۸۶۶۷۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امتیاز آورترین بازیکنان لیگ برتر؛ آقای گل در صدر

هیچ بازیکنی در این فصل لیگ برتر به اندازه اوبامیانگ برای تیمش امتیاز جمع آوری نکرد.به گ

وبسایت نود: به نقل از دیلی میل، پیرامریک اوبامیانگ در نخستین فصل کامل حضور در فوتبال انگلیس توانست با به ثمر رساندن ۲۲ گل در کنار سادیو مانه و محمد صلاح کفش طلای لیگ برتر را از آن خود کند تا بعد از بوندسلیگا، آقای گلی لیگ برتر را هم تجربه کرده باشد، اما آمار نشان از اهمیت گل های او برای آرسنال از جنبه ای دیگر را دارد.

۲۲ گل اوبامیانگ در ۳۶ مسابقه برای آرسنال در لیگ برتر ۱۹ امتیاز از مجموع ۷۰ امتیاز این تیم را به ارمغان آورد. در حقیقت هیچ بازیکنی در این لیگ نتوانسته به اندازه اوبامیانگ با گل هایش امتیازآوری کند. از جمله مهمترین گل های آرسنال می‌توان به گل های پیروزی بخش او برابر واتفورد، کاردیف و بورنموث اشاره کرد. همچنین او در هفته پایانی و در جریان پیروزی ۳-۱ مقابل برنلی ۲ گل دیگر هم به ثمر رساند و اگر این گل ها نبود، آرسنال در هفته پایانی مجبور بود به تساوی با کلارتس بسنده کند.

امتیاز آورترین بازیکنان لیگ برتر؛ آقای گل در صدر

این 19 امتیاز به آرسنال کمک کرد تا بالاتر از منچستریونایتد در رده پنجم قرار گیرد و توپچی ها اکنون امیدوارند با پیروزی مقابل چلسی در فینال لیگ اروپا، بتوانند پنجمین سهمیه انگلستان در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد را کسب کنند.

بعد از اوبامیانگ، نوبت به آلکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی فولام می‌رسد که با 11 گل خود، 13 امتیاز را برای فولام کسب کرد. اگرچه این گل ها نیز ثمری برای فولام نداشت و تیم لندنی سرانجام با اسکات پارکر، سومین سرمربی فصل خود به چمپیونشیپ سقوط کرد. کسب 26 امتیاز به این معناست که دقیقا نیمی از امتیازات فولام به لطف گلزنی های میتروویچ حاصل شده است.

عدم تمایل چلسی به انتقال ادن هازارد به رئال نیز به دلیل نقش مهم او در امتیازات کسب شده توسط شاگردان مائوریتسیو ساری بوده است. 13 گل هازارد در این فصل، 13 امتیاز از 72 امتیاز آبی ها را به تنهایی رقم زده است.

دیگر بازیکنان با استعداد در به ثمر رساندن گل های حساس سادیو مانه، سالومون روندون، گلن ماری و پل پوگبا هستند که با گل های خود 12 امتیاز را برای تیم هایشان به ارمغان آوردند. عملکرد پوگبا در این عرصه بهتر از هم تیمی هایش، آنتونی مارسیال، مارکوس رشفورد و روملو لوکاکو بوده که هر یک 10 امتیاز را در فصل کابوس وار شیاطین سرخ به حساب تیمشان ریختند.

۱۲ امتیازی که گلن ماری با گل‌هایش برای برایتون کسب کرد در پایان بقای این تیم را در لیگ برتر تثبیت کرد اما حتی این گل ها هم نتوانست از اخراج کریس هیوتون جلوگیری کند. دیوگو ژوتا نیز نقشی کلیدی در فصل درخشان وولورهمپتون در بازگشت به لیگ برتر ایفا کرد و با ۹ گل خود، ۱۱ امتیاز برای گرگ ها کسب کرد.

در ادامه به موثرترین بازیکنان این فصل لیگ برتر اشاره خواهیم کرد:

پیر امریک اوبامیانگ (آرسنال، ۲۲ گل): ۱۹ امتیاز

آلکساندر میتروویچ (فولام، ۱۱ گل)، ادن هازارد (چلسی، ۱۶ گل): ۱۳ امتیاز

سادیو مانه (لیورپول، ۲۲ گل)، سالومون روندون (نیوکاسل، ۱۱ گل)، گلن ماری (برایتون، ۱۳ گل)، پل پوگبا (منچستریونایتد، ۱۳ گل): ۱۲ امتیاز

ایوزه پرز (نیوکاسل، ۱۲ گل)، محمد صلاح (لیورپول، ۲۲ گل)، دیوگو ژوتا (وولورهمپتون، ۹ گل)، ریچارلیسون (اورتون، ۱۳ گل): ۱۱ گل

جیمی واردی (لسترسیتی، ۱۸ گل)، روبرتو فرمینو (لیورپول، ۱۲ گل)، آنتونی مارسیال (منچستریونایتد، ۱۰ گل)، مارکوس رشفورد (منچستریونایتد، ۱۰ گل)، روملو لوکاکو (منچستریونایتد، ۱۰ گل): ۱۰ امتیاز

سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی، ۲۱ گل)، رائول خیمنز (وولورهمپتون، ۱۳ گل)، کریس وود (برنلی، ۱۰ گل): ۹ امتیاز

ویلفرد زاها (کریستال پالاس، ۱۰ گل)، جیمز وارد پراوز (ساوتهمپتون، ۷ گل)، فلیپه آندرسون (وستهم، ۹ گل): ۸ امتیاز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج