۸۶۶۶۳
۵۵۸۵
۵۵۸۵
پ

نرم افزار ویرایش حرفه ای عکس فقط ACDSee!

ACDSee Pro نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند.

نرم افزار ویرایش حرفه ای عکس فقط ACDSee!
برترین ها: ACDSee Pro نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند.

نرم افزار ویرایش حرفه ای عکس فقط ACDSee!

قابلیت های ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است و کاربر میتواند با بخش ادیتور آن نسبت به تنظیم نور،تنظیم اتوماتیک رنگ و رزولوشن و وضح تصویر عکس خود را بهینه نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهایی جهت قرار دادن افکت و از بین بردن اشیاء ناخواسته و رفع نویز و لرزش های درون عکس می باشد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار تنظیم رنگ حرفه ای نور است. در برخی عکس ها مشاهده می شود که فضایی بسیار تیره و فضایی بیش از حد روشن است که با تکنولوژی تنظیم نور و کنتراست میتوانید به صورت اتوماتیک این مشکل را حل کنید.

نرم افزار ویرایش حرفه ای عکس فقط ACDSee!

قابلیت های دیگری نیز ویرایش متادیتا ها،تغییر سایز عکس،کاهش کیفیت عکس،چرخش و بریدن قسمتی از عکس و قرار دادن انواع واترمارک نیز در دیگر توانایی های نرم افزار گنجانده شده است. یکی از نکات مهم نرم افزار نگهداری فایل اصلی از هرگونه تغییرات ناشی در هنگام ویرایش است تا در صورت بروز مشکل فایل اصلی سالم بماند. نمایش انواع عکس ها با بالاترین کیفیت ممکن و سریعترین زمان برای جایگزینی نمایشگر عکس های ویندوز مناسب است.

پسورد: www.p۳۰download.com

نرم افزار ویرایش حرفه ای عکس فقط ACDSee!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج