۸۶۶۵۷۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

اژه‌ای: از بی‌عفتی‌ها فیلم بگیرید و بفرستید

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد، گفت: چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم، چرا از پخش این موضوع در شبکه‌های بیگانه و معاند می‌هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون‌گریزی و بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم؟

خبرگزاری ایسنا: معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد، گفت: چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم، چرا از پخش این موضوع در شبکه‌های بیگانه و معاند می‌هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون‌گریزی و بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم؟

اژه‌ای: از بی‌عفتی‌ها فیلم بگیرید و بفرستید

اژه‌ای در آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری کل هرمزگان:

* (با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر به‌طور مشخص برنامه‌ای با میلیون‌ها دلار برنامه‌ریزی کرده‌اند): هدف از این سرمایه‌گذاری این است که آمریکا هم آن‌قدر بد نیست، قابل‌مذاکره است و با بزک کردن چهره خود تنفر مردم ایران را از خود بکاهد.

* دشمن به دنبال آن است تا مردم را نسبت به ارزش‌های انقلابی خود دور کند، آن‌ها به دنبال آن هستند تا مردم کشورمان نسبت به ارزش‌ها و باورهای دینی‌شان اعتماد و ایمانشان بکاهد.

* دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد و با آموزش مأمورین خودشان به دنبال هنجارشکنی در جامعه و کنار زدن روسری هستند تا با پخش در فضای مجازی به اهداف خود برسند.

* در مقاطعی با کمال تأسف این موضوع در حال جا افتادن است و کسانی هم دانسته یا نادانسته با این موضوع همراهی می‌کنند، چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم، چرا از پخش این موضوع در شبکه‌های بیگانه و معاند می‌هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون‌گریزی و بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم.

* چرا ما منفعل شده‌ایم و اقدامی در مقابل هنجارشکنان نمی‌کنیم و در این خصوص نگرانیم.

* کسی می‌خواهد در داخل اتوبوس، در کوچه یا خیابان امربه‌معروف و نهی از منکر کند، می‌ترسد، همه متدینین ما نمی‌توانند این هنجارشکنی را تحمل کنند و چرا نشسته‌ایم تا یک دستگاه حکومتی بیاید، برخورد کند.

* امروز بر مردم فشار اقتصادی وجود دارد، همه مدیران نظام، قوه قضائیه، مقننه و مجریه باید تلاش کنیم از تمامی افکار و امکانات برای مقابله با این فشار اقتصادی استفاده کنیم.

* به ما اعتراض می‌کنند چرا می‌خواهید تحریم را دور بزنید، باید به این نگاه ظالمانه در دنیا تأسف خورد، اموالمان را سرقت می‌کنند و هر نوع فشاری را می‌آورند، آنگاه افرادی که تحریم را دور می‌زنند را محکوم می‌کنند.

* تا زمانی که این‌چنین اقدامات ظالمانه‌ای وجود داشته باشد ما تحریم‌ها را دور خواهیم زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج