جاباما
۸۶۶۶۷۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

منزوی: دل هوادار استقلال، خون است

عضو هیئت مدیره استقلال می گوید هنوز بودجه فصل بعد این باشگاه مشخص نیست و به همین دلیل نمی شود در مورد قرارداد فصل بعد بازیکنان صحبت کرد.

ورزش سه: در روزهای اخیر شایعه است باشگاه استقلال قرار است بخشی از قرارداد بازیکنان را کم کنند تا به این شکل مشکلات مالی تیم حل شود.

کامران منزوی، عضو هیئت مدیره استقلال در این باره گفت: هنوز بودجه استقلال به دستمان نرسیده است. پس چطور می خواهیم در مورد سقف قرارداد بازیکنان تصمیم بگیریم. چنین چیزی فعلا امکان پذیر نیست.

او ادامه داد: سرچیزی که وجود ندارد نمی شود صحبت کرد ولی به طور کل هر بازیکنی قیمتی دارد. زمانی علیرضا اکبرپور ارزان ترین و در عین حال بهترین بازیکن استقلال بود و بعد از مدتی که ما توانایی او را دیدیم تصمیم گرفتیم تغییراتی در قراردادش انجام بدهیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد این که اخبار منفی زیادی از استقلال به بیرون منتشر می شود: الان فصل بهار است و همه چیز خوب و باران های اخیر هم بسیار فضا را خوب کرده است. انشاالله به زودی از استقلال هم اخبار خوبی به بیرون منتشر می شود.

منزوی در مورد اینکه باشگاه هایی مثل فولاد و سایپا خیلی زود سرمربی خود را تعیین کرده اند ولی در استقلال این اتفاق نیفتاده است هم گفت: شرایط استقلال را با باشگاه های دیگر مقایسه نکنید. شرایط استقلال باعث شده خون به دل همه بشود و ما نمی توانیم بی گدار به آب بزنیم. تیم های دیگر به اندازه استقلال مدعی ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است سرمربی بعدی استقلال ایرانی باشد هم گفت: این مسائل اجرایی است و باشگاه یک کمیته تشکیل داده است تا در این باره تصمیم بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      آره

    • لنگی لجن

      همه تون از ی قماشی خب بگین کاری کیه بار کیه اگه نمیتونید برید کنار یا الکی حرف نزنید خوده کمیته فنی چه افتخاری دارن تو مربیگری که بخوان نظر بدن پر پرش مظلومیه که اونم .....اردشیر قلعه نویی باز گشت به عقب هست مامیچ که وضعش معلومه ودلار همدکه مشخص چرخ نزنید دور خودتون بذارید ی مربی جوان کارش و انجام بده خود مجیدی میدونه چی میخاد حمایتش کنید فقط بهتر که یکی مثل شفر بشه پول مفت بگیره باهاش تسویه کنید شرش وکم کنید مدیر لایق تو پیکره این تیم نیست متاسفانه..فوتبال ی بازی گروهیه یعنی از بالا تا پایین یک باشگاه باید پشت هم باشن متاسفم برای تیم استقلال وهوادارانی که واقعاااا خیلی صبوری کردن تا اینجاااا روحت شاد منصورخان روحت شاد ناصر خان

      پاسخ ها

      • کیسه ببعی حکومتی خخخخ

        خب مرفاوی یا همون مرغابی رو بیارید
        راستی اگه عنایتی هم از بارسلونا استعفا داده، اونم هست بیارینش خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج