۸۶۶۵۱۷
۱۳ نظر
۵۰۱۴
۱۳ نظر
۵۰۱۴
پ

اقدام جدید گروهک منافقین علیه ایران

تحقیقات یک رسانه آمریکایی نشان می‌دهد گروهک تروریستی منافقین در تلاش برای فشار به ملت ایران از طریق انتشار اطلاعات غلط، تعداد زیادی آگهی در فیسبوک منتشر کرده است.

خبرگزاری فارس: پایگاه «دیلی بیست» روز دوشنبه در گزارشی تحقیقی از بخشی از تلاش‌های گروهک تروریستی منافقین برای کمک به کارزار فشار دولت آمریکا به ایران از طریق انتشار اطلاعات غلط در شبکه‌های اجتماعی پرده برداشت.

بنا بر این گزارش، این بخش از تلاش‌های گروهک منافقین که آن را زنی ایرانی-آلمانی به نام «سهیلا علیقلی مایل‌زاده» از منطقه‌ای در جنوب غرب لندن پیش می‌برد، در تلاش است تا «ایالات متحده سیاستی زورمندانه‌تر در قبال ایران اتخاذ کند.»

دیلی‌بیست مایل‌زاده را یک لابی‌گر برای گروهک منافقین معرفی کرده، اما در اسناد و کتاب‌های منتشر شده در داخل کشور از او به عنوان یکی از کادرهای این گروهک نام برده شده است. نام وی در سال ۱۹۹۵ هم به عنوان یکی از حامیان مالی «جیم ترفیکنت» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا مطرح شده بود.

به نوشته دیلی‌بیست، یک شرکت تحت مالکیت این عضو منافقین با هزینه چند هزار دلاری ده‌ها آگهی تبلیغاتی در شبکه اجتماعی «فیسبوک» منتشر کرده که محتوای همه آن‌ها مطالب ضدایرانی و حمایت از تشدید فشارها بر جمهوری اسلامی ایران بوده است. این آگهی‌ها عمدتا مطالب دو سایت گروهک منافقین را ترویج می‌کرده‌اند؛ مطالبی که به گفته دیلی‌بیست، اخیرا به سمت تلاش برای سوق دادن ایالات متحده به سمت درگیری نظامی با ایران متمایل شده است.

در یکی از این مطالب آمده است: «به نظر می‌رسد که ایران فقط یک زبان را می‌فهمد، زبان زور. آن‌ها با زبان جهانی قلدرها حرف می‌زنند و زمانی که در برابر یک قلدر می‌ایستید چه اتفاقی می‌افتد؟... عقب می‌نشیند.» مطلب دیگری هم که هفته گذشته در یک سایت خبری وابسته به گروهک منتشر شده، عنوان کرده است که ایران «برای مدت‌های طولانی از مصونیت برخودار بود و حالا باید با تبعاتی روبرو شود. هرچه که می‌خواهد باشد.»

این تبلیغات که شهروندان آمریکایی را هدف گرفته، تنها در طول دو ماه گذشته، بین ۵۰۰ هزار تا ۱.۴ میلیون بار در صفحات مختلف فیسبوک دیده شده است. با این وجود صفحات این گروهک در فیسبوک هنوز هم صفحات محبوب و پربازدیدی به شمار نمی‌آید. تمام هزینه خرید این آگهی‌ها را شرکتی با عنوان «All for Freedom» متعلق به مایل‌زاده پرداخت کرده است.

در این گزارش درباره منبع هزینه‌های این شرکت و دیگر بازوهای گروهک منافقین صحبتی نشده، اما شبکه «ان‌بی‌سی» خرداد ماه سال گذشته به نقل از اعضای سابق این گروهک عربستان سعودی را به عنوان منبع مالی کنونی منافقین معرفی کرده بود. «مسعود خدابنده» عضو سابق منافقین و تیم امنیتی سرکرده این گروهک در این مورد می‌گوید: ««من شخصا برای مجاهدین [خلق] از عربستان سعودی به عراق پول آوردم... سه کامیون طلا بود... فکر می‌کنم هر کدام یک تن [طلا داشت].»

به گزارش ان‌بی‌سی، این گروهک هر سال در نشست‌های دوره‌ای خود نیز هر بار چندین هزار دلار به هر سخنران اروپایی و آمریکایی می‌پردازد تا علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت کنند. «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «رودی جولیانی» وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا از جمله سخنران‌های این نشست‌ها هستند که تاکنون مبالغ کلانی از این گروهک پول گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرکردشون که اون مسعود بودب درک واصل شدازکثافت کاری وایدز.بقیه هم یه نیروی خنثی هستن که مردم شناختنشون.

    • پایدار

      میشه بگین پایگاه دیلی بیست دقیقا مال کدوم خبرگزاری و کشوره؟؟؟؟؟

    • شهروند مدافع از حریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

      خاک بر سر منافقان بازنده , که خودشان دستشان به جایی نمی رسد , دست به دامن دشمنان جمهپری اسلا می ایرا ن می ز نند , تا بتوانند شاید کار به جایی ببرند , چقدر واقعا وقیحند , این خاین ها , خدا مرگشان بدهد همه شان را یکجا انشا اله آ مین .

    • شهروند مدافع از حریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

      خاک بر سر منافقان بازنده , که خودشان دستشان به جایی نمی رسد , دست به دامن دشمنان جمهپری اسلا می ایرا ن می ز نند , تا بتوانند شاید کار به جایی ببرند , چقدر واقعا وقیحند , این خاین ها , خدا مرگشان بدهد همه شان را یکجا انشا اله آ مین .

    • بدون نام

      لعنت به این منافقین خود فروش و وطن فروش

    • بدون نام

      مجاهدین انروز که در کنار صدام قرار گرفتند از نظر ملت ایران مرده شدند

    • بدون نام

      کسیف ترین سازمان در دنیا سازمان مجاهدین است حتی از داعش هم کسیف تراست مرگ بر وطن فروشان بی وطن !؟

    • بدون نام

      خائنین ،از آمریکا بدترند.اگر با آمریکا هم جنگ کنیم آرزوی حکومت بر ایرانیان را به گور می برید.شمایی که برای کشته شدن بهترین فرزندان ایران روزشماری میکنید واز دشمنان استقلال ایران پول دریافت میکنید! خائنین وطن فروش، جای شما درکنار اربابانتان است ایران جایی برای شما ندارد.

    • مهدی

      اینها شاخه نظامی نفوذی های در ایران از جانب انگلیسی و دمکرات آمریکا هستند.کار اینها نابودی انقلابیون و فضا سازی برای جلوگیری از جذب جوانان و فریب آنها و سپس کشتار همان جوانان که به عضویت خود در آورده بودن.اگر از داخل خبری میدهند صرفا از طریق جناح نفوذی صورت می پذیرد .لایه های گروه های اجنبی بسیار زیاد است .منافقین یک شاخه از آنها هستند.

    • کهنه سرباز وطن

      منافقین دستشان به خون هزاران شهید بخون خفته و زنان و کودکان این مرز و بوم آلوده است و پیش مردم ایران منفور هستند و هیچ جایگاهی پیش مردم ایران ندارند در چند سال اخیر با خوش رقصی های که برای آمریکایی ها و اسرائیل و عربستان سعودی کرده اند چهره جنایت کارشان برای دنیا و مردم آزاده جهان بیشتر از گذشته رسوا شده است

    • سامان رضایی

      مرگ بر منافقین بزدل

    • mohsenkhalili

      ما اگر از داعش و اسراییل بگذریم از خائنهای به ملت و کشور نمیگذریم

    • بدون نام

      منافقین که سهله آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج