جاباما
۸۶۶۴۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فلاحت‌پیشه: ایران، جنگ نیابتی با آمریکا ندارد

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره احتمال وارد شدن ایران به یک جنگ نیابتی با آمریکا گفت: هیچ گروهی نمی‌تواند اعلام کند از جانب ایران وارد «جنگ نیابتی» شده است.

خبرگزاری ایلنا: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره هشدار شرکت بیمه نروژی مبنی بر اینکه ایران در تخریب کشتی‌های اماراتی دارد و کشتی‌ها باید حواساشان به این موضوع باشد،‌ گفت: برخی از بازیگران منطقه سعی‌شان بر این است که امنیت شیشه‌ای خلیج فارس را برهم بزنند و منافع خودشان را تقویت کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما به عنوان ایران منتظر روشن شدن نتایج تحقیقات هستیم و اعتقادمان بر این است که چنین کارهایی مشکوک است.

وی ادامه داد: کسانی هدف‌شان کشاندن آمریکایی‌ها به منطقه بود و دست اندرکار هستند که جنگی را به راه بینندازند و در حال پیش بردن سیاست‌شان هستند و مجوز حضور نیروهای نظامی خارجی را هم از شورای همکاری خلیج فارس دریافت کرده‌اند.

فلاحت پیشه تاکید کرد: این تحرکات و رفتارها مشکوک است که معتقدم باید مدیریت شود.

وی درپاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که برخی‌ها عنوان می‌کنند ایران خود را درگیر جنگ با ایالات متحده نخواهد کرد اما در صورت تحرکات بیشتر از سوی این کشور وارد یک جنگ نیابتی می‌شود، گفت: به هیچ وجه وارد هیچگونه جنگی نخواهیم شد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: عدم آغاز جنگ، سیاست جمهوری اسلامی ایران است و لذا در هرجایی هر اقدامی صورت گیرد، حتما جزء سیاست ما نیست.

وی تاکید کرد: هیچ گروهی نمی‌تواند اعلام کند که از جانب ایران وارد «جنگ نیابتی» شده است.

فلاحت پیشه ادامه داد:همان ‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند سیاست جمهوری اسلامی ایران نه جنگ است و نه مذاکره؛ اما آن‌چیزی که مسئولان ما باید دغدغه داشته باشند مدیریت تنش‌ها است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فلاحت

      ایران اسلامی فقط جنگ میخواهد ، حالا با هرکس و هرکجا که میخواد باشه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج