۸۶۶۷۱۸
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

پشت پرده عدم توافق بشار رسن و پرسپولیس

هافبک عراقی که با گلایه از مدیران تیم راهی بغداد شد، مبلغ عجیبی را از باشگاه برای تمدید قرارداد درخواست کرده بود.

ورزش سه: بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس بعد از دو فصل حضور در این تیم روز گذشته راهی بغداد شد تا مراحل درمانی و نقاهت خود را پشت سر بگذارد. این در حالی است که استوری بحث برانگیز او در انتقاد به عدم توافق با مدیران تیم و ماجرای عدم تمدید و همکاری در فصل آینده به نگرانی بزرگ هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. هواداران پرسپولیس امیدوار بودند مدیریت باشگاه در شرایط فعلی اقدامات لازم برای توافق با این بازیکن ملی‌پوش را صورت داده و شاکله تیم را برای فصل آینده حفظ کند.

موضوعی که باعث ناراحتی هواداران از مدیران تیم شده است به عکسی برمی گردد که در آن اواسط بهمن ماه گذشته و پیش از جدال با پیکان منتشر شد و این هافبک عراقی را در کنار سیدجلال حسینی حسینی در حال امضای قرارداد تمدید همکاری نشان می داد ولی حالا که بحث جدایی این بازیکن مطرح شده اینطور به نظر می رسد که آن قرارداد فاقد بند لازم الاجرا بوده تا اکنون باشگاه دچار چالش شود.

پشت پرده عدم توافق بشار رسن و پرسپولیس

گفته می شود هافبک عراقی پرسپولیس در جدیدترین مذاکره خود با مدیران تیم مبلغ عجیب 700 هزار دلاری را پیشنهاد داده است که با عقب نشینی حرفه ای مدیرعامل باشگاه روبرو شده است. با توجه به نوسانات قیمت ارز و بی ثباتی در اقتصاد مدیران تیم نمی خواهند با فشار رسانه و هواداری زیر بار قراردادی بروند که نتوانند آن را اجرا کنند و در آینده برای باشگاه دردسرساز شود.

بر این اساس ایرج عرب پیشنهاد خود را به بشار رسن اعلام کرده که با مخالفت او روبرو شده است و در نهایت این هافبک عراقی پیش از خروج از باشگاه مبلغ قطعی 550 هزار دلار را برای تمدید قرارداد ارائه داده است تا با تصمیم گیری مدیران تیم همراه شود، عددی که البته با توجه به ممنوعیت سود بردن باشگاه ها از ارز دولتی و نیمایی می تواند در حال حاضر رقمی معادل نزدیک به 8 میلیارد را برعهده باشگاه قرار دهد، این در حالی است که تا زمان پرداخت این مبلغ، نوسان صعودی آن را بالاتر از 10 میلیارد هم نبرد.

اتفاقی که باعث شده مدیران تیم در شرایط فعلی با توجه به اینکه بشار رسن نیز تصمیمی برای کاهش مبلغ پیشنهادی خود ندارد، اقدام به مذاکره برای تمدید قرارداد نکنند. تصمیمی که با توجه به هزینه درست به نظر می رسد و باشگاه می تواند با همین مبلغ مذاکره با 3 ستاره ایرانی را بدون نگرانی بابت افزایش قیمت ارزی کلید بزند.

با این شرایط باید دید آیا بشار همچنان روی مواضع خود باقی می ماند یا باشگاه می تواند رقم قرارداد هافبک عراقی خود را کاهش بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگه داشتن بشار با این رقم خریت محظه با پول بشار میشه چهار تا بازیکن تاپ ایرانی خوب خرید و زیر نظر برانکو تبدیل به ستاره میشن . یا سروش و عالیشاه چی کم از بشار دارن

    • انتقاد سازنده

      اصلا‌ قابل درک نیست . چرا باشگاههای ما یه تیم استعداد یاب ندارن که بره به لیگهای پایین تر و استعدادهای ناب خودمونو پیدا کنن و بیارن و قیمتهای ریالی و حتی یک دهم امثال بشار با اونها قرارداد ۳ یا ۵ ساله ببندن ؟ بخدا بعضا که کانال های استانی فوتبال لیگهای پایین تر رو پخش میکنه ، آدم بازیکنهایی میبینه که بالاتر از استانداردهای آسیایی هستن و طفلکی ها فقط دیده نمیشن . چرا دنبال اینا نمیرن . اون بنده خداها از خداشونه با یه قیمت معقول و طولانی مدت به تیمهای مطرح بیان و دیده بشن و تحسین بشن . تازه در صورت درخشش در آسیا میتونن ترانسفر بشن و درآمد زایی برای باشگاه مطبوعشون داشته باشن . ولی کجاست مدیر با تدبیری که بفهمه . همشون دنبال بازیکن درپیت خارجی هستن تا بیارن و یه قرارداد کشکی ببندن و یه عده هم این وسط نفعی ببرن و آخرش قهر و شکایت و جریمه . بدهی روی بدهی . تعلیق و هزارتا مجازات دیگه .

    • بدون نام

      به قرآن قسم با ۵۵۰۰۰۰هزار دلار میشود چند بازیکن تاپ مثل محمد نادری را به خدمت درآورد که عاید آن برای پرسپولیس و ایران هزاران برابر بیشتر از امثال بشار میشود ضمن اینکه به جوان هموطن خودمان هم سود رسانده ایم و قدمی در راه رونق تولید برمیداریم.

    • بدون نام

      این لنگیا کلی اموال بیت المال رو به همت وزیر و پسر لنگیش حیف و میل کردن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیسسسسس

      • ۶یشتقلال سوراخ است...

        یه کلمه هم از ننه عروس،،انگار عمه منه که توی یه فصل ۳۰ تا بازبکن خریده با یه مربی میلیون دلاری

    • بدون نام

      عاشق پرسپولیس ام ولی دادن این مبلغ به بازیکن توسط هرتیمی تو این اوضاع مملکت خیانت به مردمه وامیدوارم روزی بیاد که دیگه تواین مملکت فقر ریشه کن شه

    • بدون نام

      ولش،کنید برود از آن بزرگتر از،پرسپولیس رفت تیم قهرمان شد بشار که عددی نیست عراقی را هر کاری کنید عراقی است تا قبل از این که بیاد پرسپولیس کسی نمیشناختش حالا برای ما آدم شده

    • محسن

      خدایی نمی ارزه. مشعوف. به سلامت. یعنی سروش و عالیشاه و بقیه از این کمترن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج