۸۶۶۶۱۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نصیرزاده: مثال زدن هدایای کی‌روش از جهل است

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت:‌ آنچه که در دست باشگاه، فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته استیناف وجود دارد حرف ما را ثابت می‌کند.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت:‌ آنچه که در دست باشگاه، فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته استیناف وجود دارد حرف ما را ثابت می‌کند.

هوشنگ نصیرزاده در خصوص بحث قرارداد با امید جهانبخش و اظهارات مدیربرنامه های او در این مورد، گفت: پرداختی‌ها طبق قرارداد انجام می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید کلیه مسائل مالی حقوق و مزایا باید در قرارداد درج شود. همان‌طور که بازیکنان خارجی برای گل زدن آپشنی را در نظر می‌گیرند، امید جهانبخش هم می‌توانست برای به ثمر رساندن گل ۲ میلیون تومان از ما دریافت کند و هیچ آپشن پرداختی دیگری در قراردادش نبود.

نصیرزاده در ادامه گفت: باشگاه می‌تواند بعضی از پرداختی‌های خودش را به هر بازیکنی ببخشد یا اگر در قرارداد نیست آن را مطالبه کند. مثال زدن دادن هدایا به کی‌روش و تابلوفرش اینجا مصداق ندارد و ناشی از جهل گوینده موضوع است. به استناد ماده ۲۶۵ قانون مدنی هر کسی چیزی به کسی بدهد که مدیون آن چیز نباشد می‌تواند آن را مطالبه کند و به همین دلیل وقتی بازیکن و باشگاه با هم وارد دعوای حقوقی می‌شوند بازیکن نباید انتظار داشته باشد که چیزی به او بخشیده شود و باشگاه می‌تواند آن را مطالبه کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در ادامه اظهار داشت: ما به تعهداتمان در قبال بازیکنان و مربیان پایبند هستیم و بهتر است افرادی که کار کارگزاری انجام می‌دهند به این موارد اشراف داشته باشند.

وی در مورد ادعای مدیر برنامه‌های جهانبخش مبنی بر خط‌ خوردگی نسخه‌های قرارداد، گفت: در هنگام انعقاد قرارداد و بروز اختلاف سلیقه ممکن است بعضی از نسخ یا صفحات قرارداد معدوم یا پاره شوند و ‌آنچه که در دست باشگاه، فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته استیناف وجود دارد حرف ما را ثابت می‌کند که صفحات موردنظر فاقد خط‌خوردگی است که بازیکن و کارگزار آن را امضا کردند. نسخی که قبلاً خط خورده معدوم شدند و دیگر وجود ندارد. این نسخ معدوم دست خود کارگزار است و از چنین صفحاتی اکنون وجود ندارد. این سندی که در اختیار شما قرار داده ام، در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ هم قرار دارد.

نصیرزاده: مثال زدن هدایای کی‌روش از جهل است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسررررر

      خیلی مسخره ای

    • بدون نام

      اگر تا قبل رئیس شدنت میپرسیدن ج میدادی: قطعا خط خوردگی ......برعکس الان میگفتی و از یه ماده تبصره دیگه میگفتی ......هرکس میخواهد میبخشد! پول جیبت زیاد شده هوشی ؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج