جاباما
۸۶۶۱۱۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حلالی: چنین بازی راحتی از پرسپولیس ندیده بودم

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم باید در بازی‌های آینده خود اعتماد به نفس و خودباوری بیشتری داشته باشند تا مثل بازی برابر السد بازی خوب و راحتی ارائه دهند.

ایسنا: اسماعیل حلالی، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل السد در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس در همان اولین بازی که در لیگ قهرمانان آسیا داشت، به خاطر خستگی مفرط نتوانست آن کیفیت لازم را ارائه کند.

ما از همان ابتدا هر چند دقیقه یک بار موقعیت هایی را ایجاد می کردیم اما نتوانستیم به گل دست یابیم ولی داور هم به تیم رقیب کمک می‌کرد و چند گل آفساید را به نفع حریفان گرفت. ما از همان روز اول بدشانسی و خستگی‌هایی داشتیم که اجازه نداد آن کیفیتی که باید داشته باشیم را در زمین به نمایش بگذاریم. ما باید بازی قبل مقابل پاختاکور را می‌بردیم اما به دلایلی نتوانستیم آن بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم.

او ادامه داد: پرسپولیس وقتی قهرمان لیگ برتر شد، در این بازی بدون استرس ظاهر شد و همین طور سرحال‌تر به میدان آمد و توانست بازی بسیار خوبی ارائه دهد. باید بازیکنانمان به این سطح از حرفه‌ای بودن برسند که هر چقدر بازی سخت‌تر شود، اعتماد به نفس بیشتر و استرس کمتری داشته باشند. من به خاطر بازی امروز واقعاً لذت بردم و چنین بازی خوب و راحتی از بازیکنان پرسپولیس ندیده بودم.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: پاس‌کاری بازیکنان پرسپولیس از بیرانوند شروع می‌شد و این دروازه‌بان پاس‌های ۴۰ متری می‌داد. چرا ما در بازی‌های لیگ شاهد چنین پاس‌هایی نیستیم؟ لیگی که ۱,۰۰۰ میلیارد تومان ارزش مالی دارد، نباید چنین تاکتیک‌هایی در آن لیگ پیاده شود.

این مساله نشان دهنده اعتماد به نفس بازیکنان بود و باید چنین باوری در بازی‌های لیگ و رقابت‌های داخلی نیز دیده شود. باید آموزش درستی در فوتبال‌های پایه داده شود تا بازیکنان در مقطع بزرگسال به این خودباوری رسیده باشند. من از دیدن بازی امروز امیدوار شدم تا بتوانیم جام حذفی را کسب کنیم.

او در مورد خداحافظی ژاوی و آخرین بازی او در رقابت‌های حرفه‌ای خاطر نشان کرد: ژاوی، بارسا و رئال ندارد. برخی از بازیکنان همچون ژاوی و کاسیاس این ویژگی همه‌گیر را دارند. ژاوی در طول مدتی که فوتبال بازی کرد فقط به دنبال فوتبال بود و هیچ حاشیه‌ای نداشت. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. ژاوی باید الگوی دیگران برای فوتبالیست‌ها باشد. به نظر من مراسم خداحافظی او، مراسم خوبی بود و برخی از تماشاگران هم به خاطر این بازیکن به استادیوم آزادی آمده بودند.

حلالی در مورد چشم انداز آینده پرسپولیس و برنامه‌ریزی که این تیم باید برای آینده انجام دهد، در این رابطه توضیح داد: این مساله به تفکرات سرمربی بازمی‌گردد اما ما باید در دفاع چپ و راست بازیکنانی را در اختیار بگیریم. محمد نادری در دفاع چپ به شکل خوبی فوتبال بازی می‌کند اما به نظر من او یک دفاع وسط تمام عیار است. منظور من از دفاع راست خوب مثل صادق محرمی است که یک جوان دونده بود و تاثیر بسیار خوبی روی بازی می‌گذاشت.

ما همچنین باید ۱۰۰ درصد به دنبال یک مهاجم خوب باشیم. بودیمیر توانایی‌های فردی خوبی دارد. او یک ویژگی بسیار خوبی دارد که مهاجمان ما در لیگ برتر ندارند. آن هم توانایی نگه داشتن توپ است ولی بالا بودن سن او باعث شده که تحرک کمی داشته باشد و در مقاطعی از بازی با ایجاد شدن تجمع بازی جریان خود را از دست بدهد. ما همچنین یک بازیکن بازی‌ساز می‌خواهیم که توپ را گردش بدهد و پاس‌های موثری بدهد.

ما در حوزه دروازه‌بان مشکلی نداریم اگر بیرانوند ترانسفر نشود ما در پست دروازه‌بان خللی نداریم. به نظرم تا زمانی که بیرانوند در پرسپولیس است باید دروازه‌بانان تیم امیدمان را به عنوان دروازه‌بان‌های دوم و سوم قرار دهیم تا خوب تمرین کنند و پرورش یابند که اگر بیرانوند از این تیم رفت آنها آمادگی خوبی برای جانشینی او داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تو رات

      حالا کی گفته که هلال احمر بیاد نظر بده اصلا تو اوسکل داخل آدم شدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج