۸۶۶۶۲۲
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

مجیدی به سرمربیگری استقلال نزدیک شد

به نظر می‌رسد که سرمربی فصل آینده استقلال ایرانی خواهد بود.

خبرگزاری میزان: در حالی که مدیران باشگاه استقلال سخت در تلاش برای انتخاب سرمربی خارجی بودند، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

مسئولان استقلال با چند گزینه توافقاتی حاصل کردند، اما هر کدام بنا به دلایلی حضورشان در ایران منتفی شد. یکی از آنها مشکل حضور در ایران را داشت و دیگری از نحوه پرداختی‌های باشگاه مطمئن نبود. مهم‌ترین مسئله اما، گران بودن قیمت دلار و دستمزد مربیان حاضر در جهان است که برای باشگاه استقلال هزینه‌های هنگفتی در پی خواهد داشت.

از طرفی باشگاه استقلال به دنبال کاهش قرارداد‌ها برای فصل آینده است و می‌خواهد جلوی ریخت و پاش‌ها را بگیرد. همین مسائل باعث شده تا تعدادی از اعضای هیئت مدیره رای به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال بدهند.

تاکنون این موضوع از طرف سایر اعضای هیئت مدیره و همچنین امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه تأیید نشده و همچنان امیدوارند که گزینه خارجی پیدا کنند، اما اگر تا چند روز آینده این اتفاق نیفتد، هدایت تیم استقلال به مجیدی سپرده می‌شود. ضمن اینکه مجیدی فهرست فصل آینده بازیکنان را به مدیریت باشگاه داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ثمره حیدر زاده

      امسال مجیدی را به عنوان سر مربی انتخاب کنند شاید قهرمان لیک بشه

      پاسخ ها

      • ایرانی

        خود هیات مدیره هم میدونه تا این مافیای کثیف لنگی حاکم بر فوتبال هست اگر گوآردیولا هم سرمربی استقلال بشه لنگ کثیف با کثافتکاریهای فدراسیون و کمیته دارْوَگان و غیره میشه گهُرمان ، بنابراین بهترین گزینه فرهاد هستش چون لااقل جرأت حرف زدن راجب میگه فوتبال کثیف و ناپاک که سردمدارش برانگه کره‌واتی بزغاله هست رو داره

    • N

      تسلیت

    • کرم احمدیان

      مشکل استقلال از مربی نیست مشکل از مدیران نالایق وکسانی هست که به نام استقلالی د ر باشگاه هستند اما دشمن استقلال هستندچرا این همه سرمایه را می‌سوزید مگر منصوریان در استقلال نبود چرا اینجا خوب نبود واخراج شد؟ اما در ذوب بهترین مربی است مگر شفر آدمی بود که از مربی گری چیزی نداند؟ رزومه شفر را همه می‌دانند تا زمانی باشگاه اصلاح نشود تیم نتیجه نمی‌گیرد حتی اگر گواردیولا بیاید استقلال.

    • قرمزته

      اینا همش فیلمه که کیسه هر بار راه میندازه،و آخر که کم میاره، مقصر فدارسیون و کمیته داوران وشخص وزیر و و بقیه مقصرند،اینا مجیدی را برای همین مساله کنار شفر قرار داده بودند،مربی آبی ها فرهاد مجیدی خواهد بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میبینم تیم رده آخر آسیا هم طرفداراش برا تاج کبیر نظر میدن، بابا برو لنگتو پهن کن، مردم منتظرن از حموم بیان بیرون خخخ!!!

    • بدون نام

      مجیدی باید سرمربی بشه شفر مگربااین همه پول که گرفت برای استقلال قهرمانی آورد مجیدی سرمایه استقلال باید بهش فرست داد.مگه همه ازکجا شروع کردند.

    • معلم

      امسالم باید بخندیم دست شما کیسه ها

    • مرتضی قرمز

      قشنگ زیراب شفرو زدیادش بخیریکبارم زیراب مظلومی روزد

    • ایرانیم

      بعد میگن تحریماکاری نکرده باباملت و مملکت دیگه پوکید ملت نون ندارن بخورن دیگه باید چه بلایی سرمردم بیاد واقعا مسولافقط به فکرخودشونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج