جاباما
۸۶۶۵۵۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

درآمد ۶۰میلیون دلاری «زیباحالت» از ذخیره نفت

رئیس دادگاه در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علیرضا زیباحالت منفرد از متهمان پرونده فساد نفتی بابک زنجانی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب گفت: این شخص ۶۰ میلیون دلار بابت ذخیره نفت دریافت کرده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس دادگاه در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علیرضا زیباحالت منفرد از متهمان پرونده فساد نفتی بابک زنجانی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب گفت: این شخص ۶۰ میلیون دلار بابت ذخیره نفت دریافت کرده است.

زیباحالت منفرد یکی از متهمان پرونده فساد نفتی است که قبلاً در همین دادگاه حکم اعدام بابک زنجانی به عنوان متهم اصلی آن صادر شد.

قاضی صلواتی خطاب به متهم گفت: شما خودت را به تحریم وصل نکن چون همواره به فکر خودت بودی و حتی از دانشجویان ایرانی در مالزی کلاهبرداری می کردی و این اظهارات بابک زنجانی شمس و برخی دیگر از افراد است.

زیباحالت منفرد گفت: من یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار گرفته‌ام و اگر اسنادی مبنی بر دریافت ۶۰ میلیون دلار باشد، آن را می‌پذیرم. چون همه مدارک آن موجود است و بخش اعظمی از این پول هزینه شده است.

وی در دفاع از خود گفت: در کیفرخواستی که توسط نمایند دادستان در ۵۸ صفحه قرائت شد، به اتهامات بابک زنجانی و اعضای همدست او اشاره شده است اما نامی از بنده نیست و همین مساله نشان از بی گناهی من دارد.

این متهم افزود: تنها در ۵۰ صفحه این کیفرخواست با ذکر دلایل ده گانه اعلام شده که در خصوص کلاهبرداری از شرکت ‏H.k و همچنین اخلال در نظام اقتصادی کشور سهیم بوده ام. متاسفانه در ابتدای تشکیل جلسه دادگاه در کشور نبودم و در جلسات محاکمه حضور نداشتم و همین مسأله باعث شد تا بسیاری از اتهامات را به گردن من بیندازند.

این متهم با بیان اینکه حضور نیافتن اینجانب در دادگاه بنا به توصیه آقای بخشایش بود و می گفت گربه اگر بیرون از قفس باشد، قویتر از شیر داخل قفس است.

زیباحالت منفرد تاکید کرد: من را فریب دادند و بسیاری از اتهامات خود را متوجه من کردند. آقای بخشایش با فرافکنی تخلفات خود را به من نسبت داده است.

وی گفت: بخشایش در یک جایی از کیفرخواست مرا کلاهبردار معرفی می‌کند و در جایی دیگر یک آدم کاردان و بسیار نزدیک به بابک زنجانی و این نشان بی گناهی من است.

زیباحالت منفرد اظهار داشت: تنها دلیل اعتماد بابک زنجانی، صداقت، دلسوزی و توانایی بود که در کار داشتم. از اعتماد مسئولان یک کشور برای تامین منافع کشورم استفاده کردم اما امروز به همان دلیل محاکمه می شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وانک علا خلق عظیم

      60 ملیون دلار مال بیت المال خدا از سرتون نگذره

    • بدون نام

      چیزی نگرفته یک میلیون و دویست هزار دلار گرفته دست از سر این مظلوم ناز مامانی بردارید

    • ناشناس

      ای کاش نفت نداشتیم که اینهمه زالو ازش بخورن ،والله واسه مردم فقط بدبختی داره نمیخرن مردم نخورن ،خوب میخرن میگن مردم فکر نکنن که الان خوب میخرن همه چیز خوب میشود خیر اینطور نیست فقط برای ما پلشت زادگانمونه

    • هموطن

      خداریشه هرکسی که به این ملت وکشور خیانت میکنه ازبیخ وبن بکنه وحافظ تموم خادمین ملت باشه.قضاوت واقعیش باخدا.من یکی که سرپل صراط یقه تموم خائین به ملتومیچسبم وازحقم نمیگذرم بایدجوابگوباشن.اگرچه همین دنیادارمکافاته وبایدهمین دنیام جواب پس بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سر پل کجا... دلت خوشه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج