۸۶۶۷۷۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، سرزنده، قابل اعتماد، منظم و با برنامه هستید. شما بسیار باهوش و هوشیار هستید و راه حل سخت ترین مشکلات و پیچیده ترین موقعیت ها را هم خیلی راحت پیدا می کنید. شما مثبت اندیش هستید و مهارت های زیادی دارید که می توانند به رشد حرفه ای شما کمک قابل توجهی کنند، اما در عین حال دمدمی مزاج، کینه جو و ولخرج هم هستید. امسال موقعیت های فوق العاده ای برای رشد و پیشرفت در اختیار شما خواهد گذاشت، اما به شرطی می توانید از این موقعیت ها بهره مند شوید که هرچه سریعتر از آنها استفاده کنید، در غیر این صورت یک نفر زرنگ تر از شما پیدا خواهد شد و این فرصت ها را از شما خواهد گرفت. از معاملات و سرمایه گذاری هایی که در طول امسال انجام می دهید سود زیادی به دست خواهید آورد. شما می توانید منابع جدید را برای افزایش درامد خود پیدا کنید اما باید از آغاز شراکت های جدید خودداری کنید. در نیمه ی دوم سال به مقصد جدیدی سفر خواهید کرد که تا به حال نرفته اید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد، اما وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان ممکن است نگرانی هایی را برای شما به وجود بیاورد. اگر هنوز نیمه ی دیگر خود را پیدا نکرده اید امسال احتمال اینکه وارد یک رابطه ی جدی و پایدار شوید بسیار زیاد خواهد بود. خرداد، آّبان و بهمن بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما طی چند روز گذشته در مورد روابط خانوادگی و یا رابطه ی عاطفی خود احساسات آشفته ای را تجربه کرده اید و قادر نبوده اید نگرانی های خود را به طور کامل بیان کرده و ترس هایتان را با عزیزانتان در میان بگذارید، اما امروز بالاخره راهی برای بروز این احساسات پیدا خواهید کرد. کمی چشم هایتان را باز کرده و دور و برتان را خوب نگاه کنید. ممکن است یک نفر در کنارتان باشد که بی آنکه خودتان حواستان به او باشد آماده است تا در حل مشکلاتی که دارید به شما کمک کند. امروز در انتخاب مسیرتان با احتیاط بیشتری عمل کنید اما مواظب باشید که این احتیاط شما را فلج نکند و از ادامه ی حرکت باز ندارد. آنچه بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد این است که بدانید چه می خواهید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

با توجه به اینکه شرایط موجود دارد تغییر می کند شما هم باید امروز در برنامه هایی که برای فعالیت های مالی و اقتصادی خود دارید تغییرهایی را به وجود بیاورید تا با وضعیت جدید همخوانی داشته باشند و شانس موفقیتتان بیشتر شود. اگر از خودتان به اندازه ی کافی انعطاف پذیری نشان دهید می توانید بی آنکه زیاد به زحمت بیفتید با شرایط جدید هماهنگ شوید. شما می توانید از روش هایی که اطرافیانتان استفاده کرده اند و به موفقیت رسیده اند استفاده کنید، اما اگر کمی خلاقیت نشان داده و در این روش ها با سلیقه ی خود تغییراتی را به وجود بیاورید شانس موفقیتتان بسیار بیشتر از قبل خواهد بود. کارهای الان شما تأثیر مستقیمی روی آینده تان خواهند داشت.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز از لحظه ای که چشمانتان را باز می کنید موج تازه ای از انرژی را در وجود خود احساس خواهید کرد. شما به ناگهان برای انجام کاری که برای مدت ها آن را نادیده گرفته و پشت گوش انداخته بودید انرژی فوق العاده ای را در وجود خود احساس می کنید. این شور و هیجانی که امروز در وجودتان شعله ور شده است به شما کمک خواهد کرد تا این کار را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانید. شما با عزم و اراده ای که از خود نشان می دهید و عملکرد فوق العاده ای که به نمایش می گذارید تحسین همه را برخواهید انگیخت. شاید حتی به واسطه ی رفتار امروزتان شاهد تغییرات مؤثری در شرایط زندگی، موقعیت حرفه ای و یا تناسب اندام خود باشید!

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

کنار گذاشتن عادت های قدیمی کار بسیار دشواری است و اینکه فکر کنید مانعی که مدت ها قبل سر راهتان دیده اید هنوز هم سر جایش قرار دارد و در نتیجه همان روند سابق را ادامه دهید رفتاری بسیار طبیعی است. با این حال به شما توصیه می کنیم که امروز یک بار دیگر شانستان را امتحان کنید، زیرا به احتمال زیاد مانعی که یک روزی شما را از ادامه مسیرتان منصرف کرده است امروز به احتمال زیاد دیگر آنجا نیست. وقتی با ذهنی باز و تفکری مثبت جلو بروید می توانید پیشرفتی فراتر از آنچه خودتان انتظار دارید داشته باشید. دیگر وقت آن رسیده است که به تردیدهایی که نسبت به خودتان و توانایی هایتان دارید غلبه کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

ممکن است فرصتی برایتان به وجود بیاید تا کمی پول دربیاورید، در محل کارتان دیده شوید و یا در پروژه ای که در دست اقدام دارید پیشرفت بیشتری داشته باشید. در هر صورت حتی اگر با منطق و برنامه پیش بروید هم راهتان به آن سادگی که در نگاه اول به نظر می رسد نخواهد بود. نکته مثبت ماجرا اینجاست که شما برای موانعی که در سر راهتان قرار می گیرند آمادگی لازم را دارید و می دانید در برابر آنها چکار باید کنید. برای این که به موفقیت برسید باید منابعتان را در نظر داشته باشید و هم از لحاظ مالی و هم زمانی با احتیاط و دقت کافی پیش بروید. احساس می کنید کسی قصد دارد در رابطه عاطفیتان مشکل ایجاد کرده و سنگ اندازی کند، ولی شما با خلاقیت خود از پس آن برخواهید آمد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

با وجود این که این روزها ذهنتان به شدت مشغول پرداختن ایده های جدید است، ممکن است امروز ناگهان از طرف یکی از اطرافیانتان حسابی سرکوب شوید. طبعا شما ترجیح می دهید تشویق شوید به جای این که مورد انتقاد دوستان و همکارانتان قرار بگیرید. با این حال باید به آنچه شنیده اید فکر کنید و دلیل بازخوردی که دریافت کرده اید را درک کنید، این دقیقا همان مرزی است که بین شکست و موفقیت شما قرار دارد. اجازه ندهید غرور و تعصبتان چشمتان را به روی حقیقت ببندد. برای پیشرفت رابطه عاطفیتان باید کمی خلاقیت به خرج دهید، اگر همه چیز همیشه یک شکل باشد رابطه تان خیلی زود خسته کننده و یکنواخت خواهد شد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز روی زیبایی ها و لذت های کوچک زندگی تمرکز کنید. برای احساس رضایت و خوشبختی لزومی ندارد به سرزمین های دوردست بروید و یا فعالیت های تفریحی گران قیمت را امتحان کنید. شما باید این موضوع را درک کنید که تمام آنچه برای رسیدن به خوشبختی نیاز دارید در وجود خودتان است. به طبیعت نگاه کنید، به خورشید و ماه و درختان لبخند بزنید و ببینید که اطرافتان سرشار از زیبایی هاییست که برای لمس آنها لازم نیست در مغازه های لوکس و گران قیمت قدم بزنید. ممکن است با خودتان فکر کنید که شاید زمان آن رسیده باشد که یک رابطه عاطفی پیچیده را به پایان برسانید، ولی شاید هم این بحران تنها آزمایشی برای وفاداری شما باشد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز مردم به نظرتان عجیب و غریب شده اند و نمی دانید به چه کسی باید اعتماد کنید. با وجود این که ایده های خلاقانه ای که اطرافیانتان با شما در میان می گذارند به نظر پتانسیل لازم برای پیشرفت را دارند، حاضر نیستید نیازها و خواسته های خودتان را به خاطر دیگران کنار گذاشته و دست به ریسک بزنید. ولی این را به یاد داشته باشید که همان چیزی برایتان اتفاق خواهد افتاد که خودتان فکر می کنید. شما توانایی این را دارید که به فردی بسیار ثروتمند تبدیل شوید، ولی این به سادگی میسر نخواهد شد. باید در رویارویی با مشکلات و موانع خونسردیتان را حفظ کنید و به خاطر چیزهای پیش پا افتاده هدف ارزشمندتان را فراموش نکنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شما روز خیلی خوبی را در پیش خواهید داشت. دیگران نسبت به همیشه توجه بیشتری نسبت به شما و نیازهایتان دارند و رفتارشان برایتان خوشایند است. شما معمولا عادت دارید که خودتان به دیگران توجه کنید و این میزان از توجه و محبت برایتان کمی غیرعادی است. شما امروز از همیشه اجتماعی تر شده اید و رفتار صمیمانه ای دارید که به شما این جسارت را می دهد تا خودتان را با خونسردی به افرادی که در حالت عادی از آنها خجالت می کشید معرفی کنید. بدون شک آشنایی با افراد جدید حتی اگر موقعیت های جدید را برای شما به وجود نیاورد حداقل فرصت یادگیری چیزهای جدید را به شما خواهد داد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما طی چند هفته ی گذشته توسط فرد و یا افرادی از خانواده تان مورد سوء استفاده و یا بدرفتاری قرار گرفته بوده اید، اما امروز بالاخره موفق شده اید از اتفاقاتی که در این مدت افتاده اند درس هایتان را بگیرید و به احساسات ناخوشایندی که داشته اید غلبه کنید. حالا شما این را خوب می دانید که اعضای خانواده باید در هر شرایطی کنار هم بمانند و اجازه ندهند سوء تفاهم های کوچک به مشکلات بزرگ تبدیل شوند. داشتن تفریح و سرگرمی خیلی خوب است، ولی نه تا حدی که بخواهد شما را از رسیدن به فعالیت های اصلی و اهدافتان بازدارد. شما باید در هر زمینه ای اعتدال را رعایت کنید، پس زمانی را هم برای رسیدگی به خودتان و بدنتان صرف کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما احساس می کنید که زندگی برایتان شبیه به عبور از بیابانی بی آب و علف شده است، اما خوشبختانه امروز بالاخره این بیابان به پایان خواهد رسید و یا حداقل به واحه ای در میان این بیابان خواهید رسید تا استراحتی کرده و خستگی را از تن به در کنید. برخی از افرادی که طی چند روز گذشته با آنها آشنا شده اید امروز چهره ی جدیدی را از خود به نمایش خواهند گذاشت که برایتان جذاب تر است و شما را به ادامه ی رابطه با آنها تشویق می کند. شاید شما هم بتوانید بخشی از چهره واقعیتان را که از آنها مخفی نگه داشته بودید نشان بدهید و ببینید که واکنش آنها چه خواهد بود. مطمئنا به نفعتان است که هر چه سریعتر خود واقعیتان را به آنها نشان دهید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

برخی از مسائل و مشکلات خانوادگی که فکر می کرده اید مدت ها پیش حل شده اند امروز یک بار دیگر خودشان را نشان خواهند داد و این موضوع برای شما اصلا خوشایند نیست. با این وجود باید مواظب باشید که رفتار بدی از خودتان نشان ندهید و با کارها و حرف هایتان عزیزانتان را از خود آزرده نکنید. امروز اتفاقاتی برای شما پیش خواهند آمد که ثابت می کنند با کنترل احساسات خود می توانید خیلی چیزهای دیگر را نیز تحت کنترل دربیاورید. امروز انجام دادن کارها به روش های تازه ای که پیش از این امتحان نکرده اید حتی اگر در ابتدای امر با مشکلی همراه نباشد به نفعتان نخواهد بود، پس سعی کنید امروز هم با همان روش های قدیمی پیش بروید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج