۸۶۵۹۲۲
۱۰۴ نظر
۵۰۰۴
۱۰۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پرسپولیس با سرِ بالا از آسیا خداحافظی کرد

پرسپولیس در آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که دیداری تشریفاتی بود، السد را شکست داد.

خبرگزاری تسنیم: دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. مهدی ترابی در دقیقه ۱۶ و علی علیپور در دقیقه ۶۷ این دیدار گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

این دیدار در حالی برگزار شد که پرسپولیس پیش از این از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود و پیروزی در این دیدار برای آنها فایده‌ای نداشت. از سویی این دیدار بازی خداحافظی ژاوی هرناندز، اسطوره اسپانیایی تیم فوتبال السد بود که آخرین بازی رسمی خود را در دنیای فوتبال انجام داد تا با این شکست، شب خداحافظی‌اش تلخ شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح (۵۴ - محمد نادری)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سروش رفیعی (۸۰ - مهدی شریفی)، مهدی ترابی (۸۸- محمدامین اسدی)، امید عالیشاه و علی علیپور.

ترکیب السد: سعد الشیب، عبدالکریم حسن، سلمان طارق، بوعلام خوخی، پدرو کوریا (۷۸ - علی اسد)، سالم الهاجری، سونگ ویونگ (۷۰ - حمید اسماعیل)، ژاوی هرناندز، عفیف اکرم، حسن الهیدوس و بغداد بونجاح.

نیمه اول

دقیقه ۴: شروع مجدد علیرضا بیرانوند در خلاء میان مدافعان و هافبک‌های السد به علیپور رسید. این بازیکن با ارسال زمینی به محوطه جریمه سعی داشت عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار بدهد که مدافعان السد مانع کار عالیشاه شدند.

دقیقه ۵: روی پاس ژاوی هرناندز، موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند برای بغداد بونجاح فراهم شد. در حالی که دروازه‌بان پرسپولیس تا خط محوطه ۱۸ قدم جلو آمده بود، مهاجم الجزایری السد قصد داشت توپ را از بالای سر بیرانوند تبدیل به گل کند که دروازه‌بان پرسپولیس موفق به دفع توپ شد و تن به کرنر داد.

دقیقه ۱۵: حملات متعدد پرسپولیسی‌ها روی دروازه السد یکی پس از دیگری با دفع توپ حریفان مواجه می‌شد. در خطرناک‌ترین صحنه مهدی ترابی پس از عبور از چند بازیکن ارسالی زمین به محوطه جریمه داشت که مدافع السد توپ را دور کرد.

دقیقه ۱۶: پس از فشارهایی که پرسپولیس برای باز کردن دروازه السد وارد کرد و ناکام بود، مهدی ترابی با شوتی ناگهانی و از راه دور موفق شد دروازه سعد شیب را باز کند.

دقیقه ۳۱: کرنر ارسالی روی دروازه السد پس از دفع توسط مدافعان این تیم، به پشت محوطه جریمه رفت تا محسن ربیع‌خواه با شوتی زمینی شانس خود را امتحان کند که این بار هم مدافعان السد موفق بودند و توپ را از روی خط دروازه دفع کردند.

دقیقه ۴۴: کار ترکیبی پرسپولیسی‌ها در نهایت به سروش رفیعی رسید که این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه، از دست رفتن تعادلش و باز پس گیری توپ، اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او در چهارچوب نبود.

دقیقه ۴۵: عبدالکریم حسن از سمت چپ نفوذی به زمین پرسپولیس داشت که شوت سنگین او تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس ژاوی به بغداد بونجاح می‌توانست تبدیل به موقعیت خطرناکی شود که این مهاجم الجزایری حتی موفق به عبور از بیرانوند شد، اما نتوانست ضربه‌ای به توپ بزند و مدافعان پرسپولیس در ادامه موفق به دفع توپ شدند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: مهدی ترابی با پاسی که برای امید عالیشاه فراهم کرد، می‌توانست زمینه‌ساز گل دوم پرسپولیس شود که البته ضربه عالیشاه بی دقت بود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: اکرم عفیف با ارسالی خطرناک به روی دروازه پرسپولیس بونجاح را صاحب موقعیت گلزنی کرد که البته این بازیکن نتوانست با سر به توپ ضربه بزند تا این موقعیت نیز از دست برود.

دقیقه ۵۲: بونجاح این بار با شوتی که به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد، قصد داشت دروازه این تیم را تهدید کند که بیرانوند موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۵۷: شجاع حلیل‌زاده پس از اعلام شدن خطای او روی عبدالکریم حسن، با کوبیدن توپ به زمین نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد و با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۶۱: علیرضا بیرانوند با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۶۳: سروش رفیعی در محوطه جریمه پاس رو به عقبی را برای هم تیمی‌های خود فراهم کرد که توپ به دست مدافع السد برخورد کرد، هرچند در اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها به این صحنه، داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۶۴: عبدالکریم حسن بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد که توپ او پس از برخورد به تیر دروازه توسط پرسپولیسی‌ها دور شد.

دقیقه ۶۵: پدرو میگوئل کوریا از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۷: پاس مهدی ترابی پشت مدافعان السد برای علی علیپور موقعیتی مناسب برای گلزنی فراهم کرد. البته مهاجم پرسپولیس ابتدا تعادل خود را از دست داد، اما سپس در موقعیت تک به تک توانست با عبور دادن توپ از میان پاهای سعد الشیب گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۹: کرنر ارسالی از سوی ترابی روی دروازه السد به احمد نوراللهی رسید که این بازیکن پس از کنترل توپ ضربه قیچی برگردانی به توپ زد که به شکل خطرناکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۵: مهدی ترابی بار دیگر با شوتی قصد باز کردن دروازه السد را داشت که سعد الشیب در دو مرحله موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۸۱: ضربه ایستگاهی برای السد در موقعیتی مناسب فراهم شده بود که ضربه ژاوی را علیرضا بیرانوند راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۲: موقعیت خوبی که به بوعلام خوخی رسیده بود در حالی که می‌توانست تبدیل به گل السد شود، با واکنش خوب بیرانوند مواجه شد. توپ برگشتی را هم خوخی نتوانست به سمت چارچوب بزند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۸۹: ضد حمله سریع پرسپولیسی‌ها با پنج بازیکن طراحی شد که پاس بلند مهدی شیری برای محمدامین اسدی از سمت راست به سمت چپ زمین، این مهاجم تازه وارد را در موقعیت گلزنی قرار داد. با این حال تعلل او در ضربه زدن و البته واکنش خوب سعد الشیب مانع از گلزنی اسدی شد.

پرسپولیس با این پیروزی ۷ امتیازی شد و السد نیز با ۱۰ امتیاز در جدول باقی ماند تا برای تکلیف صدرنشینی منتظر مشخص شدن نتیجه دیدار پاختاکور ازبکستان و الاهلی عربستان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

    • بدون نام

      عجب رویی دارید شماهااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر اشتباه نکنم استقلال هم بردش با ۸ امتیاز اونم تازه با گروه مرگ ...فک کنم انتظار داشتن اس اس قهرمان اسیا بشه !!!!!!!!! برا همین تیتر زدن پرسپولیس سر بالا حذف شد ....ما هم بچه که بودیم فک می کردیم باباهامون برسنلی دنیاس غافل از اینکه دست بالای دست بسیار بود !!!!!!!!!!!!! خ خ خ

    • سید جلال

      خسته نباشید بچه ها بازی عالی بود دمتون گرم

    • الفت

      الکی بزرگش نکنین لنگیاروکجاسربالاحذف شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقده ای عقده ایه کیسه کش کیسه کشه کاریتون نمیشه کرد

    • بدون نام

      عالی بازی کردن، دست‌شون درد نکنه
      گزارشگر هر سی ثانیه می‌گفت ژاوی بازی خداحافظیشه

    • بدون نام

      ما همیشه از داوری ضربه خوردیم،،چ ایران ،،چ اسیا،،ولی بدون هوچیگری بدنبال راهمون ک همون مکتب شاهین هستش ادامه دادیم و ادامه میدیم ک ب همه ثابت کنیم ما سرخ ترین حادثه تاریخیم

      پاسخ ها

      • بی نام

        آره ضربه خوردیدت باید از ایران داور ببریدت برا بازیهاتون چی هستن این داورای خارجی و از خدا بی خبر برا اینکه دوبار قهرمان آسیا بشید دو بار نایب قهرمان باید از ایران داور ببرید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        از گروه کاملا اسون و ضعیف قعرنشین بشی جای سوال داره ؟؟؟؟؟؟؟!!!!واقعا اخر نامردی ای اف سی داور ایرانی انتخاب نمی کنه برای باریهای پرسپولیس...ریئس فیفا باید استفا بده تا سلطانی فر جایگزینش بشه تا شاید پرسپولیس قهرمان اسیا بشه اخی خیلی درد داره حسرت ۶۰ ساله تو دلشون باقی مونده ...ارزو به دل از دنیا رفتن گناه داره خخخخخخخ خخخخخخخ

      • بدون نام

        ۸:۵۰
        داوریها که همیشه به نفع شما کیسه کشهاست تو جان حذفی از نیمه اول سایپا رو ده نفره کردن تو دربی پنالتی براتون گرفتن منتها کو عرضه

      • بدون نام

        زارت
        اره از ذاوری ضربه خوردید چون لیگ اسیا لیگ ایران نیست خودتونو بزنید زمین براتون پنالتی بگیرن

    • بدون نام

      اگه گلای آفساید تیم ازبکستانی و السد نمی گرفتن الان اول بودیم

      پاسخ ها

      • بی نام

        از دیدداورای ایرانی پنالتی و آفساید بود همون داورای که عامل قهرمانی شما هستند چهرم شدن تو گروه چهار تیمی که دو تیم آن سطح پایینی دارند نشانه کیفیت فوتبال شماست

      • بی نام

        واقعا حیف شد نامه بزنید بگید ما هر سال تو ایران به لطف داورا قهرمانیم دیگه میخوایم خودمون از ایران برا بازیهامون داور بیاریم اینا قبول نیست خخخخخخخخخخخخخخخ

    • محمد

      قهرمان حذفیم

    • بدون نام

      ببینیم کیسه ها چ غلطی میکنن تو آسیا

    • بدون نام

      سر بالا یعنی چی؟ حتما بخاطر آخر شدن تو گروهشه

      پاسخ ها

      • بهزاد

        تیمی که توو ایران اول شد توو آسیا قعرنشین و حذف شد.این یعنی چی؟این یعنی مهندسی نتایج لیگ و کمک وزیر ورزش و داور و....

      • بدون نام

        بهزاد کور بودی ندیدی پارسال تو آسیا دوم شد ؟

    • اردوان از بندرعباس

      السعد صعود کرده مگه دیوانه بود فشار بیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با ترکیب کامل بازی کرد، حتما فوتبال حالیت نیست که ترکیب اصلی و دوم رو تشخیص بدی

      • بی نام

        چرا ی چیو همه حالیشونه اینم اینکه تیمی که تو ایران قهرمان میشه تو گرو راحت تو آسیا چهارم میشه پیدا کنید پرتقال فروش و ..... نکنه نتونستید اونجا داور ایرانی ببرید ؟

    • بدون نام

      آقا قبول نیست با کمک وزیر وفدراسبون بردن

      پاسخ ها

      • بی نام

        نه بابا ی اعتراض بکنید و سعی کنید در بازی های آینده داور از ایران با خودتون ببرید تا مثل اینجا اول بشید خخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      برو گمشو با این تیترت!!!
      زرت

    • صادق کوشکی

      السد هماندتیم ملی قطر و قهرمان جام ملت هاست به اضافه ژاوی و پدرو اگر اشتباهات داوری دو بازی اول نبود مطمئنا پرسپولیس دوباره فینال اسیا را تجربه می کرد

      پاسخ ها

      • بی نام

        آره خداییش باید داورا ایران باشند شما قهرمان شید و اول چرا حقتون خوردند مگه بارها وقتی داوری به نعفتون نمگید داوری هم جزی از بازیه

    • Mahan Moradi

      خدا از سر تقصیر داورای نا داور نگذره که سه بازی قبلی نداشتن ما ببریم وگرنه الان صدر جدول بودیم

      پاسخ ها

      • بی نام

        انشالله سال آینده درخواست کنید داورا از ایران باشند

    • ق مثل قشقایی

      نائب قهرمان آسیا تبریک بابت چهارمی تو گروه محلات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الف مثل العین
        ش مث 6 تایی
        ه مثل هت ریک
        ج جام
        ق قهرمانی

      • بدون نام

        همینکه نائب قهرمان آسیا شد و از السدی که شما ۳ تا ازش تو تهران خوردید با دو گل برد یعنی سرور شما کیسه کشهاست

      • بی نام

        د مثل داورای ایرانی
        و مثل وزارت ورزش
        ت مثل تبانی
        ه مثل هوچی گری
        ح مثل تیم حکومتی

      • پسر ایران

        بدون نام
        55 سال یک بار نایب قهرمان
        1 ستاره جام رمضان
        بی افتخار
        حکومتی
        4 تا دربی
        4 گل
        حسرت آسیا

    • مرتضی قرمز

      وزارت ورزش لابدپرسپولیسیه بازی کردیم درحدلالیگا پرسپولیس حریف نداره

    • بدون نام

      هعععععی اگه VAR بود :(

    • علی

      حالا باید با 11 امتیاز به عنوان تیم اول صعود میکردیم
      حیف شد
      امان از این ناداوری ها

    • بدون نام

      سر بالا....خخخخخخخ!!!

    • ناشناس

      از نظر بعضی ها احتمالا اینجا هم وزیر ورزش و وزیر امورخارجه و اقای عراقچی و داور کمک پرسپولیس امدند

      پاسخ ها

      • بی نام

        ای بابا مگه اول گروه شدیدت تو ی گروه راحت چهارم شدیدت . از دید همون داورایکه شمار و تو ایران قهرمان کردند پنالتی شما گرفته نشده در صوتیکه تحلیگران داوری اسیا اصلا اون صحنه رو پنالتی می دیدند

      • بی نام

        مگه دروغ اگه غیر از این بود که الان اول گروه بودیدت اینجا دستشون کوتاهه و مطمئن باشید قهرمانی تو آسیا به دلتون می ماند

    • بدون نام

      هرچی السد این کیسه کشارو سوراخ کرد باعث آبروریزی برای فوتبال ایراندشد پرسپولیس با آبرو داری السد رو سکست داد و باعث افتخارمون شد

    • بدون نام

      هاهاها بالای جدول رو نگاه میکرد!!!!!

    • م ج

      واقعاحیف وهزارحیف ارتش سرخ باداوریهای افتضاح
      ازلیگ قهرمانان حذف شدجاداره قدرداورهای وطنی خودمون بدونیم راستی رییس اف سی پرسپولیسی نیست

      پاسخ ها

      • بی نام

        آره تشکر باید بکنید از داورا ی وطنی چون این خوب بلدند شما رو قهرمان کنند اینچا که تو گروه راحت چهارم شدیدت ناداوری شده و اصلا داوری جزی از بازی نیست

    • (دلیری از دیار کورد)

      چرا ننوشتی پرسپولیس شایسته رو داورها از رقابت ها کنار زدند؟ دو گل آفساید دور رفت و پنالتی های گرفته نشده بازی با پاختاکور و السد تو دور برگشت!
      خسته نباشید ارتش سرخ افتخار میکنیم واسه همچین تیم و سرمربی دمتون گرم

    • بدون نام

      خخخخخخخ بدبخت نویسنده حذف شدن از اسیا افتخار بزرگی شده براشون ...السد سود کرده بود وگر نه نمی باخت به لنگپولیس ...چون سر بالا حذف شدین جشن بگیرین دور افتخار بزنید سر بالا حذف شدن تو اسیا اونم در مقابل السد واقعا هم افتخار بزرگیه .....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      جوک سال و همین اول سال شنیدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا وکیلی عجب رویی دارین شما خوبه همین السد پارسال شما رو توی آزادی 3 تا زد

      • بدون نام

        السد چرا ۳ تا به شما زد ؟ فکر کردی ژاوی بازی خداحافظیش و میخواست ببازه کیسه کش خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      ای بابا السد هم تبانی کرد بامون

      پاسخ ها

      • بی نام

        مگه قرار بوده دیگه هیچ تیمی و نبردید چوب که نیستید

    • بدون نام

      آخه تیم حذف شده هم سر بالا پایین داره پرسپولیسی عزیز

    • کیسه سوراخ سوراختور شله زرد

      چ فایده، بی شرفا چند امتیاز ازش گرفتن

    • رضا

      عجب از کی تا بحال حذف از قهرمانی آسیا انهم در دور مقدماتی افتخار هستش من هم این افتخار را تبریک میگویم امیدوارم همیشه صاحب این افتخار باشید حتما مدال افتخار هم فراموش شده خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از همان وقتی که تا فینال رفتن هم به تعبیر کیسه کشها بیخود بوده

    • مهدی عطا

      حتما وزیرورزش قطر پرسپولیسی بود
      پرسپولیس سروراستقلال

      پاسخ ها

      • بی نام

        چه ربطی دارع سفسطه گرا و هوچی گرا شما چهارم گروه شدیدت این نشون میده اینجا نتونستیدت از داوری سود ببرید و تو گروه محلات چهارم شدیدت مگه خود شما همیشه نمگید اشتباه داوری جزی از بازیه

      • بدون نام

        کاربر 08:42 حالا خوبه شما هم حذق شدینا
        بله میشه میگیم اشتباه داوری جز بازیه اما اما مثل شما نیستیم که به همه تهمت بزنیم و زمین زمان و بیاریم پایین
        حدف شدیم اشکال نداره انشالله سال دیگه با قدرت بیشتر میرین فینال آسیا

      • بی نام

        کاربر محترم 10:32منم هرگز خوشحال نمیشم پرسپولیس به ی تیم عربی ببازه اما اینم قبول ندارم با نداوری حذف شدیدت داوری جزی از بازیه و باید بپذیرم اشتباه کرده

    • بدون نام

      ارتش سرخ سرور کیسه اینم بگویند داور برنده کرد رعیس مافیا تب کرده

    • بدون نام

      غلط کرد برانکو باخت با سر بالا ست اما کی روش یک بار باخت همه حمله کردن بهش

    • بدون نام

      حذف شد تو مرحله اول سر بالا پایین داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیست که شما اول گروهید ارواح عمه تون تازه قائدی هم باید زندان میبود که تو بازی بود

    • بدون نام

      خیلیم عالی
      البته که حریف های ما تیم های داوری هستن نه بقیه ی تیم ها

    • بدون نام

      بازی بدون استرس چقددددددر فرق داره بچه ها عالی بودن

    • من یک استقلالیم

      دمشون گرم واقعا خوشحال شدم حداقل بازی رو برد.هههه متسفم برای بعضی لنگی ها که ما میبازیم به عرب ها خوشحال میشن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما کیسه کشها که تا فینال و باخت پرسپلیس تو توکیو خشتک درانی میکردید

    • علی صادق لو

      نوش دارو بعد از مرگ سهراب.

    • چاواری

      یاشاسین لنگ و کیسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه عزیزم بازهم ما رفتیم آسیا شما که با هزینه های میلیاردی بازهم امسال نتونستین برین آسیا که

    • شایان

      پرسپولیس و استقلال 2 تیم اسکول و بدبخت هستند که فقط برای تیم های حاشیه ای مثل پارس جنوبی جم روداری میکنن.سانسور چی سانسور نکن.

    • بدون نام

      خخخخ! چه تیتری زده لنگیه!

    • بینام

      تیم حکومتی لنگ تا سال قبل ادعای قهرمانی می کرد و حالا بماند وزیر،فدراسیون،صداوسیما و گزارشگران خودفروخته لنگی علی الخصوص کمیته داوران شب و روز گریه می کردن تیم لنگ جامی تو آسیا بگیره و تیرش به سنگ خورد و بعد واسه دلجویی فتاحی بیشرف یک جام کذایی بدون بازی(سوپرجام) رو اهدا کرد و بماند مزدک داشت خودشو می کشت که تو غرب آسیا قهرمان شده و نزدیک بود جام دیگه بسازید از جنس کاسه تولت که خوب هم بود وشایسته اش بود تیم لنگ ، حالا یک برد الکی شد افتخار....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدنام جان مثل اینکه یادت رفت چندروزمانده به بازی سوپرجام کیسه ها ازترس اینکه مقابل آمادترین پرسپولیس تاریخ یک باردیگه شش تایی بشن الفراربه سوی ترکیه پناه بردن به قارداش اردوغان فامیل فتل بنگی

    • بدون نام

      باسه باخت باافتخار لنگی

    • ع.ن.

      لنگی بی همه چیز مینویسی بالاخره استقلال برد وبرا لنگ نوشتی با افتخار...کجاش با افتخار .لنگی مگه ۷امتیاز نگرفتی وسرورت ۸تا گرفت .تیترت برا همونجات که سوزش داره میخوره

    • هرچه برانکو بگه

      عسقوولیس قهرمان
      جونم.مهدی ترابی وبرانکو

    • بدون نام

      چهارمی هم شد افتخار .بی افتخارها

    • پورینایی

      خخخخخخخخخخخ به خبر گزاری تسنیم باید افتخار کرد که اینقدر ناتوان است آخه مردک کدوم حذف شده ای باید افتخار کند اس ای را حالا بگی با 8 امتیاز حذف شد یک چیزی اخه لنگ لنگ لنگ لنگ آخر شده افتخار افریده

    • تو رات

      آره ارواح عمت . سر پرسپولیس مثل سر یه چیز بعضی وقتها بالاست .البته با این تیمهای ضعیف در گروه خودتون باید هم سرش بالا باشه

    • هارون کرم

      انوقت استقلال با سر پایین وداع کرد عوضی با این خبرهایی که ارسال میکنید انشاالله.....خبرت بیاد لنگ کثیف

    • خبرنهار

      آخر بشی بعد سرت بالا باشد خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      سرِ بالا !!!!
      فینالیست دور قبل ار آسونترین گروه حذف شده بعد میگی سرِ بالا !
      یعنی با تیترت بهتر از این نمیتونستی بگی نتیجه فصل قبل شانسی بود. لُنگیا که میگفتن این فصل دیگه نوبت اولین قهرمان آسیاس، بابا جون به قول شاعر: کار هر خر نیست خرمن کوفتن...

    • بدون نام

      وقتی حذف شده دیگه سربالا و پایین چه غلط کردنیه

    • بینام

      آخه چهارمی گروه سربلندی داره برای لنگگگگگ

    • بدون نام

      تیم اخر شدن...سربالا؟؟؟خخخخخخخخخخخ

    • باهوش

      این تیتر رو نزنی چی بنویسی خبری لنگی جیره خوار

    • بدون نام

      مگه حذف شدن وتوگروه ازچهارتاتیم چهارم شدن هم افتخار داره

    • بدون نام

      واقعا رده چهارم گروه سربلندی داره خسته نباشی اقای نویسنده خداقوت لنگ پهلوان اصلا پهلوانی ازتون چکه میکنه

    • آشنا

      اقا دیشب استقلال هم تو زمین حریف پیروز شده و تو گروهش سوم شد .حالا شما تیمی که تو خونه خودش برده و تو گروه راحتش آخر شده براش چنین تیتری میزنی !!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال که از همین السد تو خونه خودش و تو تهران ۳ تا خورد و باخت یادت رفته ؟

    • بدون نام

      بین ۴تا تیم شدن چهارم تازه با سر بالا حذف شدن؟؟

    • بدون نام

      تسلیت به وزیر ورزش و پسری بی ریختش
      چهارم شدین

    • بدون نام

      خسته نباشه طوفان سرخ زارت :))))

      پاسخ ها

      • بهزاد

        خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      پرسپولیس غلط کرد با تو برترینهای لنگی تو این گروه به این راحتی قابل قیاس بود با گروه سرور آخه

    • بدون نام

      کاملا درسته، برای دیدن صدر جدول گروه خودشون، از اون پایین، باید سرشونو حسابی بالا بگیرن. خخخخخخ

    • بدون نام

      توی گروه چهارتیمه، پنجم شدن، خخخخخخخ

    • بدون نام

      اگه ناداوری نبود پرسپولیس هفت امتیازی نمیشد و الان بالای جدول بود
      بعدشم این گزارشگر مزخرف که دیشب هم پنج دقیقه یه بار گفت ژاوی ...........
      اعصاب همه رو داغون کرد

    • بدون نام

      اینکه توگروهش چهارم شد.
      یعنی چی با سر بالا؟؟؟!!!

    • دنیا

      بازیشون با السد عالی بود من که کیف کردم افتخار میکنم که پرسپولیسیم

    • s4

      بیت 4 تیم 4 شدن یعنی با سر بالا حذف شدن !!!!!!!!!

    • دکتر سجی پرسپولیسی

      بابا کیسه کش ها شما چی میگید این وسط شما برید فکری ب حال تیم خودتون کنید ک از العین کمتر از ۶تا نخورید آبرو تیم های ایرانی رو برید بعد میای زر میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج