۸۶۶۶۱۹
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

ابراهیمی: خداحافظی پرسپولیس آبرومندانه بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه برانکو در دیدار با سپاهان نقش تعیین کننده‌ای دارد، گفت: پرسپولیس خداحافظی آبرومندانه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا داشت.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه برانکو در دیدار با سپاهان نقش تعیین کننده‌ای دارد، گفت: پرسپولیس خداحافظی آبرومندانه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا داشت.

ناصر ابراهیمی درباره برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در بازی تشریفاتی هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا که نتیجه اش تأثیری در صعود سرخپوشان نداشت اظهار داشت: پرسپولیس نشان داد می‌توانست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برسد. بخشی از حذف پرسپولیس مربوط به اشتباهات داوری می‌شود اما باید پرسپولیس روی موقعیت‌هایی که در بازی‌های اخیر خود در آسیا خراب کرد کار کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در بازی مقابل السد اذعان داشت: پرسپولیس عالی بازی کرد. این تیم آبرومندانه از رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد. ضمن اینکه بیرانوند بار دیگر هم نشان داد سطح بسیار بالایی در دروازه بانی دارد.

وی با اشاره به بازی خداحافظی ژاوی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: او یک مهندس واقعی در فوتبال دنیا بود. بازیکنان باید بارها فیلم بازی‌هایش را ببینند. دیدن حرکات پا به توپ و بدون توپ او لذت فوتبال را چند برابر می‌کند. ژاوی در همین بازی نشان داد توانایی‌های بسیار بالایی دارد و می‌تواند یک رهبر واقعی برای تیم باشد.

ابراهیمی درباره دیدار پیش‌روی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی افزود: بازی با سپاهان بستگی به دیدگاه برانکو دارد. اگر او بخواهد از حیثیت فوتبال پرسپولیس دفاع کند باز هم به بازیکنان اصلی اش میدان خواهد داد. شاید برخی مربیان مثل من به این فکر کنند که بهتر است در بازی با سپاهان به نیمکت نشینان میدان دهند تا آنها اعتماد به نفس از دست داده خود را پیدا کنند و بجنگند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی دوآتیشه

      برانکونشون داده مردلحظه های سخته.امابه نظرمن بهتره همون اول کاروتموم کنیم که به اماواگرکشیده نشه که اینجورحسرت به دل نمونیم.بااحترام به برانکوودیگرمربیان تیمهای کشورمون بعضی وقتابایدجسارت حمله روداشت همیشه بااحتیاط بازی کردن جواب نمیده وبقول پیشکسوتهابهترین دفاع حمله س.به امیدموفقیت ذوب آهن ایران تواین فصل وتیمهای دیگه مون توفصل بعد

    • N

      بعععله❤

    • بدون نام

      بله چون تو چهار تیم پنجم شد لنگیهای پول حرام خور

    • بدون نام

      کاش پدرشون زندان نبود بلیط و فلافل رایگان میخرید بلکه ورزشگاه پر میشد

    • عاشقان تاج کبیر آسیا

      انگار نه انگار لنگ از آخر اول شد. لنگی جان السد صعود کرده بود انگیزه ای نداشت.

    • بدون نام

      کدوم بازی به ضرر لنگ داور سوت زد؟؟؟کل صحیح السد و رو داور مردود کرد پنالتی نگرفت بیرانوند و اخراج نکرد،،حمتن منظورش ایناست،اقای ابراهیمی وقتی تو لیگ با کمک داور قهرمان میشی، همه چیز خوبه!!؟؟از 4تیم چهارم شدن ابروداریه!!!؟؟؟بابا خجالت بکشید،پارسال هم اگه داور بازی الدحیل اشنباه نمیکرد که حذف شده بودید

    • بدون نام

      اره قعر جدول رفتن و از بین ۴تیم چهارم شدن آبرومندانس برو جمش کن عمووو دو گل به السد زدن زبون باز کردن السد خودش صعود کرده لازم نبود مقابل لنگ زیاد زحمت بکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج