جاباما
۸۶۶۰۷۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حفظ تناسب اندام کودکان با پیاده‌روی تا مدرسه

پژوهشگران می گویند کودکانی که معمولا مسافت میان خانه تا مدرسه را پیاده طی می کنند، کمتر با مشکلاتی مانند اضافه وزن و چاقی دست و پنجه نرم می کنند.

خبرگزاری فارس: پژوهشگران می گویند کودکانی که معمولا مسافت میان خانه تا مدرسه را پیاده طی می کنند، کمتر با مشکلاتی مانند اضافه وزن و چاقی دست و پنجه نرم می کنند. در مقابل کودکانی که برای رسیدن به مدرسه معمولا از خدمات حمل و نقل عمومی یا خودروهای شخصی استفاده می کنند معمولا یا اضافه وزن دارند یا چاق هستند.

بررسی وضعیت سلامت و وزن بیش از ۲۰۰۰ کودک دانش آموز در شهر لندن نشان می دهد پیاده روی یا دوچرخه سواری تا مدرسه باعث حفظ تناسب اندام و کاهش وزن کودکان می شود. لذا بهتر است والدین با توجه به شرایط مالی و اقتصادی خود مدرسه ای را در محله محل زندگی خود برای تحصیل کودکان انتخاب کنند.

تحقیق یادشده که توسط پژوهشگران دانشگاه کمبریج صورت گرفته اولین ارزیابی جامع و گسترده برای ارزیابی تاثیر فعالیت جسمانی بر روی میزان چاقی و اضافه وزن کودکان کم سن و سال است.

این تحقیق نشان می دهد وضعیت فیزیکی و تراکم عضلانی کودکانی که به صورت پیاده یا با دوچرخه به مدرسه می روند نیز بهتر از سایر کودکان است. البته باید توجه داشت پیاده روی طولانی مدت کودکان در هوای آلوده به هیچ وجه برای سلامت آنها مفید نیست و این کار باید در مسیرهای بی خطر و به دور از آلودگی انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی در اینجا کسی جرعت نداره اجازه این کارو به بچه بده چون امنیت زیر صفر نشونه هم ماجرای باران شیخی که مدرسه دم خونشون بود

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        سالهای دور و قبل انقلاب ما با صف به خونه برمیگشتیم و چندتا بچه بزرگتر هم انتخاب میشدند به عنوان مبصر صف تا اگر اذیت می کردیم ، اسممون را می نوشتند و فردایش تنبیه می شدیم ولی امنیت گذشتن از خیابان و مسیر رسیدن تا خانه تا حد زیادی تامین میشد.

    • خخخخخخ

      اهنگ بزارن ورزش کنن هم خوبه مثلا اهنگ ج.*ن.*.لمن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج