۸۶۶۶۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برنامه عجیب منچستریونایتد برای آینده بدون دخیا

سولسشر در صورت رفتن دخیا، رومرو را دروازه شماره یک تیمش خواهد کرد.

وبسایت نود: به نقل از دیلی میل، با فرارسیدن تابستان، داوید دخیا دوباره به یکی از سوژه های مهم بازار نقل و انتقالات تبدیل خواهد شد و به نظر می‌رسد این بار هم مثل سال ۲۰۱۵، به درهای خروجی باشگاه نزدیک باشد.

قرارداد دخیا با منچستریونایتد تنها یک سال دیگر اعتبار دارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد با درخواست دخیا به بن بست رسیده است. دخیا برای عقد قراردادی جدید درخواست هفته ای ۳۵۰ هزار پوند را داشته تا به این ترتیب مذاکرات فعلا معلق بماند. از پاریسن‌ژرمن به عنوان جدی ترین خواهان دخیا یاد شده است.

برنامه عجیب منچستریونایتد برای آینده بدون دخیا

منچستریونایتد در این پست وضعیت آندره اونانا (آژاکس)، یسپر سیلسن (بارسلونا) و جوردن پیکفورد (اورتون) را زیر نظر گرفته است، با این حال اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در نظر دارد تا در صورت خروج داوید دخیا بدون توجه به بازار، سرخیو رومرو را دروازه بان اول یونایتد کند.

سرخیو رومرو در جولای 2015 و در شرایطی که انتقال داوید دخیا به رئال مادرید محتمل به نظر می‌رسید، با قراردادی آزاد از سمپدوریا به منچستریونایتد پیوست. در آغاز فصل 16-2015 و در شرایطی که دخیا به دلیل وضعیت مبهمش از ترکیب خارج شده بود و ویکتور والدز نیز جایی در اندیشه های لویی فن‌خال نداشت، رومرو به عنوان دروازه بان ثابت یونایتد در بازی های لیگ برتر به میدان رفت.

با این وجود، عدم انتقال دخیا به رئال موجب شد تا رومرو به دروازه‌بان دوم یونایتد تبدیل شود و بیشتر در بازی های حذفی یونایتد ایفای نقش کند. رومرو در 4 سال گذشته 44 بار برای یونایتد به میدان رفته که از این تعداد، تنها 7 مسابقه در رقابت های لیگ برتر بوده است. رومرو در جریان قهرمانی یونایتد در رقابت های لیگ اروپای فصل 17-2016، دروازه بان ثابت یونایتد بود و در فینال مقابل آژاکس نیز دروازه خود را بسته نگه داشت.

برنامه عجیب منچستریونایتد برای آینده بدون دخیا

رومروی ۳۲ ساله که در اروپا برای تیم های آلکمار و موناکو هم بازی کرده، سابقه انجام ۹۶ بازی برای تیم ملی آرژانتین را هم در کارنامه دارد. او در جام های جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ دروازه بان ثابت آرژانتین بود و جام جهانی ۲۰۱۸ را با بدشانسی به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. بعد از ۴ سال، او اکنون شانس این را دارد تا در رده باشگاهی نیز به دروازه بانی ثابت بدل شود.

البته در کنار رومرو، سولسشر وضعیت دین هندرسون را هم زیر نظر خواهد داشت. هندرسون ۲۲ ساله که از ۱۴ سالگی عضو منچستریونایتد به شمار می‌رود، در چند فصل گذشته به شکل قرضی در لیگ های پایین تر انگلستان به میدان رفته و از سال ۲۰۱۸ تاکنون در شفیلد یونایتد حضور دارد.

در فصل ۱۹-۲۰۱۸، هندرسون در تمامی ۴۶ مسابقه شفیلد در چمپیونشیپ به میدان رفت و به همراه این تیم موفق به صعود به لیگ برتر شد. البته به نظر می‌رسد با موافقت سولسشر، قرارداد قرضی هندرسون با شفیلد برای یک سال دیگر تمدید شود تا این دروازه بان تیم ملی زیر ۲۱ ساله های انگلیس، تجربه بازی در لیگ برتر را نیز کسب کرده و سپس به یونایتد بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج