۸۶۶۷۳۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ربیع خواه: هنوز کارمان تمام نشده است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود قهرمانی در لیگ برتر باشگاههای کشور، اما هنوز کارمان تمام نشده و در جام حذفی هم می خواهیم به قهرمانی برسیم.

ایرنا: محسن ربیع خواه، هافبک پرسپولیس با اشاره به برتری ۲ بر صفر سرخپوشان برابر السد قطر افزود: در این مسابقه ما کاملا تیم برتر زمین بودیم و دیدار تماشایی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم برد قاطعی به دست آوریم. در مجموع فکر می کنم هواداران هم از این مسابقه لذت بردند.

وی اظهار داشت: امسال اشتباهات داوری در روند کاری تیم در آسیا تاثیر زیادی داشت و اگر این اتفاقات علیه ما نبود به طور حتم صعود به دور بعد را قطعی کرده بودیم. تیم ما نشان داد رفته رفته بهتر می شود و با روندی که داشتیم در آسیا هم مدعی بودیم اما این اتفاق رخ نداد. با این حال در دیدار آخر برابر السد که یکی از بهترین تیم های آسیا است، شایستگی خود را نشان دادیم.

ربیع خواه: هنوز کارمان تمام نشده است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی در پست غیر تخصصی دفاع وسط اضافه کرد: در چند بازی اخیر در پست دفاع وسط بازی کردم و خدا را شکر در بازی با سپاهان و السد گلی از حریفان دریافت نکردیم. مهم موفقیت تیم است و من هم تلاش می کنم تا در هر پستی که بازی می کنم خواسته های مربی را در زمین اجرا کنم و در خدمت تیم باشم. همه در هر پستی که بازی می کنیم هدفمان یکی است، آن هم موفقیت پرسپولیس.

ربیع خواه در مورد دیدار با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اضافه کرد: سپاهان امسال رقیب اصلی ما در راه قهرمانی در لیگ بود و در جام حذفی هم همینطور. می دانیم که دیدار سختی پیش روی ما است اما هدفمان مشخص شده است و آن هم قهرمانی در جام حذفی است.

وی در پایان گفت: بازی به بازی پیش می رویم و از ابتدا هدف قهرمانی در همه مسابقات پیش رو است. با قهرمانی در لیگ کارمان تمام نشده و برای کسب جام حذفی هم تا آخرین لحظه تلاش می کنیم.

دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای کشور 8 خرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا اصفهان گذاشتن

    • اعظم بیگی

      بی شرا........ مدیر این قسمت اینه که تمام ویا اکثر کامنت ها را از نصف به آن طرف سانسور میکنه حالا دردش چیه نمیدونم که امیدوارم به حق علی درد بدون درمان باشه چون کار کثیفی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج