۸۶۶۳۲۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

وداع «ژاوی» و دل‌هایی که تنگ می‌شود

آخرین پرده دوران شگفت انگیز فوتبالی «ژاوی هرناندز»، جذابیت و هیاهوی چندانی نداشت چرا که تیم وی در آخرین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب پرسپولیس ایران شد.

ایرنا: آخرین پرده دوران شگفت انگیز فوتبالی «ژاوی هرناندز»، جذابیت و هیاهوی چندانی نداشت چرا که تیم وی در آخرین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب پرسپولیس ایران شد.

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز سه شنبه نوشت: هافبک خلاق ۳۹ ساله اسپانیایی که به همراه لاروخا جام جهانی ۲۰۱۰ را بالای سر برد و چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و هشت قهرمانی لالیگا را نیز در کارنامه دارد، توسط هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی تهران مورد تشویق قرار گرفت؛ جایی که تیم از پیش حذف شده پرسپولیس با ارائه نمایشی متحول شده دومین برد خود را در ۶ بازی مرحله گروهی ثبت کرد.

وداع «ژاوی» و دل‌هایی که تنگ می‌شود

از بین 11 هزار تماشاگر حاضر در آزادی که بیشتر با پیراهن قرمز در ورزشگاه حضور داشتند، تعدادی از هواداران میزبان بنرهایی را با مضمون «خداحافظ ژاوی» به همراه آورده بودند تا مراتب تقدیر خود را از ستاره اسپانیایی به نمایش بگذارند؛ ستاره ای که به همراه «آندرس اینیستا» ستون فقرات یکی از بهترین تیم های تاریخ بارسا را تشکیل داده بودند.

علاوه بر این، مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز به رسم یادبود پیراهنی را که به یاد روزهای بازی ژاوی، روی آن شماره 6 نقش بسته بود، به وی اهدا کرد.

با این حال، دومین شکست متوالی السد که در پی باخت 4 بر یک خانگی آنها مقابل الدحیل در فینال جام امیر قطر رقم خورد بدین معنا بود که دوران درخشان فوتبالی ژاوی بدون سر و صدا، هیاهو یا اتفاقی خاص به پایان خواهد رسید.

ژاوی که نخستین بازیکنی است که سابقه 150 بازی را در لیگ قهرمانان اروپا دارد، تاکید کرد که وی در قطر خواهد ماند و حرفه مربیگری را آغاز می کند.

جزوالدو فریرا سرمربی السد در خصوص وی اظهار داشت: فکر می کنم فوتبال با یکی از بهترین بازیکنان جهان وداع کرد؛ کار کردن با بازیکنی در سطح ژاوی لذت بخش بود؛ ژاوی سرمربی بزرگی خواهد شد.

این در حالی است که «گابی» هم تیمی اسپانیایی ژاوی در السد ضمن ادای احترام به وی، هافبک خلاق اسپانیایی را با لفظ «الگو» خطاب کرد.

السد پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی کرده بود و بازیکنان قطری امیدوار بودند تا با کسب یک پیروزی در بازی شب گذشته، وداع شایسته ای با کاپیتان خود که برای مدت چهار سال در کنار آنها بوده، داشته باشند.

پرسپولیسی ها بازی مذکور را به لطف گل های «مهدی ترابی» و «علی علیپور» با پیروزی پشت سر گذاشتند و اگرچه وداع ژاوی با فوتبال، با پیروزی همراه نبود اما این موضوع باعث نمی شود که دل دنیای فوتبال برای ستاره آرام اسپانیایی تنگ نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باهوش

      ما همیشه مال خودمونو از بین میبریم وبرا خارجی ها خوشحال میشیم متاسفانه

    • بدون نام

      خداحافظ تیکی تاکای تک دنیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج