۸۶۶۴۱۵
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

بحران خاموش قرمز‌ها به خاطر مشکلات مالی

ظاهرا کم‌کم دارد تکه‌های پازل یک بحران خاموش کنار یکدیگر قرار می‌گیرد. پرسپولیس بعد از قهرمانی‌اش در لیگ برتر انتظار هر چیزی را داشت جز واکنش بازیکن مطرحش بشار رسن به وعده‌های مالی‌ای که به او می‌دهند و اجرایی‌اش نمی‌کنند.

فرهیختگان: ظاهرا کم‌کم دارد تکه‌های پازل یک بحران خاموش کنار یکدیگر قرار می‌گیرد. پرسپولیس بعد از قهرمانی‌اش در لیگ برتر انتظار هر چیزی را داشت جز واکنش بازیکن مطرحش بشار رسن به وعده‌های مالی‌ای که به او می‌دهند و اجرایی‌اش نمی‌کنند. خدا می‌داند چه کسی آن کامنت فارسی را زیر عکس و استوری این بازیکن در اینستاگرام قرار داده بود، اما هرچه بود، بوی جدایی از آن به مشام هر طرفدار پرسپولیس می‌رسید.

او به تنها سهمش در پرسپولیس اشاره می‌کرد و آن هم بلند کردن جام قهرمانی بود و از نگرفتن پولش ابراز ناراحتی می‌کرد. بشار اولین کسی نبود که به عدم‌اجرای تعهدات مالی باشگاه پرسپولیس اشاره کرده است. قبل از او برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق این باشگاه با یک مصاحبه شهر آرام پرسپولیس را بر هم ریخت.

البته او سیاست داشت و بدون اینکه بخواهد سر این موضوع دعوایی راه بیندازد حرف‌هایش را زد و گوشی را دست مسئولان باشگاه پرسپولیس داد! اما به نظر می‌رسد بشار رسن آخرین معترض پرسپولیس نخواهد بود.

مصاحبه تند یک جوان علیه عرب!

چندی قبل شاهد یک مصاحبه تند از سوی یک بازیکن ناآشنا در پرسپولیس علیه مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس بودیم. شاهین عباسیان، هافبک جوان این تیم در مصاحبه‌ای اعلام کرد «عرب» قدرت مدیریت یک مهدکودک را ندارد، چه رسد به مدیریت باشگاه پرسپولیس.

او که از برخورد بد عرب با خودش در دفتر باشگاه ناراحت و عصبانی بود در این مصاحبه اعلام کرد مبلغ قراردادش ۲۵۰ میلیون تومان بوده که برای جدایی از پرسپولیس قبول کرده که فقط ۶۰ میلیون تومان دریافت کند و ادعایی در این زمینه نداشته باشد. اما این مبلغ هم به او پرداخت نشده و وقتی در دفتر عرب موضوع را با مدیر باشگاه در میان گذاشته، مدیرعامل کنونی با حالت تندی گفته فعلا پولی برای پرداخت نیست و از جمله «همینی که هست!» استفاده کرده است.

ضمن اینکه این بازیکن یک پیام در صفحه اجتماعی‌اش قرار می‌دهد و به این وضعیت مالی اعتراض کرده و زیر آن محمد انصاری دیگر بازیکن این باشگاه قید می‌کند که حرف‌هایی برای گفتن دارد ولی توکل به خدا کرده بلکه این مشکل به شکلی حل شود.

تلاش برای قرارداد با اسپانسر جدید

مشکل بی‌پولی پرسپولیس در این فصل به شکل قابل‌توجهی به چشم آمده است. پرداخت بدهی‌های گذشته این باشگاه باعث شد در طول فصل پرسپولیس برای پرداخت به اعضای تیم خود دچار مشکلاتی شود. البته نوسانات قیمت ارز و عدم‌همکاری بانک مرکزی با این باشگاه جهت عرضه ارز با قیمت دولتی در زمان مدیریت حمید گرشاسبی رسما باعث شد این باشگاه با مشکلاتی روبه‌رو شود.

دولتی بودن پرسپولیس این اجازه را نمی‌داد که باشگاه برای حل مشکلاتش با اعضای خارجی‌اش ارز آزاد تهیه کند و افزایش نرخ ارز هم رسما رقم قراردادهای این نفرات را به میزان زیاد بالا برده بود.

درست بعد از مصاحبه برانکو با رسانه‌ها که گفته بود شاید در قراردادش با باشگاه تغییراتی حاصل شود، هیات‌مدیره این باشگاه به تکاپو افتاد تا این مشکل را برطرف کند. اولین راهکار فسخ قرارداد پرسپولیس با اسپانسر اصلی‌اش که یک کارخانه دولتی بود، به ذهن مدیریت باشگاه رسید که قرارداد طرفین مانع از انجام این کار شد.

درنهایت تلاش‌ها به اینجا ختم شد که بتوانند مبلغی را برای حل مشکل برانکو و دستیارانش تهیه کنند اما مشکل با اسپانسر همچنان به قوت خود باقی است. شاید امکانی فراهم شود تا اسپانسر جدیدی در کنار اسپانسر قبلی به همکاری با پرسپولیس بپردازد و این باشگاه مجبور نباشد پول اسپانسر را پیش از موعد، دریافت کرده و زودتر خرج مشکلاتش کند.

ابهام در سفر بودیمیر!

یادتان باشد چندی قبل ماریو بودیمیر برای حل مشکل مصدومیتش راهی کرواسی شد. همه گفتند مگر پرسپولیس کادر پزشکی ندارد یا در ایران خدمات پزشکی‌اش ضعیف است که او به چنین سفر بی‌موقعی رفته. همین موضوع باعث شد بحث نارضایتی او از عدم‌دریافت طلبش به میان بیاید و بگویند او به قهر ایران را ترک کرده است. البته برانکو سعی کرد با جملاتی موضوع ناراحتی بودیمیر را منتفی اعلام کند اما کسی در آن زمان ناراحت نبودن بودیمیر را باور نکرد.

باشگاه پرسپولیس: هفته بعد پول می‌دهیم!

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد درمورد بشار رسن و آن پیام مجازی‌اش که به زبان فارسی بوده، شیطنت‌هایی صورت گرفته است. مدیران باشگاه می‌گویند به بشار و بودیمیر اعلام شده هفته بعد پول‌شان پرداخت می‌شود و بشار گول کسانی را خورده که چنین متن فارسی را در اختیارش گذاشته‌اند.

پول پاداش نایب‌قهرمانی آسیا چه شد؟

همچنین می‌گویند پول جایزه نایب‌قهرمانی آسیا در زمان مدیریت عرب به باشگاه رسیده و بخشی از این پول به شکل پاداش به بازیکنان داده شده و بخشی هم به‌عنوان طلب به بازیکنان داده شده و درحال حاضر این پول به‌طور کامل خرج شده است. موضوعی که گرشاسبی هم در مصاحبه‌اش عنوان کرده بود. اما کسی نمی‌داند چرا هنوز برخی خارجی‌های باشگاه پول نگرفته‌اند و اصلا منظورشان از عدم‌دریافت پول چه مبلغی از قراردادشان است.

موضع‌گیری احتمالی بعد از جام‌حذفی

بازیکنان پرسپولیس ظاهرا از مشکلات مالی عصبانی‌اند. گفته می‌شود فعلا قصد اعتراض ندارند و بعد از اتمام کارشان در جام‌حذفی حرف خواهند زد. شاید توفان در راه باشد!

زمینه‌سازی برای تغییر؟

خیال نکنید داریم خیال‌پردازی می‌کنیم. وقتی حواشی باشگاهی مثل پرسپولیس به این شکل آن‌هم بعد از قهرمانی‌اش در لیگ برتر زیاد می‌شود می‌توان به موضوع بروز تغییرات در مدیریت این باشگاه هم فکر کرد. از پرداختن رسانه‌ای به برخی افراد نزدیک به پرسپولیس تا انتشار اخبار ناامید‌کننده در پرسپولیس می‌تواند بهانه لازم برای ایجاد تغییر را فراهم آورد. حال باید دید در روزهای آینده این آتش زیر خاکستر به چه شکل سر بیرون می‌آورد. اگر بحث تغییرات مدیریتی در باشگاه نیز جدی شود، نباید چندان تعجب کرد.

بحران خاموش قرمز‌ها به خاطر مشکلات مالی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید سینا موسوی

      دیگه هدایتی نیست که بهشون پول بده

    • سید سینا موسوی

      دیگه هدایتی نیست که بهشون پول بده

    • مرتضی قرمز

      اخرهرفصل تمام این صحبتها میشه ولی بازپرسپولیس قهرمان میشه

    • برانکو فرگوسن

      عرب که تقصیر نداره بزور کسی رو گذاشتن که نمیتونه یه مدرسه رو اداره کنه چه برسه به باشگاه

    • بدون نام

      جون هر کسی رو دوست دارین این عرب رو بندازین بیرون نابود کرد باشگاه رو چش بود گرشاسبی تازه باشگاه سرو سامان گرفته بود

    • بدون نام

      الان کیسه از کجا اورده که 40 میلیارد خرج کرده. برای پرسپوليس هم باورند

      حتما باید مافیا باشی و کیسه کش؟

    • بدون نام

      الان کیسه از کجا اورده که 40 میلیارد خرج کرده. برای پرسپوليس هم باورند

      حتما باید مافیا باشی و کیسه کش؟

    • هدای

      خدا جای حق نشسته
      ما قهرمان میشیم کیسه پولدار میشه
      ما نایب آسیا میشیم کیسه بازیکن دوجین دوجبن مبگیره
      ما چن ساله صدر جدولیم کیسه مربی دوتا دوتا عوض میکنه. ما بهترین هارو داریم بازیکنای کیسه تیم میلی دعوت میشن.اخه مگه میشه. پول ما خرج اونا میشه اینجوری میشه

    • هدای

      پول شما از کجا میاد که مشکل نداریدو پول زیادی دارید .جواب بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج