۸۶۶۷۸۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

فتاحی: استقلال قطعا در پلی‌آف آسیا بازی می‌کند

دیدار فینال جام حذفی در حالی قرار است ۱۲ خرداد برگزار شود که هنوز شهر میزبان این رقابت مشخص نیست و هر روز یک شهر برای برگزاری این دیدار انتخاب و معرفی می‌شود.

فرهیختگان: دیدار فینال جام حذفی در حالی قرار است ۱۲ خرداد برگزار شود که هنوز شهر میزبان این رقابت مشخص نیست و هر روز یک شهر برای برگزاری این دیدار انتخاب و معرفی می‌شود. یک روز مشهد، یک روز خرمشهر و یک روز هم اهواز. این در حالی است که از مشهد به‌عنوان میزبان قطعی این دیدار نام برده می‌شد با این حال بعد از اعتراض داماشی‌ها این قضیه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

سعید فتاحی در این خصوص گفت: «حضور در مشهد و جلسه برگزاری فینال جام حذفی به منزله انتخاب این شهر برای فینال حذفی نیست. فقط برای بازدید از امکانات راهی این شهر شدم، همان‌طور که به کرمانشاه هم سفر کرده بودم. الان هم دو سه شهر برای میزبانی کاندیدا هستند که به‌زودی میزبان این دیدار را اعلام خواهیم کرد.»

تابوی فینال شکسته می‌شود

این موضوع که میزبان فینال جام حذفی در شب برگزاری این رقابت انتخاب می‌شود مشکلاتی را به همراه داشته و اعتراضاتی را با خود به همراه می‌آورد. در همین خصوص فتاحی گفت: «این یکی از ایرادات است و من هم آن را قبول دارم. بنابراین قرار است از سال آینده شهر میزبان فینال حذفی را زودتر و در ابتدای فصل مشخص کنیم تا این اتفاقات دیگر تکرار نشود.»

این در حالی است که طبق اعلام رئیس کمیته مسابقات، شهر فینال این رقابت‌ها به احتمال زیاد از سال آینده به صورت چرخشی و هر سال در یک شهر برگزار خواهد شد.

سوپرجام روی هوا؟

حتما سوپرجام سال گذشته و اتفاقات این دیدار برگزار نشده را به یاد دارید؟! هنوز هم تکلیف قهرمان این دیدار مشخص نیست و با اینکه پرسپولیسی‌ها خود را قهرمان این دیدار می‌دادند اما استقلالی‌ها نیز بعد از شکایت به دادگاه CAS به پس گرفته شدن این عنوان از حریف خود و برگزاری دیدار مجدد همچنان امیدوار هستند.

با این حال و برای دیدار سوپر جام فصل آینده نیز این سوال پیش می‌آید که اگر پرسپولیس هر دو جام را از آن خود کرده و فاتح دوگانه فوتبال ایران شود، تکلیف سوپرجام چه خواهد شد.

فتاحی در این مورد نیز به «فرهیختگان» گفت: «در این خصوص خلأ قانونی داریم و چیزی در آیین‌نامه برگزاری رقابت‌ها پیش‌بینی نشده است. بنابراین این موضوع طبق تصمیم هیات‌رئیسه مصوب شده و از این پس اجرایی خواهد شد.»

البته عرف نیست که قهرمان دوگانه کشورها بخواهند در دیداری با عنوان سوپرجام به میدان بروند و شاید در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، سوپرجام فصل هجدهم فوتبال ایران نیز برگزار نشود.

سهمیه سال آینده همان 2+2

روز گذشته خبری منتشر شد که سهمیه‌های امارات در لیگ قهرمانان آسیا کم شده و یک سهمیه به سهمیه ایران در این رقابت‌ها اضافه شده است که همین خبر موجی از امیدواری و خوشحالی را برای استقلالی‌ها به همراه داشت تا تیم‌شان سال آینده از برگزاری دیدار پلی‌آف رهایی یابد.

فتاحی در این باره گفت: «طبق اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه‌های ۲+۲ برای سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ تصویب و به فدراسیون کشورهای عضو نیز ابلاغ شده است. بنابراین اگر تصمیم جدیدی گرفته شود برای فصل آینده خواهد بود و از سال ۲۰۲۱ اجرایی می‌شود.

بنابراین با این حساب استقلال نیز سال آینده تحت هر شرایطی از پلی‌آف کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هرچه برانکو بگه

      چه سودی داره براشون انصراف بدن اول کار بهتره براشون تا درمرحله گروهی ناک اوت بشن خخخخخحح
      دربین چهار تیم چهارم بشن هرسال
      ما امسال باناداوری حذف شدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی چهارم کی شد؟؟؟ لنگی جدول رو ببین

      • بدون نام

        اول که سوم شدیم لنگ چهارم شد دوما بعدتاسیس باشگاه لنگ واسه اولین بار پارسال فینال آسیا رو به چشم دیدید

      • احمد

        خوابی عامو

    • بدون نام

      خوشم میاد که از سنگ افتادن پیش پای تاج بزرگ لذت میبرید وبه هیچ نمیتونید کتمانش کنیدو وضعیت رو عادی جلوه بدید.دور نیست که به خاطر کصافت کاری وفسادتون تو این چند ساله فوتبال ایران تعلیق بشه.

    • بدون نام

      مسوولیت فتاحی توی فوتبالمون دقیقا جهان سوم بودنمون رو ثابت میکنه.
      هیچی نمیفهمه و شده مسوول سازمان لیگ

    • بی نام

      قهرمانی تو آسیا حسرت همیشگی و تا ابد پرسپولیسیا

    • پرسپولیسیم

      خخخخخ کیسه پلی اف البته تیم های دسته دوم همینه اشکال نداره کیسه کش

    • پرسپولیسیم

      کیسه چندساله زیرشی خجالت بکش کیسه حمومی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج