جاباما
۸۶۶۳۲۹
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس، خالی از بازیکن خارجی می‌شود؟

بازیکنان خارجی پرسپولیس مدت زیادی است که دریافتی از این باشگاه نداشته‌اند و از این مساله دلخورند. این در حالی است که مسوولان باشگاه پرسپولیس سخت در تلاش هستند تا ارز ثانویه تهیه کنند تا مجبور نشوند بیشتر از این برای پرداخت دستمزد خارجی‌های خود با توجه به افزایش چشمگیر قیمت ارز، ضرر مالی ببینند.

ایران ورزشی: بازیکنان خارجی پرسپولیس مدت زیادی است که دریافتی از این باشگاه نداشته‌اند و از این مساله دلخورند. این در حالی است که مسوولان باشگاه پرسپولیس سخت در تلاش هستند تا ارز ثانویه تهیه کنند تا مجبور نشوند بیشتر از این برای پرداخت دستمزد خارجی‌های خود با توجه به افزایش چشمگیر قیمت ارز، ضرر مالی ببینند.

به خاطر همین مساله هم بود که بشار رسن با دلخوری مجبور به ترک ایران شد و باز هم به وی وعده داده شد که دستمزدش را به زودی دریافت می‌کند. بشار در شرایطی امروز(سه شنبه) تهران را ترک کرد که در خصوص آینده اش گفت:«نمی‌خواستم و فکر نمی‌کردم شرایط اینگونه باشد. من طی ماه‌های اخیر هیچ تعهدی برای پرداخت مطالبات ندیدم. مساله ای که برای بازگشتم اکنون نمی‌توانم توضیحی بدهم و شاید به معنای این باشد که نمی‌خواهند.»

پرسپولیس، خالی از بازیکن خارجی می‌شود؟

بشار در فرودگاه استوری معناداری در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت با رفتن به باشگاه تنها چیزی که نصیبش شده عکس گرفتن با جام بوده است که نشان دهنده دلخوری اش بود.

مدیر برنامه ایرانی بشار هم بعد از استوری بشار که شایعه جدایی او از پرسپولیس را قوت بخشیده گفته است:«بشار اولین بار بعد از دو سال از فضای مجازی برای بیان صحبتش استفاده کرد که بیشتر شبیه به یک درد و دل بود و نشات گرفته از فشار خانواده .خانواده ای که تمام چشم و امیدشان هر از چند ماهی به برگشتن دست پر بشار به خانه است.»

ارسلان مرتاض ادامه می دهد:«بنده هم برای اولین بار از این فضا استفاده می کنم و برای آخرین بار در مورد طلب مالی بشار مصاحبه می کنم.طبق صحبت های روز گذشته(دوشنبه) آقای عرب مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس قرار بر این شد که هفته آینده طبق نامه نگاری‌های انجام شده ایشان با مراجع مورد نظر طلب سال گذشته بشار را پرداخت کرده و در اولین فرصت نیز وضعیت اسکان بازیکن را بهت کنند.این پرداخت باعث می شود قرارداد بشار نیز با باشگاه ادامه داشته باشد.»

وی ادامه می دهد:«بنده در جریان تلاش آقای عرب برای تهیه ارز در این مدت بوده و هستم اما باید به بشار هم به عنوان یک جوان آینده دار که تنها راه درآمدش از فوتبال هست و سال دوری خانواده اش را تحمل کرده حق دهیم.ان شاء الله که طبق صحبت‌های انجام شده بنده با آقای عرب مشکلات تا هفته آینده برطرف خواهد شد.»

اما مشکلات ملی باشگاه های دولتی از جمله پرسپولیس احتمالا باعث خواهد شد بازیکنان خارجی این تیم ها یکی یکی جدا شوند و از ایران بروند.پرسپولیس هم غیر از بشار عراقی دو بازیکن کروات دارد که احتمال رفتن آنها قویتر از رسنی است که در این تیم بازیکن اصلی و تاثیرگذار بوده.

گفته می شود اگر وساطت برانکو ایوانکوویچ نبود ماریو بودیمیر نیز در سفر اخیرش به کرواسی در کشورش ماندنی شده و با فسخ قرارداد یک‌طرفه و شکایت به فیفا خواهان کل پول قراردادش می‌شد. از این جهت که او به دلیل چند ماه عقب افتادن حق و حقوقش قانوناّ می‌توانست به مانند آنتونی گولچ (بازیکن سابق پرسپولیس) این کار را انجام دهد.

با توجه به این مسائل امکان اینکه باشگاه پرسپولیس با بازیکنان خارجی خود برای فصل آینده قطع همکاری کند، زیاد است. باشگاه پرسپولیس اگر مایل به حفظ رادوشویچ، بودیمیر و بشار باشد باید مبلغی در حدود 14 تا 15 میلیارد تومان برای یک فصل آنها کنار بگذارد که در ظاهر اقدامی معقول نیست. جدا از اینکه فراهم کردن دستمزد مربیان خارجی پرسپولیس هم بیش از 20 میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه در پی خواهد داشت.

مدیریت باشگاه پرسپولیس در این زمینه صحبت‌هایی هم با برانکو داشته و ایوانکوویچ هم که اساسا مربی ای نیست که با شرایط پیش آمده مخالفت کند به احتمال فراوان با این تصمیم کنار خواهد آمد.به نظر می رسد زلزله خروج بازیکنان و مربیان خارجی از فوتبال ایران جلوتر از همه دامن قهرمان سه فصل اخیر لیگ برتر را خواهد گرفت .

در واقع از آنجا که پرسپولیس بیشتر از سایر تیم ها جلوی چشم است و هوادار بیشتری دارد همه اتفاقات اینچنینی از این باشگاه آغاز خواهد شد .پس اگر فصل بعد کادر بازیکنان پرسپولیس را تمام ایرانی دیدید اصلا تعجب نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا تعجب می کنیم تیمی که بیشترین هوادار در آمدی کلان سامانه هواداری و لیگ قهرمانان را داره نمونه بازیکنش را حفظ کنه
      ولی تیم دیگه نه تنها پول بازیکن که پول رضایت نامه به باشگاه را می دهد
      استقلال هم که یه جین خرید پول فصل بعد شون هم داد پول این ها هم می ده میندازه بیرون یه دو جین دیگه میگیره
      تعجب داره نو تعجب نکنید

      پاسخ ها

      • ( SHERVIN )

        این لنگ اینقدر بد حساب است حتی از تیمهای افغانستان هم حاضر نمی شن با این تیم در پیتی قرار داد ببندند.خخخخخخ

    • بدون نام

      هدایتی رفته زندان وگرنه پول بیت المال رو میداد بهشون

    • باهوش

      اگر وزیر اجازه بده وناراحت نشه از نبوغ ایرانی استفاده بشه

    • بدون نام

      شایعه درست نکن کیسه کش

    • لوییز ۳۳

      آقای عرب ،معلوم هست چیکار میکنید ؟
      تورو خدا برووووو

    • معين عالدين

      ايشالا ذلت و رفتن باعث و بانياشو به چشم ببينيم واي به حال اين تيم بعد از برانكو...

    • بدون نام

      چطوریه که ما پول سه تا بازیکن رو نداریم بعدش استقلال از،اول فصل تا الان بیش،از شیش،خارجی استخدام و با میلیارد ها تومن پول ایران رو ترک کردن
      تیم حکومتی پرسپولیسه یا استقلال لعنت به همه استقلالی های نفهم خر چرا هر روز بیشتر خودتونو به خریت میزنید

      پاسخ ها

      • امیر حاتمی

        لعنت به همه لنگیایه بی خاصیت

    • بدون نام

      چطورکیسه میتونه واسه شفرپانزده میلیاردبده اونم هیچ غلطی نکرده بعد ماکه با بازیکنای خارجیمون قهرمان لیگ شدیم نمیتونیم پانزده میلیاردخرج کنیم که سه تاازبازیکنای قهرمان لیگ نگه داریم . بازم کیسه میخواد هفت هشت میلیاردم خرج کنه واسه سرمربیش .واسه مابیت ال ماله واسه کیسه عین ماله؟؟؟؟و

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      اونی ک خره و خودشو ب خریت زده شمایید لنگیا ک با این همه شواهد علنی نمیخاید قبول کنید جامتونو با تبانی و فسادگرفتین. نمیخاین قبول کنید کثیف ترین تیم تاریخید حکومتی نجس. جعل طارمی . دلالی برانگوه. هتریک فساد. کمک داوران. پولهای کثیف هدایتی. علی عبده قاتل ک تاسیس کننده باشگاتون بود. پول ندارید الان چون باباتون هدایتی رفت زندان. کثیف ترین تیم دنیا

    • PS

      واقعا ننگ بهاین عدالت به این مدیریت بی خاصیت که نمیتونن چهارتا بازیکن خارجیرو نگه دارن اونوقت یه تیم دیگه نه تنها جام‌نمیاره بلکه روزشمار پول میقاپه واقعا باعث ننگ پرسپولیسه بااین اوضاع مدیریت

    • پسررررر

      بهتر که بودیمیر بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج