جاباما
۸۶۶۲۸۵
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

تلاش اسرائیل برای دوری از تنش‌های خلیج‌فارس

یک رسانه سعودی گزارش داد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نزدیکترین متحد ترامپ محسوب می‌شود به فرماندهان ارتش دستور داده است از تنشهای اخیر در خلیج فارس دور بمانند.

خبرگزاری فارس: یک روزنامه عربستانی چاپ لندن در شماره سه شنبه خود به نقل از منابع امنیتی در تل آویو گزارش داد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسا و فرماندهان امنیتی خود دستور داده اطمینان حاصل کنند وارد شرایط تنش بین ایران و آمریکا از یک سو و ایران و کشورهای عربی از سوی دیگر نشوند.

به نوشته شماره سه شنبه روزنامه «الشرق الاوسط» دستور‌های نتانیاهو در جلسه‌ای با حضور وی به عنوان وزیر جنگ، «آویو کچاوی» رئیس ستاد ارتش ، «یوسی کوهن» رئیس موساد، «معیر بن شبات»، رئیس شورای امنیت ، «ناداو آرگمان» رئیس شین بیت، ژنرال «تامیر هیمن» رئیس رکن اطلاعات ارتش و دیگر مقام‌های ارشد این رژیم صادر شد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو بعد از توجیه شدن در این جلسه نسبت به آخرین وضعیت موجود در خلیج فارس، به افسران بلندپایه گفته که باید اقدام‌هایی برای فاصله گرفتن (رژیم) اسرائیل از این تحولات انجام شود.

یک مقام سیاسی رژیم صهیونیستی در نیز درباره آخرین تحولات منطقه گفت، ایران قدرت خود را برای باز داشتن ترامپ از ورود به عرصه درگیری نشان می‌دهد. ایران در حال ارسال پیام به آمریکا مبنی بر این است که جنگ احتمالی با ایران مانند حمله آمریکا به عراق نیست.

منابع مطلع در تل آویو بر این باورند که در صورت درگیری در منطقه، اسرائیل هدف نخست حملات سپاه ایران خواهد بود. این منابع مدعی هستند که ایران اخیرا تعداد زیادی راکت به گروههای مورد حمایت خود در عراق و سوریه منتقل کرده است.

این در حالی است که «یووال روتم» دبیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه با «نگران‌کننده» خواندن افزایش ظرفیت غنی‌سازی اورانیوم در ایران، از «جامعه بین‌الملل» خواست فشارها بر ایران را افزایش دهد.

یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی نیز در روزهای گذشته ابراز نگرانی کرد که بروز هرگونه تنش با ایران، موجب هدف قرار گرفتن سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

«یووال اشتاینیتس»، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت، در صورت شدت گرفتن تنش میان ایران و آمریکا، «حزب‌الله لبنان» و «جهاد اسلامی فلسطین» با موشک‌ به ما حمله می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ,
      وای به اون روزی که تنها یک گلوله به طرف ایران شلیک بشه .فقط خدا میداند چه بر سر اسرایل میاید .فقط خیلیها خدا خدا میکند که پیاده خودمونو برسونیم به مرزهایت ای دلقک نتانیاهو اون موقه میخواهی کجا قایم بشی جایت فقط ۱۰ متر زیر خاکه .خخخخخخخخ

    • بدون نام

      ایران لازم نیی حمله کنه حزب الله برای شما بسه

    • محمد

      ای شیطون.
      آتیش رو به پا کرده و کشیده کنار.
      یهودیت یعنی همین.

      پاسخ ها

      • باغبانی

        بله حرف محمد درسته گاو شیرده وهابیت هم همین طؤر

    • بدون نام

      نتانیاهو ، اگر جنگ ایران و آمریکا شروع شود ، اول کار اسرائیل را یکسره می کنیم ، دوم منافع آمریکا ، سوم تاسیسات کشورهای مرتجع منطقه به آتش کشیده خواهد شد.

    • باغبانی

      چون اسراییل خوب میداند اگر جنگی درگیر د احتمال محو شدنش روی زمین بسیار ز یآد است به همین خاطر پشت سر سگ زرد وگاوشیرده پنهان شده

    • بدون نام

      نتانیابوی بی شرف آتش جنگ رافوت کرد واکنون به مرحله شعله وری رسیده اعلام میکند مواظب باشید حرکتی نکنید که دراین آتش جنگ بسوزیم.خودشان خوب میدانندهیزم جنگ ایران وآمریکا هستند ولی دست از دشمنی برنمیدارند.در روایاتی از حضرت علی(ع)مفرماید درآخرالزمان جنگی بین ایرانیان وقوم یهود آغاز میشود که شروع کننده اش قوم یهود است.چنان کشتاری از قوم یهود صورت میگیرد که به کوچک وبزرگشان رحمی نمی شودونابود میشوند.(بلایی بدتر ازصلیبیون توسط صلاح الدین ایوبی)

    • بدون نام

      همه اتش ها از گور اسراییل بلند میشود و روز اول درگیری جواب همه اتش ها را خواهی گرفت

    • بدون نام

      نترس بابا این کاره نیستیم ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج