جاباما
۸۶۶۵۶۱
۱۸ نظر
۵۰۵۱
۱۸ نظر
۵۰۵۱
پ

حکم اعدام «یاسر قنبرزهی گرگیچ» تایید شد

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تایید حکم اعدام یکی از سرکردگان باندهای قاچاق مواد مخدر به نام &#۰۳۹;یاسر قنبرزهی گرگیچ&#۰۳۹; در دیوان عالی کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تایید حکم اعدام یکی از سرکردگان باندهای قاچاق مواد مخدر به نام 'یاسر قنبرزهی گرگیچ' در دیوان عالی کشور خبر داد.

احمد قربانی افزود: پرونده این متهم بعد از انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی کرمان ارسال و در شعبه اول این دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مقام قضایی ادامه داد: در نهایت سرکرده باند به نام یاسر قنبرزهی گرگیچ به اعدام محکوم و در نتیجه فرجام خواهی وی، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و حکم صادره مورد تایید قرار گرفت و پرونده به منظور اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شد.

وی یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و پس از رصد اطلاعاتی یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر با هماهنگی با مقام قضایی ضربه به این باند را در دستور کار قرار داده بودند.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان افزود: لذا اقدامات لازم به منظور ضربه زدن به این باند صورت گرفت و در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۷ باند مذکور در محور کرمان به رفسنجان مورد ضربه قرار گرفت و در نتیجه مقدار ۱۰۷ کیلوگرم هروئین به ارزش بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال از آن کشف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر

      جقش بوده؟هرویین خیلی کثیفه؟اصلامعامله هروبین وشیشه خیلی کآرکثیفیه

    • بدون نام

      کاش اعدام برداشته میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        با نظرت کاملا موافقم کاش به جای اعدام مجازات های دیگه میزاشتن که بیشتر روح و روان متهم مجازات بشه تا جسم جان یه انسان..جان رو خدا داده و خودش هم به وقتش میگیره.

      • مصطفی

        کاش همه می فهمیدند هروئین وشیشه چه بلایی سرملت میاره.وبی خودی دلسوزتراز قانون نمی شدن

      • محمد

        حالا نمی شد تو نظر ندی

    • بدون نام

      خدا ریشه هر چی مواد فروش سرکرده وخیانت گر را از روی زمین بر دارد اخه بیشرفها این همه مواد را میخواستید به کدامین انسان بخورانید وبدهید وانها هم دود کنند یا خمار یا نشعه وخانوادها از هم پاچیده خدا ازتون نگذره که با پول حرام وخوردن خون جوانها از هم پاچیده شدن زندگیها اورگیهای کودکان و زنان ودست اخر به بیراهه رفتن اعضای خانواده خدا مرگتان بدهد

    • بدون نام

      من اهل کرمان هستم این یارو رو خیلی بزرگ کردن طرف فقط حمل کننده مواد مخدر بوده حالا باندشو از کجا اوردن من نمیدونم طرف بار رو میرسونده به مقصد و بهش سهم از بار میدادن

    • بدون نام

      ماه رمضان اعدام نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرقش چیه

    • فرشید

      کاش میشد به ازای بدبختی هر 1 نفر 1 بار اعدامش کرد

      پاسخ ها

      • فرزانه

        نمیشه چون فقط یکبار می میره نه هرروز

    • ام دی

      تا این بارکشهای کثیف نباشن مواد شهر به شهر نمیرسد اون هم بدتر مواد از این جنس بذار حلق اویز بشن تا درس عبرت برای همکاراش بشه

    • محمدرضافاضل

      به بزرگان متفکرایران:درخواست دارم به عنوان یک هم وطن؛ایران رادریابید.جوانان بی کار،دختران بی شوهر،زنان بیوه سرپرست کودکان صغیر،مردانی که حقیرشده اندازبی پولی،پسران هویت گم شده سرزمینمان را،خاک را،غیرت را.کشوررا...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط
        اعدامش کنید تاقبل ماه رمضان بره جهنم.

    • بدون نام

      بہ نظر من اعدامش نکنین من شنیدم دو تا بچہ کوچیک دارہ زنشم خیلی جوانہ بہ نظرم بہش رحم کنید اگہ دوبارہ با مواد گرفتنش اعدامش کنید یہ خواھر دارہ بہ اسم نور جمال شوھر ھمون خواھر بازیش دادہ اون سردستہ باند نیست

    • بدون نام

      کاش همه میدونستن که اینایی که شماها میگین کثیف چه مشکلاتی دارن. اگر توی سیستان و بلوچستان کاربود همین موادفروش ها و کثیف های که شماهامیگین . کارمیکردن و زحمت میکشیدن . ولی .... هرادمی خانواد ه داره بچه داره خواهرداره برادرداره زن داره . . .. شایدمیدونستیم .شاید بچه مریضی داره واسه درمانش پول نداره ... اعدام نه حبس بدین..

    • بدون نام

      اعدام حقش نیست خداوند صاحب مال ها رو رسوا کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج