۸۶۶۱۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شکوری: قرارداد برد - برد با ویلموتس می‌بندیم

ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قرارداد ویلموتس داد.

خبرآنلاین: مارک ویلموتس به ایران سفر کرد تا به عنوان سرمربی تیم ملی قراردادش را با فدراسیون فوتبال امضا کند. ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در برنامه سه کنج درباره قرارداد ویلموتس گفت:« مراحل پایانی قرارداد است و امیدوارم در روزهای آینده به اتمام برسد و خبرهای خوبی بشنویم. چند ماه است که ما درگیر قرارداد جدید هستیم.

فدراسیون یک فرآیندی را شروع کرد برای بستن یک قرارداد خوب و ما هم نقاط قوت و ضعف سرمربی و کادر قبلی را بررسی کردیم و فرصت ها و تهدید ها را کنار هم قرار دادیم و همچنین نظر مردم را هم در نظر گرفتیم. ما تیم خوبی داریم، از نظر ساختار دفاعی حرفی برای گفتن داریم و مردم هم از نتایج تیم ملی در جام جهانی راضی بودند، اما مردم دوست دارند تیم هجومی بازی کند و ما هم این شاخص ها را بررسی کردیم تا به مربی مدنظرمان برسیم. البته ما هم شرایط خودمان را در نظر گرفتیم و همه می دانیم از نظر اقتصادی شرایط کمی سخت است.»

شکوری درباره مذاکره با زیدان و مورینیو گفت:« ما اگر دید منطقی و فنی و ورزشی داشته باشیم نباید این صحبت ها را باور کنیم. رقم زیدان مشخص است و با رقمی که او دریافت می کند محال است او سرمربی تیم ملی ایران شود. اما ما با شناختی که هم از خودمان داشتیم و هم از گزینه هایمان، وارد مذاکره شدیم. مورینیو و زیدان رقم های کاملا مشخصی دریافت می کنند و اصلا منطقی نیست این گزینه ها را برای تیم ملی بیاوریم.»

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:« هر قراردادی شرایطی دارد و مسائلی که برای ما مهم است، رقم قرارداد، مدت قرارداد و شرایط حضور ایشان در تیم ملی ملاک است و درباره این مسائل تیم مذاکره کننده در حال گفت و گو هستند تا یک قرارداد برد برد باشد.»

شکوری درباره بیماری ویلموتس که گفته می شد بیماری خونی دارد گفت:« من اولین بار است که چنین چیزی را می شنوم و نمی دانم منبع این خبر کجاست. من فکر نمی کنم همچنین چیزی باشد و قبل از قرارداد با ایشان و هر بازیکن و مربی ای که وارد ایران می شود یک سری آزمایشات گرفته می شود و اگر کسی دچار بیماری باشد مشخص می شود.»

شکوری درپایان گفت:« ویلموتس وقتی وارد ایران شد تصور چنین کشوری را نمی کرد. ما او را به کمپ تیم ملی و سپس برنامه گشتی در شهر برایش تدارک دیدیم. از ایران خوشش آمد و امیدوارم این قرارداد امضا شود و با توجه به شناختی که از او دارم فکر می کنم می تواند به فوتبال ما کمک کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی تاجی

      کره جوجه شکوری کی سر از تخم درآوردی ؟ خوبه این کلمه برد برد هم رئیس جمهورت انداخت تو دهنت . اگه اینو نمیگفتی همه فکر میکردن هنوز توی تخمی و سر درنیاوردی ...

    • ناشناس

      این برد - برد مثل برد - برد برجام نباشه.

    • بدون نام

      برد برد خوب حسن یه چیز یادتون داد خودش که فقط زرر کرده

    • ناصر

      آخه یکی برد برد میکنه که سابقه خوبی در فوتبال ایران داشته باشه نه تو که با پارتی بازی این سمتو بدست آوردی تازه 100هزار تماشگر که بیایند ورزشگاه به جرعت میگم شاید کسی تو الف بچه رونشناسه

    • بدون نام

      بچه جان منظور حسن از برد برد جنبه خبری داشت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج