۸۶۶۴
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

كاناپه براي اتاق‌ نشيمن

برای بسیاری افراد، انتخاب و خريد يك سرويس مبلمان، كاري نگران‌كننده و پر‌استرس است. توصيه ما اين است كه ابتدا به‌خوبي براي خود روشن سازيد چه چيزي مي‌خواهيد و بايد به‌دنبال چه بگرديد.

كاناپه براي اتاق‌ نشيمن

كاناپه براي اتاق‌ نشيمن

برای بسیاری افراد، انتخاب و خريد يك سرويس مبلمان، كاري نگران‌كننده و پر‌استرس است. توصيه ما اين است كه ابتدا به‌خوبي براي خود روشن سازيد چه چيزي مي‌خواهيد و بايد به‌دنبال چه بگرديد. امروزه وجود مبل و كاناپه در خانه يك ضرورت و تا حد زيادي تعيين‌كننده سبك دكوراسيون است؛ در اين مطلب نكاتي درباره خريد يك كاناپه راحت و كاربردي به شما ارائه مي‌شود.


كاناپه براي اتاق‌ نشيمن


پارچه روكش

انتخاب يك سبك نقطه آغاز كار شماست. زماني‌كه براي انتخاب و خريد مبل به بازار مي‌رويد، با صدها نوع پارچه در طرح و رنگ‌هاي مختلف مواجه مي‌شويد كه هريك از آنها داراي سبك و تاثير مخصوص خود هستند. قيمت اين پارچه‌ها نيز تنوع بسيار دارند و گاهي در برخي موارد قيمت برخي از پارچه‌هاي رومبلي از قيمت خود مبل بيشتر مي‌شود. همچنين توجه كنيد كه جلوه يك پارچه در فروشگاه، ممكن است در خانه شما به ‌صورتي ديگر باشد. بنابراين با آوردن نمونه‌هايي از آن به خانه و اطمينان از جلوه پارچه در خانه‌تان، انتخاب كنيد.


كاناپه براي اتاق‌ نشيمن

رنگ پارچه‌ها و الگوها

اگر قرار است كاناپه را مقابل ديوار قرار دهيد توصيه مي‌كنيم از كاناپه‌هايي با روكش‌هاي ساده و بدون طرح استفاده كنيد، زيرا در اين صورت مي‌توانيد به‌راحتي براي ديوار و همچنين پارچه پرده از هر رنگ و طرحي بهره گيريد. اما اگر كاناپه و مبل‌ها را در وسط اتاق و دورتر از ديوار قرار مي‌دهيد، مي‌توانيد به‌راحتي از پارچه‌هاي طرح‌دار استفاده كنيد.

رنگ‌هاي خنثي همواره امن‌ترين و بي‌دردسرترين رنگ‌ها براي روكش مبلمان هستند؛ مي‌توانيد رنگ‌هاي متعدد و زنده را با كمك كوسن‌هاي رنگانگ به مبلماني با رنگ خنثي اضافه كنيد. علاوه بر اين، ايجاد تغييرات در جلوه دكوراسيون‌هايي كه مبلمان و كاناپه‌هاي خنثي از قبيل بژ يا عاجي دارند به مراتب آسان‌تر است. رنگ سبز ملايم نيز از جمله رنگ‌هاي پرطرفدار براي پارچه كاناپه است. براي زيباتر شدن جلوه و احساس دكوراسيون، مي‌توانيد از پارچه‌هاي بدون طرح اما بافت‌دار مانند داماسك استفاده كنيد (این نوع پارچه دارای بافت ساده و جلای زیادی است و به صورت تك‌رنگ و گل‌دار موجود است).

وقت بگذاريد

هرگز براي صرفه‌جويي در وقت، از آوردن نمونه‌هاي انتخابي خود به داخل خانه و اطمينان از نحوه جلوه آن در نورپردازي خانه و هماهنگي آن با ديگر عناصر دكوراسيون اجتناب نكنيد؛ زيرا اگر از هر لحاظ مطمئن نشده باشيد و سفارش بدهيد، احتمال پشيمان شدن شما پس از تحويل جنس بسيار زياد است. در حقيقت وقت گذاشتن براي حصول اطمينان و انتخاب بهترين و مناسب‌ترين گزينه، به نوعي صرفه‌جويي در وقت و هزينه است.

داشتن مقداري اطلاعات لازم است

داشتن اطلاعات و دانشي مختصر و ناچيز درباره كاناپه و مبلمان به شما كمك مي‌كند تا با اعتماد به نفس بيشتري قدم در فروشگاه بگذاريد و با پرسيدن سوالات كليدي از فروشنده، راهنمايي‌هايي از او بگيريد كه مي‌تواند در انتخاب مناسب‌ترين گزينه به شما كمك كند. بنابراين توصيه مي‌كنيم قبل از رفتن به بازار براي خريد، قدري اطلاعات و دانش خود را در اين زمينه بالا ببريد.

كاناپه براي اتاق‌ نشيمن

جبران سنگين يك اشتباه

اگر خريدي عجولانه داشته باشيد و مبلماني را بخريد و پس از آوردن به خانه دريابيد جلوه آن مطابق با انتظار و خواسته شما نيست، مي‌توانيد با عوض كردن روكش آن تا حدي اين اشتباه را جبران كنيد كه البته بسيار هزينه‌بر و وقت‌گير است؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم تمام تلاش خود را به كار گيريد تا اين اشتباه از اول رخ ندهد.

كاناپه براي اتاق‌ نشيمن

آسايش و راحتي مهمتر از هرچيزي است

مهم‌ترين ويژگي يك كاناپه راحتي آن است. زماني كه روي كاناپه مي‌نشينيد نبايد هيچ‌گونه احساس ناراحتي كنيد. راحتي و استاندارد بودن كاناپه، از تمام ويژگي‌هاي آن، حتي سبك آن نيز مهم‌تر است. بنابراين براي انتخاب يك كاناپه حتما روي آن بنشينيد و ميزان راحتي آن را بيازماييد و از استاندارد بودن و نيز استحكام آن مطمئن شويد.

كاناپه براي اتاق‌ نشيمن

سایر گزینه‌ها

فوم پلی اورتان بسيار محكم ولي نرم و خوشايند است و شكل خود را پس از قرار گرفتن در معرض فشار حفظ مي‌كند. كاناپه‌هاي تمام فوم ارزان‌تر هستند و تنها بين ۸ تا ۱۰ سال عمر مي‌كنند. اين نوع كاناپه‌ها به‌راحتي انواع ديگر نيستند اما بسيار كاربردي هستند. جالب است بدانيد كه هرجا براي خريد مبل برويد با تنوع قيمت گسترده‌اي براي مبل‌هاي تمام فوم روبه‌رو مي‌شويد. توصيه مي‌شود مرغوب‌ترين و بهترين گزينه‌اي كه توانايي خريد آن را داريد انتخاب كنيد.

كاناپه‌ها حرف مي‌زنند!

يك كاناپه بسته به شكل ظاهري كه دارد مي‌تواند بگويد كه چه سبكي دارد و براي چه نوع دكوراسيوني مناسب است. كاناپه‌هاي بزگ و گوشتالو يك چيز مي‌گويند و كاناپه‌هاي خشك و رسمي يك چيز ديگر. دكوراسيون اتاق‌نشيمن شما مي‌تواند به شما ديكته كند كه چه نوع كاناپه‌اي براي خانه شما مناسب است. چنانچه اتاق‌نشيمني مدرن يا با سبك روستايي داريد، كاناپه‌هاي تمام پارچه و راحت گزينه مناسبي براي شما هستند اما اگر دكوراسيوني رسمي و كلاسيك داريد، توصيه مي‌كنيم كاناپه‌هاي شيك و لوكس يا كاناپه‌هاي چرمي را انتخاب كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

كاناپه براي اتاق‌ نشيمن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داریوش

      سلام خیلی خوب بود

    • sara

      khaily khoob bood vali baiad bishtaresh koni
      mmmmmmmmeeeeeeeeeerrrrrr30

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج