۸۶۶۴۱۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

احتمال حضور مامیچ در استقلال

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل العین به فصل خود پایان داد. اینکه این تیم موفق بود یا ناکام را به کارشناسان سپرده و در این مقال می‌خواهیم اخباری را که در حاشیه اردوی آبی‌پوشان به گوش می‌رسد، بررسی کنیم.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل العین به فصل خود پایان داد. اینکه این تیم موفق بود یا ناکام را به کارشناسان سپرده و در این مقال می‌خواهیم اخباری را که در حاشیه اردوی آبی‌پوشان به گوش می‌رسد، بررسی کنیم.

هرچند شایعات بی‌اساس زیادی در این بین وجود داشته و دارد که طبق قاعده رسانه‌ای هرگز به آنها نخواهیم پرداخت، اما خبرنگار «فرهیختگان» در گفت‌وگو با برخی مسئولان و نزدیکان باشگاه استقلال اطلاعات و اخباری را کسب کرده که هرکدام از آنها درصورت وقوع می‌تواند آینده آبی‌پوشان را تحت‌الشعاع قرارداده و به‌نوعی ماجراهای فصل بعدی استقلال را نیز تعیین‌تکلیف کند.

تایید جلسه با مامیچ

دیروز خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه شنیده می‌شود زوران مامیچ با مدیران استقلال به توافق نهایی رسیده و اگر مشکلی پیش نیاید، این سرمربی کروات فصل بعد سکان هدایت آبی‌پوشان را برعهده می‌گیرد. با این حال، یک منبع آگاه در باشگاه استقلال در این خصوص اعلام کرده بود که این مربی از نظر قیمتی به بودجه استقلال نمی‌خورد و رقم او یک میلیون دلار خواهد بود.

در همین زمینه قرار است اعضای کمیته‌فنی باشگاه با بازگشت مدیران از امارات طی جلسه‌ای مربی خارجی تیم را نهایی و معرفی کنند، همه اینها درحالی است که استقلالی‌ها برای دومین‌بار طی ۲ سال اخیر سراغ مامیچ رفته‌اند و همان‌طور که قبل از حضور شفر برای حضور وی در استقلال مذاکرات تیم قبلی مدیریتی شکست خورده بود، به نظر می‌رسد این‌بار هم این مذاکرات راه به جایی نبرد.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد که مدیران استقلال طی یکی دو روز گذشته با حضور در دبی با مامیچ سر میز مذاکره نشسته و صحبت‌هایی را با وی برای هدایت فصل آینده استقلال انجام داده‌اند، اما مبلغ قرارداد این مربی و بی‌پولی این تیم در این روزها باعث شده فعلا آنها بر سر این مربی موفق کروات عقب‌نشینی کنند.

بی‌پولی!

باشگاه پرهوادار ایران و آسیا همین حالا هم برای تسویه‌حساب با بازیکنانش آهی در بساط ندارد و هنوز نیمی از مطالبات بازیکنان باقی مانده است. حال در این اوضاع و احوال تعهد حدود ۱۵ میلیارد تومانی برای یک مربی خارجی دیگر می‌تواند یک اشتباه بزرگ برای مدیران این باشگاه باشد.

از سوی دیگر استقلال ۶ فصل است که دستش از رسیدن به جام قهرمانی در لیگ برتر کوتاه مانده و به قولی هوادار آبی از ناکامی‌های پیاپی جانش به لب آمده و چه‌بسا اگر این تیم با مربیان داخلی مانند مجیدی یا حتی قلعه‌نویی باز هم موفق نشود، آن زمان حیات مدیران هم به خطر افتاده و دوباره کار به تغییر و تحول خواهد کشید. بنابراین در این بی‌پولی و مشکلات مالی که برای استقلال وجود دارد، مدیران این تیم باید بهترین تصمیم را برای فصل بعد لحاظ کنند تا این تیم دوران بی‌جامی‌اش به پایان برسد.

درحال حاضر، تنها گزینه خارجی که با وی بر سر حضور در استقلال مذاکره شده، مامیچ کروات است و اگر مشکلات مالی حل شود، چه‌بسا این مربی را بتوان از حالا سرمربی فصل بعدی این تیم قلمداد کرد. اگر هم مشکلات ادامه داشته باشد، احتمالا رای به مربی ایرانی خواهند داد و از بین فرهاد یا امیر یکی هدایت استقلال را عهده‌دار خواهد شد.

هیات‌مدیره مخالف مربی کروات

در استقلال درحالی برخی تحولات درحال وقوع هستند که به نظر می‌رسد تیم‌های فنی و مدیریتی در آن خیلی نقشی نداشته یا حداقل مخالف تصمیماتی هستند که گرفته می‌شود. اعضای کمیته‌فنی با صراحت اعلام می‌کنند که مربی فصل باید یک مربی کارنامه‌دار خارجی باشد که هدایت استقلال را عهده‌دار شود که با این سیاست‌های داخلی مدیران همسو نیست و از سوی دیگر اعضای هیات‌مدیره با قاطعیت گفته‌اند که سرمربی کروات را قبول ندارند و به‌طور حتم یک مربی کارنامه‌دار خارجی با ملیتی دیگر باید در لیگ نوزدهم هدایت استقلال را عهده‌دار شود. همین موضوع کار انتخاب مربی برای استقلال فصل بعدی را پیچیده کرده و مشخص نیست درنهایت عدم‌اتفاق‌نظر در بدنه مدیران باشگاه در این مورد حساس چه سرنوشتی را برای آبی‌پوشان تهرانی رقم خواهد زد.

درخواست برای جلسه اضطراری

در همین خصوص یکی از اعضای هیات‌مدیره استقلال ضمن گلایه از برخی شرایط حاکم بر باشگاه ازجمله تاخیر بر سر انتخاب سرمربی، مشکلات مالی و عدم‌تعیین‌تکلیف بازیکنان برای فصل آینده به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «منتظر بازگشت مدیرعامل باشگاه از امارات هستیم. در این زمینه درخواست جلسه فوری و اضطراری برای تعیین‌تکلیف موارد یادشده را ارائه کرده‌ایم و به‌زودی در جلسه بعدی هیات‌مدیره درباره بسیاری از موارد، موانع و مشکلات به صحبت پرداخته و تصمیمات لازم را فورا اتخاذ خواهیم کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیات مدیره گفته سرمربی کروات قبول نداریم آره جون خودشون فقط بخاطر رد گم کنی گفتن قطعا سرمربی شیشتقلال کرواته

    • مشهد

      تورو خدا یک مربی خوب بیارین طرفداران استقلال خودشون کمک میکنن کافیه باشگاه اعلام کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج