتی نباید برگزار شود. هنوز روزی برای برگزاری بازی مشخص نشده است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص لغو دیدار تیمش برابر النصر عربستان گفت: متاسفانه نماینده AFC پیامی را در گروه مسابقات AFC گذاشته است که مسابقه لغو است. تعجب ما از این است که چرا تیم عربستانی از ریاض به سمت عراق حرکت نکرده است. اگر ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه به وقت عراق این موضوع در گروه اعلام شده است پس چرا تیم عربستانی هنوز به سمت عراق نکرده بود؟ در حالی که پرواز آن ها ساعت ۱۴ بوده است و در زمان ارسال این پیام آن ها باید در شهر نجف حضور پیدا می کردند.

او ادامه داد: ما تمام سعی مان این است که این مسابقه ظرف ۵ روز آینده برگزار شود و این را از AFC درخواست می کنیم. از طرفی دنبال این هستیم که هزینه هایی که کردیم را به ما برگردانند. من حسم این است که این اتفاق یک موضوع هماهنگ شده بین فدراسیون فوتبال عراق و عربستان بوده است.

آذری: عربستان و عراق، هماهنگ بودند

متاسفانه اطلاع رسانی کامل به تیم ما نشد. باید از این به بعد دقت نظر بیشتری داشته باشیم. هفته گذشته بعد از این که به AFC نامه زدیم که کربلا شرایط برگزاری بازی ما و النصر را ندارد AFC به ما اعلام کرد که یک شرکت تجاری که طرف قرارداد AFC است با این موضوع مخالفت کرده است. چطور در عرض یک هفته تغییر موضع داده‌اند؟

به نظر من این وسط یک اتفاقی افتاده است. اگر این موضوع دیروز به ما اعلام می شد ما به اینجا نمی آمدیم. عربستانی ها قبل از ما خبردار شده اند. این یک کار هماهنگ شده بین فدراسیون فوتبال عراق و عربستان بوده تا اعلام کنند اینجا امنیت نیست. ما امشب تمرین رسمی مان را انجام می دهیم و فیلم هایش را هم منتشر می کنیم تا نشان دهیم هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قابل توجه بالانشینها
      اینم از داداشتون عراقیها

    • بدون نام

      اقای آذری این راازاقای منصوریان بپرسید که چگونه نامه فدایت شوم برای عراقی‌ها نوشت اقای منصوریان نماینده ما ایرانیان نیست

    • بدون نام

      لعنت بر جفتشان هم عراق کثیف هم عربستان لجن

    • بدون نام

      خوبه. خدارو شکر داره دوباره چهره پلید همسایگانمون پیدا میشه. حالل بازم مسوولین برن پولهای این مملکت رو برای اونها خرج کنن و براشون استادیوم مدرن بسازن.

    • بدون

      ای بابا ازهمون صدر اسلام این عربها خائن بودن مگه کین همون بودن سرنوه پیامبربریدن اون وقت ما ازاینها انتظار دوستی وانسانیت داریم که کاری بس بیهوده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج