جاباما
۸۶۶۷۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره سوئدی هم‌بازی امید ابراهیمی می‌شود

مهاجم سوئدی العین امارات درآستانه عقد قرارداد با باشگاه الاهلی قطر قرار دارد.

ورزش سه: مارکوس برگ که یکی از بازیکنان ملی پوش و ثابت ترکیب سوئد است، دو سال قبل با باشگاه العین قرارداد امضاء کرد و در نخستین سال حضورش در فوتبال امارات، با ۲۵ گل به آقای گلی لیگ برتر این کشور رسید و نقش مهمی در قهرمانی تیمش و پیشروی تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ داشت.

این ستاره سوئدی با وجود اینکه در حال حاضر نیز بهترین گلزن تیمش در فصل جاری با ۱۰ گل زده محسوب می‌شود، اما نتوانسته عملکرد سال قبل را داشته باشد تا دور بودن او از روزهای درخشان گذشته‌اش همراه با عدم نتیجه‌گیری العین در لیگ برتر امارات و لیگ قهرمانان آسیا همراه باشد.

مارکوس برگ که پس از دو هفته دوری از ترکیب العین، در دیدار اخیر آسیایی تیمش مقابل استقلال ایران به میدان رفت، توانست تنها گل نماینده امارات را به ثمر رساند و دومین گل خود را در این رقابت‌ها بزند که این آمار نیز ضعیف‌تر از عملکرد او در سال گذشته است.

ستاره سوئدی هم‌بازی امید ابراهیمی می‌شود

برگ که با العین به قهرمانی در لیگ برتر امارات و نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان رسیده و همچنین دو فصل حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است، به پایان کارش با این تیم رسیده و احتمالا فصل آینده در لیگ ستارگان قطر به میدان خواهد رفت.

استاد الدوحه خبر از توافق نهایی مارکوس برگ با باشگاه الاهلی قطر داده و عنوان کرده مهاجم سوئدی العین امارات به زودی راهی این تیم خواهد شد.

الاهلی قطر در حال حاضر امید ابراهیمی به‌عنوان بازیکن ایرانی در اختیار دارد و باتوجه به عملکرد درخشانی که این هافبک در فصل اخیر لیگ ستارگان داشته، به نظر می‌رسد سال آینده نیز در الاهلی خواهد ماند تا در کنار مارکوس برگ بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج