جاباما
۸۶۶۰۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

درخواست بیش از ۱۹۰۰نفر برای سقط درمانی

در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۷، ۱۹۳۳ نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده، که از این تعداد مراجعه کننده، ۱۱۷۱مورد مجوز سقط درمانی را از این اداره کل دریافت کرده اند.

خبرگزاری ایسنا: در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۷، ۱۹۳۳ نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده، که از این تعداد مراجعه کننده، ۱۱۷۱مورد مجوز سقط درمانی را از این اداره کل دریافت کرده اند.

در سال گذشته، ۱۹۳۳ نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ که تعداد درخواست برای صدور مجوز سقط درمانی ۲۱۲۲ مورد اعلام شده بود ۹ درصد کاهش یافته است.

شرایط ضروری برای صدور مجوز سقط درمانی به دو گروه تقسیم می‌شود شرایط مربوط به ناهنجاری های جنینی و شرایط مربوط به وجود یک بیماری جدی در مادر که در مورد مشکلات و ناهنجاری های جنینی، تشخیص قطعی ناهنجاری با آزمایش ژنتیک معتبر و یا سونوگرافی معتبر، ناهنجاری یا ناهنجاری‌ها موجب حرج مادر شود، رضایت آگاهانه و کتبی مادر، سن بارداری کمتر از ۱۹هفته بر اساس سونوگرافی سریال معتبر و اینکه حرج مادر توسط ۳ متخصص مربوطه تشخیص و به تایید پزشکی قانونی برسد می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج