۸۶۶۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

مدرک مربیگری مجیدی باید حرفه‌ای شود

دبیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: فرهاد مجیدی باید در دوره کلاس‌های پرفشنال یا همان حرفه‌ای که AFC درباره اش تأکید دارد، شرکت کند.

خبرورزشی: غلامرضا جباری دبیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال روز گذشته در گفت‌وگویی که با روزنامه خبرورزشی داشت درباره مدرک مربیگری سرمربی تیم استقلال گفت: «فرهاد مجیدی مدرک A آسیا را گرفته و از این نظر مشکلی برای هدایت استقلال و نشستن روی نیمکت این تیم در دیدار‌های لیگ نداشت. اگر هم بخواهد در لیگ فصل بعد به این عنوان در جایگاه سرمربیگری تیم استقلال کار کند، باز هم مشکلی ندارد ولی باید در دوره کلاس‌های پرفشنال یا همان حرفه‌ای که AFC درباره اش تأکید دارد، شرکت کند».

این مقام مسئول در این باره که چه زمانی برای حرفه‌ای شدن مربیان ایرانی تعیین شده است، گفت: «قرار است از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی این قانون در همه کشور‌های عضو AFC اجرایی شود ولی در حال رایزنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم تا این موعد را برای لیگ برترمان به تأخیر بیندازیم».

ظاهراً ایران و دیگر کشور‌های منطقه خاورمیانه که لیگ آن‌ها در دو سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ برگزار می‌شود درصدد هستند اجرایی شدن این قانون را ابتدای فصل بعد تعیین کنند و در این باره نامه‌نگاری‌هایی نیز با کمیته آموزش AFC انجام داده‌اند.

جباری درباره مجیدی و اینکه چه مدت لازم است تا بتواند مدرک پرفشنال خود را اخذ کند، گفت: «احتمالاً دوره بعدی این کلاس‌ها از دی‌ماه سال جاری استارت می‌خورد و تا ابتدای فصل بعد در تابستان سال ۱۳۹۹ ادامه پیدا می‌کند. فرهاد مجیدی اگر بخواهد در ایران کار کند باید این مدرک را بگیرد. همین الان هم بیش از ۳۰ مربی در کشور این مدرک را گرفته‌اند و تعدادی هم در حال سپری کردن دوره حرفه‌ای مربیگری هستند».

فرهاد مجیدی از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر و دیدار با استقلال خوزستان جانشین وینفرد شفر شد و در سه مسابقه روی نیمکت استقلال نشست. او در پایان آخرین مسابقه استقلال در مصاحبه با رسانه‌ها چند بار تأکید کرد دوست دارد سرمربی استقلال بماند و وعده داد اگر بماند این تیم را می‌سازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حاشیه ها شروع شد!!!!چون فهمیدن به احتمال ۷۰٪مجیدی سرمربی فصل بعد استقلاله(اینهمه مربی دارن تو لیگ کار میکنن وهیچ وقت همچین بحثی مطرح نشده بود)دوستان درک میکنید که چی میگم.

      پاسخ ها

      • حسین

        دقیقا
        مافیای لنگی از حالا شروع کرده

      • zoro

        لطفا این انتقال را اینقدر بزرگش نکنید با اون حرف زدنش حال آدمو بهم میزنه مارادونا با اون عظمتش یک بار نگفت من محبوب مردم هستم اون موقع ای چاقال با دو هزار تا طرفدار فوفول تر از خودش هر روز صحبت از محبوبیت میکنه گمشو بابا تو کسی نیستی یابو ورت نداره

    • بدون نام

      مگه فرناز مدرک هم داشته

    • بدون نام

      مدرکشم مثل دوپینگشه خخخخخخخ

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      حاشیه ها شروع. پ چرا علی کریمی هییییچ مدرکی نداشت مربی سپیدرود شد؟ مجیدی ک مدرک A رو داره براش حاشیه درست میکنید؟ بازم تبعیض

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجیدی استقلالو به گند میکشه خدابه داد برسه بیچاره شدیم

    • بدون نام

      مدرک آرایشگری داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج