جاباما
۸۶۶۷۸۴
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس اگرچه با هت‌تریک قهرمانی به کار خود در فصل هجدهم لیگ برتر پایان داد اما به نظر می‌رسد مشکلات برای این تیم از حالا آغاز شده است.

فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس اگرچه با هت‌تریک قهرمانی به کار خود در فصل هجدهم لیگ برتر پایان داد اما به نظر می‌رسد مشکلات برای این تیم از حالا آغاز شده و این درحالی است که هنوز فصل فوتبالی برای سرخ‌پوشان به پایان نرسیده و همین موضوع می‌تواند به نوعی آغازگر مصائب پرسپولیس در جام حذفی و فصل آینده باشد.

«به جز بشار رسن که امسال قراردادش تمام شد، بقیه بازیکنان حتی بیرانوند هم قرارداد دارند.» این بخشی از مصاحبه دو روز گذشته گرشاسبی با «فرهیختگان» بود؛ گفت‌وگویی که هواداران را به حفظ شاکله این تیم برای فصل آینده امیدوار کرد. شاید در ظاهر اینچنین باشد اما در عمل اوضاع از آنچه فکرش را می‌کنید، خراب‌تر بوده و احتمال پریدن یک به یک ستاره‌ها از پرسپولیس به محتمل‌ترین حالت ممکن رسیده است.

باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکلات عدیده مالی مواجه است و همین نگرانی هواداران این تیم را به اوج رسانده است. هر روز یک خبر در همین راستا منتشر می‌شود؛ یک روز رسن در استوری‌اش از هواداران خداحافظی می‌کند و روز بعد قطار‌قطار پیشنهادات خوب خارجی برای ستاره‌ها از راه می‌رسد و رسانه‌ای می‌شود.

از قفس توری تا آقای گل!

داستان از آنجایی آغاز شد که بحث پیشنهاد اروپایی برای علیرضا بیرانوند و علی علیپور مطرح شد. صمد ابراهیمی که مشاور بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به شمار می‌رود، درباره احتمال ترانسفر علی علیپور نوشت: «بر حسب اطلاعات دریافتی پیشنهاد بلژیکی علیپور از شالروا نیست و یک تیم دیگر مدنظر اوست اما در ادامه ذکر کرد که بحث یک تیم یونانی و یک تیم دسته‌اولی اسپانیا به همراه ریزه اسپور هم برای آقای گل مطرح است.»

بیرانوند نیز از مدت‌ها قبل با پیشنهادها مختلفی از کشورهای خارجی مواجه بوده و بعید نیست در پایان فصل فوتبالی پرسپولیس در سال جاری با توجه به جدی بودن پیشنهادهای مالی اغوا‌کننده از این تیم رفتنی باشد.

خبر می‌رسد کف پیشنهادها به بیرانوند حدود یک‌میلیون دلار است که با وضعیت مالی موجود در پرسپولیس هیچ‌گاه چنین رقم‌هایی در توان پرداخت این باشگاه نبوده و همین موضوع امیدها به ماندن این گلر ششدانگ را کمرنگ می‌کند، البته به این شرط که باشگاه بتواند یک گزینه خوب داخلی را جذب کند؛ گزینه‌ای که شاید نامش رشید مظاهری باشد!

رسن بی‌رسن

درباره بشار رسن دیروز نوشتیم و مدیر برنامه‌هایش نیز درباره ادامه همکاری این بازیکن عراقی با پرسپولیس توضیحات لازم را ارائه کرد. رسن قبل از عید با پرسپولیس تمدید کرد اما هیچ‌کس قرارداد این بازیکن را ندید تا این شایعه به وجود بیاید که اصلا تمدیدی در کار نبوده است. با این حال این هافبک عراقی دو روز پیش با دلخوری ایران را ترک کرد و به نظر می‌رسد اگر اوضاع مالی پرسپولیس به همین منوال باقی بماند، امکان بازگشت دوباره وی به تهران تقریبا نزدیک به صفر خواهد بود.

پیشنهاد عالی برای عالیشاه

تازه‌ترین بازیکنی که با دریافت پیشنهاد خارجی مواجه شده امید عالیشاه است. وی بعد از دیدار با السد در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده در تیم پرسپولیس باقی خواهد ماند یا خیر و اینکه گفته می‌شود او از تیم پدیده مشهد پیشنهاد دارد، عنوان کرد: «نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید، من دو سال با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌مانم.»

این بازیکن در نیم‌فصل دوم با برانکو هم دچار مشکل شد و شاید اگر سرمربی کروات ماندنی باشد، عالیشاه به خاطر اختلافات گذشته این تیم را ترک کند. با این حال خبر دست به نقد خبرنگار «فرهیختگان» درباره امید عالیشاه این است که این بازیکن با پیشنهاد جدی از قطر مواجه شده و چه بسا او هم به‌زودی بار سفر ببندد.

منتظر امیری نباشید

وحید امیری در لیست فروش ترابزون قرار گرفته و این خبر موجی از امیدواری را بین پرسپولیسی‌ها به وجود آورد و هواداران این تیم سریعا دست به دامان مدیران برای بازگشت این بازیکن به تیم سابقش شدند اما این همه ماجرا نیست و نکته ناامید‌کننده درباره امیری این است که باشگاه ترکیه‌ای با توجه به داشتن قرارداد دوساله با او، برای انتقالش به تیم‌هایی که خواستارش هستند، رقم سنگینی را برای صدور رضایت‌نامه تعیین کرده که باز هم مشکل مالی پرسپولیسی‌ها این امر را منتفی خواهد کرد.

طارمی به دنبال بازی در اروپا

مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه دو عنوان آقای گلی را در لیگ برتر در کارنامه دارد، اولین تجربه خود در فوتبال خارج از ایران را با پوشیدن پیراهن الغرافه قطر به مدت یک فصل‌و‌نیم پشت‌سر گذاشت. هرچند او درنهایت از این انتقال رضایت لازم را نداشت و گمانه‌زنی‌های زیادی درخصوص آینده او مطرح شده، اما اکنون جدی‌ترین پیشنهاد برای این بازیکن حضور در لیگ چمپیونشیپ انگلیس و تیم تازه سقوط‌کرده هادرسفیلد است.

طارمی در این مدت از لیگ یونان، بلژیک، هلند و سوئد پیشنهاداتی داشته و مدیر برنامه او مذاکراتی نیز با برخی تیم‌های انگلیسی داشته است که اکنون از هادرسفیلد به‌عنوان گزینه احتمالی حضورش در چمپیونشیپ یاد می‌شود.

این درحالی است که صحبت از بازگشت طارمی به پرسپولیس نیز شنیده می‌شد و عده‌ای نیز از این خبر دادند که قرار است

جانشین بودیمیر در تیم برانکو شود اما این مهاجم ملی‌پوش به هیچ‌وجه قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد و با توجه به سن و سالش ترجیح می‌دهد شانس بازی در اروپا را از دست ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا مشخصه تیم رو میخوای ببری حاشیه

    • علی

      داداش پارسال که از نقل و انتقالات محروم بودیم و طارمی و چهار ستاره هم جدا شدند ، کی ضرر کرد ؟ جوابش مشخصه که بازیکنانی که جدا شدند

      امسال هم همینطور ، هرکی دلش با تیم نیست بره به سلامت

      پاسخ ها

      • امیر عباسپور

        افرین

    • بدون نام

      واسه چی کسشر پخش میکنین

    • هدا پرسپولیسی

      حالت خوبه
      یدفعه بود تیم تعطیله .
      همه رو خارج کردی و ورودی هیچ .برو بابا کشک بساب

    • مصطفی

      خودت میگی عالیشاه قرارداد داره بعد میگی میخواد بره قطر!!!! کدوم نیم قطری دقیقا!!!

    • بدون نام

      این کیسه کشا میخوان با این خبرها پرسپولسو ببرن تو حاشیه

    • مجید

      ای نویسنده استقلالی با این حرفها و کارها نمیتوانید پرسپولیس را تضعیف کنید سال بعد هم قهرمانیم

    • بدون نام

      درمورد بیرانوند شایعه هست
      میمونه و باز با قهرمانی

    • دادخدا بهرک

      پرسپولیس بزرگ تراز هر بازکنی است .

    • بدون نام

      پرسپولیس و مربیش که بازیکن میسازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج