جاباما
۸۶۶۸۲۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

دلایل ناکامی «وینفرد شفر» در استقلال

کارشناس فوتبال و مدافع پیشین استقلال با تاکید بر اینکه اولویت مدیران این تیم باید انتخاب سرمربی باشد، گفت: شفر وارد حاشیه‌ها شد و همین مسئله او را از مسائل فنی و قهرمانی دور کرد.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار به ارزیابی هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر پرداخت و گفت: امسال شاهد وقفه‌های پی در پی در لیگ بودیم و اردوهای تیم ملی به لیگ ضربه زد. درست است که مسابقات منظم برگزار شد اما فشار بازی‌ها باعث شد تا تیم‌ها به شدت به این وضعیت معترض بوده و همیشه در این خصوص با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مشکل داشته باشند.

وی تاکید کرد: این فشارها و مشکلات در تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان بیشتر نمود پیدا کرد و مصدومیت‌های پی در پی را برای بازیکنان این تیم داشت اما در مجموع لیگ بدی نبود و بازی‌های جذابی را در آن شاهد بودیم.

مدافع پیشین استقلال در خصوص جوانگرایی در لیگ هجدهم هم اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان جوان زیادی به لیگ معرفی شدند. تیم‌هایی مثل سایپا، پیکان و ذوب آهن از بازیکنان جوانشان استفاده کردند و اعتماد خوبی به جوانان داشتند و امیدوارم این روند در آینده و در لیگ نوزدهم هم ادامه داشته باشد تا شاهد رشد و شکوفایی جوانان بیشتری در فوتبال کشورمان باشیم.

ورمزیار در مورد عملکرد آبی پوشان در لیگ هجدهم هم گفت: متأسفانه از ابتدای فصل شروع خوبی نداشتند. بدنسازی کامل انجام نشد و تیم در شرایط خوبی قرار نداشت با اینکه شفر خودش تیم را در ابتدای فصل بسته بود، اما انتقادات زیادی به او وارد شد. خصوصاً در مورد جذب نیومایر و الحاجی گرو.

وی تاکید کرد: ورود شفر به حاشیه‌ها و اتفاقات غیرفوتبالی او را از مسائل فنی دور کرد و باعث شد این تیم امتیازات زیادی را از دست بدهد و درست در زمانی که استقلال می‌توانست در اواخر پایان فصل با دو پیروزی به قهرمانی دست پیدا کند، با یک شکست شرایط عوض شد، آبی پوشان از قهرمانی دور شدند و هم شفر برکنار شد، کاری که هیچکس راضی به آن نبود اما نتایج باعث شد تا شفر برای همیشه از استقلال برود و استقلال هم به قهرمانی دست پیدا نکند.

مدافع پیشین استقلال در خصوص انتخاب سرمربی جدید هم گفت: اگر قرار است مربی خارجی به استقلال اضافه شود باید قابلیت‌های فنی بالایی داشته باشد تا بتواند این تیم را به جایگاه واقعی اش برساند. اگر چه با وجود مشکلات مالی بعید است این اتفاق رخ دهد، اما مسئولان استقلال باید در صورت انتخاب مربی خارجی، یک سرمربی توانمند را به استقلال بیاورند، در غیر این صورت چند مربی باتجربه داخلی که سابقه قهرمانی هم با این تیم را دارند می‌توانند سرمربیگری استقلال را در لیگ نوزدهم به دست بگیرند.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: مدیران ما باید هرچه زودتر با انتخاب سرمربی، تمدید قرارداد با بازیکنان قدیمی و جذب بازیکنان جدید را در اولویت قرار دهند و استقلال را آماده شروع لیگ نوزدهم کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توهم و هوچیگری دلیل اصلی خفت و خاری کیسه کشاست و بس خخخخخخ

    • بدون نام

      توهم و هوچیگری دلیل اصلی خفت و خاری کیسه کشاست و بس خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داوری ایران شفر و صد شفر دیگر نابود کرده و نیز در آینده نابود می کند .

    • ضد چرکپولیس

      داوران

    • بدون نام

      اتفاقا کاملا موفق بود تیم و از ته جدول کشید بالا... که بعد برسه دست این بچه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج