۸۶۶۱۴۰
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

اعلام حکم چند محکوم دادگاه‌های ویژه اقتصادی

سخنگوی قوه قضاییه احکام صادره برای چند محکوم دادگاه‌های ویژه اقتصادی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی قوه قضاییه احکام صادره برای چند محکوم دادگاه‌های ویژه اقتصادی را اعلام کرد.

غلامحسین اسماعیلی در این باره گفت: پرونده مربوط به آقای حسین هدایتی مورد رسیدگی قرار گرفت و رأی صادر شد و با رأی صادره از دادگاه ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی، حسین هدایتی فرزند علی اکبر به جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی و پولی کشور از طریق تحصیل نامشروع به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از بکار گیری خدمات دولتی و رد مال معادل ۴ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال یعنی ۴۸۸ میلیارد تومان به نفع بانک سرمایه و تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شد.

وی افزود: متهم دیگر سید مهدی موسوی نژاد به جرم اخلال در نظام اقتصادی به تحمل ۱۵ سال حبس و محرومیت دائم از مشاغل دولتی و استرداد ۹۳۰ میلیارد ریال در حق بانک سرمایه و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. همچنین علی اکبر یقینی به جرم معاونت در اخلال در نظام اقتصادی به ۱۰ سال حبس و محرومیت دائم از مشاغل دولتی و مجتبی کیان پیشه به جرم معاونت در اخلال در نظام اقتصادی به تحمل ۵ سال حبس محکوم شده است.

وی اضافه کرد: در دادنامه‌های صادره دیگر، محمد محسنی آهویی به جرم اخلال در نظام ارزی به ۱۰ سال حبس، ضبط ارزهای مکشوفه و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و محمد حسین عابدینی نژاد به جرم اختلاس به چهار سال حبس و انفصال دائم از مشاغل دولتی و استرداد یک هزار و ۳۷۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در حق صندوق دولت و آقای جهانگیر حجتی نجف آبادی به جرم اخلال در نظام اقتصادی به تحمل ۳ سال حبس و پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در حق ۳۱ نفر از شکات محکوم شده‌اند.

همچنین سیدحمیدرضا رضوی به جرم اخلال در نظام اقتصادی از طریق خرید و فروش ارز بدون مجوز به تحمل ۳ سال حبس و ضبط ارزهای مکشوفه، سید رضا میری به جرم اخلال در نظام ارزی به تحمل ۳ سال حبس و نوید محمدی فرزند غلامرضا به جرم اخلال در نظام ارزی کشور به تحمل ۳ سال حبس و ضبط ارزهای مکشوفه محکوم شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انها چرا اعدام نشدند، تا درس عبرتی بشود برای دیگران ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا اعدام نشدن کاش تا آخر عمر تو زندان میموندند.

    • بدون نام

      با مفسدان اقتصادی باید برخورد شدید قضایی شود.............

    • هادی

      باید اعدام میشدن تا درس عبرتی باشه

    • دردی شمشیری

      نظر امام راحل و عزیزمان این بود که این اشعال ها با ید از بین بر وند

    • بدون نام

      باز هم جای امیدواری است گویا قوانین ، ضعف هایی دارد .... آیا این مجازات ها بازدارنده است ؟ مدیران جامعه باید پاسخ دهند...‌

    • پارسا طولایی

      اقای هدایتی خدا برحقه دست میکردی توی جیب مثل ریگ پول به ثروتمندان میبخشیدی ولی ازجیب مردم حالا بقیه عمرت رو توی زندان سپری کن بابت یه ثروتمند فوتبالیست میلیاری به ترکیه پول ودلار دادی دیدی هیچکی به دادت نرسید ولی اگه مخفیانه به یه فقیروگرفتار کمک میکردی حال دعای خانواده اون فقیر پشت سرت بود وخدا کمکت میکرد هرچند خدا طناب دار رو از گردنت باز کرد برو توسلولت لا لا کن

    • بدون نام

      خوشا بحال تون چندصباحی زموبچه تان در رفاه هستند به مردم راهکار بدهید زندان چهاردیواری بهترازاین زندان بیرون هست که درصورت زن وبچه هرلحظه شرمنده یک چیزی می شویم هر هموطن ایرانی مشکلات اقتصادی دارد درک می کند که چه میگوییم مثل معلولین مظلوم بهزیستی باماهیانه مستمری 100 وهشت تومن چه گرفتاری هایی دارند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج