۸۶۶۳۲۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

زوران مامیچ، نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال

مامیچ با استقلالی‌ها در حال مذاکره است و هیچ بعید نیست که به زودی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شود.

ایران ورزشی: به رقم پیشنهادی باشگاه استقلال به مامیچ نمی‌شود اشاره کرد به این دلیل که هنوز توافق با مامیچ نهایی نشده اما با قطعیت می‌توان پرده از این خبر مهم برداشت که در میان چند گزینه خارجی که مد نظر باشگاه استقلال هستند، مامیچ نزدیک ترین چهره به نیمکت استقلال است و هیچ بعید نیست که ظرف روزهای آتی نام سرمربی سابق الهلال به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود.

مامیچ اکنون بدون تیم است و بعد از قطع همکاری با الهلال مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته است. حضور این مربی کروات در استقلال را هرگز نباید دور از ذهن بدانیم. مامیچ در حال نزدیک شدن به استقلال است و طبق همان قول و قرارهای قبلی فرهادمجیدی هم به احتمال بسیار زیاد دستیارش خواهد شد.

***

مسئولان باشگاه استقلال عزم خود را جزم کرده اند تا به زودی نام سرمربی این تیم را معرفی کنند. با توجه به اینکه در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال مصوب شده حتما گزینه خارجی انتخاب شود، تلاش هایی در این راستا درحال انجام است تا استقلال هرچه زودتر سرمربی خود را بشناسد.

در همین راستا برخی مسئولان باشگاه استقلال در حال رایزنی با مامیچ، سرمربی سابق تیم الهلال عربستان هستند و حتی این احتمال وجود دارد که یکی از مسئولان باشگاه استقلال که اکنون در امارات به سر می‌برد در این کشور بماند و مذاکرات را با مامیچ ادامه دهد. این مربی پیش از آنکه در باشگاه الهلال عربستان مشغول به فعالیت شود، سرمربی تیم العین امارات بود. مامیچ که اهل شهر زاگرب در کشور کرواسی است مربیگری در تیم های النصر امارات و دیناموزاگرب را هم در کارنامه دارد.

زوران مامیچ، نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال

این مربی کروات سابقه بازی برای تیم ملی کرواسی را هم دارد اما سوابق او در تیم ملی کرواسی درخشان نیست اما زوران دوران بازیگری نسبتا پرباری داشته و با اینکه در تیم های آن چنان مطرحی حضور نداشته اما سال ها در پست هافبک میانی بازی کرده است.

البته مسئولان باشگاه استقلال به جز مامیچ با دیگر گزینه های خارجی نیز درحال مذاکره هستند و تا نهایی نشدن این پروژه مذاکرات خود را ادامه خواهند داد اما با توجه به اینکه مامیچ به تازگی از الهلال اخراج شده و حقوقش را هم دریافت کرده هیچ بعید نیست که به پیشنهاد باشگاه استقلال که مانند الهلالی ها چشمگیر نیست، درنهایت پاسخ مثبت بدهد و به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کند.

درباره اینکه استقلالی‌ها چه دستمزدی برای مامیچ در نظر گرفته اند اطلاعات دقیقی در دست نیست اما در نشست هیات مدیره که اخیرا برگزار شد، به مسئولان نقل و انتقالات باشگاه تاکید شد که سرمربی جدید را با قیمتی حوالی 500هزار دلار جذب کنند که باید دید در نهایت این امکان فراهم خواهد شد یا اینکه مامیچ رقم بیشتری را از باشگاه استقلال طلب خواهد کرد.

با توجه به اینکه مامیچ به مانند وینفرد شفر مربی چندان مشهوری نبوده استقلالی‌ها می‌توانند به پرداخت دستمزد کمتر به این مربی امیدوارباشند تا شاید این گره و کلاف در هم پیچیده باز شود اما چنانچه استقلالی‌ها با قیمت پایین تر از شفر موفق به عقد قرارداد با مامیچ شوند نباید این مربی را برای استقلال گزینه نامطلوبی دانست.

مامیچ در فوتبال آسیا سابقه فعالیت دارد و بیش و کم فوتبال ایران و تیم های بزرگش را می‌شناسد و با علم به اینکه غالبا کروات ها در فوتبال ایران عملکرد بدی نداشته اند و همواره جزو مربیان سازنده بوده اند، حضورش در استقلال به احتمال بسیار می‌تواند نتیجه بخش باشد.

مصاحبه مجیدی و نشانه‌هایی از عقب نشینی

اما در عین حال بعد از بازی با العین امارات برخی رسانه ها به نام فرهاد مجیدی اشاره و حتی او را به عنوان گزینه اصلی نیمکت استقلال معرفی کرده اند. این تحلیل ها بیشتر ناشی از فضای روزهای اخیر است که نه فقط فرهاد بلکه امیرقلعه نویی هم گزینه مربیگری در استقلال بود اما تحرکات اخیر در داخل باشگاه استقلال ظاهرا هدفگذاری را به سمت و سوی دیگری برده و انگار تصمیم گیران باشگاه می‌خواهند نام سرمربی جدید خود را معرفی کنند که تا به امروز مامیچ نزدیک ترین گزینه به اردوگاه آبی بوده به این دلیل که مذاکرات با این مربی بهتر از دیگر مربیان پیش رفته است و به لحاظ مالی نیز مامیچ به بودجه استقلال نزدیک تر است.

فرهاد مجیدی نیز بعد از بازی با العین امارات حرف هایی به زبان آورد که نشان دهنده عقب نشینی او از موضعی بود که بعد از بازی با سپیدرود اتخاذ کرد.

مجیدی بعد از آن بازی با چهره ای برافروخته اعلام کرده بود که استقلال را می‌سازد و حتی برخی بازیکنان باید از این تیم بروند که این جملات به همه می‌فهماند که فرهاد قصد دارد در استقلال به عنوان سرمربی در استقلال بماند که البته مدیران باشگاه استقلال هرگز چنین قصدی نداشتند و بعد از چند روز به اطلاع مجیدی هم رسانده شد که روی همان توافق های قبلی استوار بماند تا کار باشگاه برای به سرانجام رساندن اهدافش دشوار نشود که مجیدی هم بعد از بازی با العین امارات رسما اعلام کرد که در هر پستی در استقلال حاضر به فعالیت است که این صحبت ها نشان دهنده عزم تازه او برای کمک به گزینه خارجی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چپ وراست واسه کیسه خرج میکنن این بیت المال نیست . اخه تاکی فرق میزارید بین کیسه وپرسپولیس . معلوم نیست تا پنج شش سال پیش که پرسپولیس نتیجه نمیگرفت چرااینقدرواسش خرج نمیکردن هنوزپول شفرندادن رفتن دنبال سرمربی دیگه

    • بدون نام

      اگه خوب بود الهلال نگه میداشت

    • مهرشاد

      مناسب برای استقلال نیست.

    • بدون نام

      فقط امیر خان قلعه نویی

    • امیر

      خیلی گزینه خوبیه شک نکنید

    • محمد

      امیرقلعه نوعی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج